zijn er ook mensen die geen klachten hebben met een chinees

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

kheb ook nog geen problemen gehad behalve de trekstarter maar dat iz mn eigen sguld :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Heb er alleen maar GEEN gedonder mee :D...


Heb dus wel geluk niks kapot enz..:P
Gast

Bericht door Gast »

bij mijn minibike is aleen het benzine kraantje kapot geweest verder niks.
Gast

Bericht door Gast »

Alleen membraamklepsje die gebogen waren :evil:

Voor de rest heb ik er ook nog niet veel op gereden. Wel nieuw Dellorto 14/9 carbje en een tomos spruitstukje passend gemaakt :P
Gast

Bericht door Gast »

Mijn Chineesje doet het nog steeds perfect. Wel de eerste vijf tankjes zacht ingereden en een redelijk rijke mengeling de eerste twee tankjes. Nooit de volledige lengte van de trekstarter gebruikt, steeds korte rukjes en voor je trekt voelen of de trekstarter tegen het wieltje aanloopt. Na elk tankje de bouten controleren, desnoods naspannen en de ketting lichtjes smeren en op spanning zetten.

't Is gewoon een redelijk goed ding dat een consequente hand vraagt. Leen je de pocket bike uit aan je buurjongen, dan heb je zeker problemen ... als je begrijpt wat ik bedoel. Dus gewoon een beetje voorzichtig zijn. :roll:
Blackvelvet

Bericht door Blackvelvet »

ook weinig problemen , enkel na 6 uurtje racen 2x 3uur koppeling was op.

meer niet
Gast

Bericht door Gast »

geen problemen voor mij en me chineesje

Afbeelding
ganta

Bericht door ganta »

ik heb nu 2 probleempjes gehad..
eerst me koppelings huis deed vaag, en nu is me uitlaat er onder weg geknapt maar is al weer gelast. moet nu alleen een nieuw schroefje hebben want die was geknapt :P te strak aangedraaid door een andere jonge ;)
shadowman

nooit kapot

Bericht door shadowman »

nieuw koppelingetje
en een nieuwe achterband (vorige was op 3 plaatsen lek en niet meer dicht te krijgen)

voor de rest was het lang kloten om alles af te stellen
alle boutjes echt goed vast zetten

verder krijg ik dat ding maar niet naar de k*****n
en ik ben er niet voorzichtig mee
KLIK HIER MAAR EENS VOOR EEN FILMPJE

MOET JE WEL QUICKTIME VOOR HEBBEN
Gebruikersavatar
audifreakzeeland
forum gebruiker
Berichten: 455
Lid geworden op: za 20 aug 2005, 20:20

Bericht door audifreakzeeland »

ik heb een sendai aikido ik heb hem nu 2 maanden ,hij loopt 70 km en smeer 1 op 40
in het begin problemen gehad met al de boutjes die los gingen en mijn motorsteun en uitlaatsteun zijn van het frame gescheurd en ik heb een nieuwe blata uitlaat erop gezet omdat de originele gescheurd was .

voor de rest loopt hij nu perfect

ik rij iedere week op eenm asfalt terrein waar we zelf een circuit maken

Gr Richard
PioLanti**

Bericht door PioLanti** »

mijnten werkt perfect (tot nu toe)
maar wil ik er een powerfilter opzetten,past et niet :(
daar ben ik wel wat pist over, maarja

greetz j.a
Pocketje

Bericht door Pocketje »

IK heb GEEN klachten ik heb em al zo een 3.5 maand en er is nog niets stuk aan :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Behalve dat de benzinefilter dag 2 kapot was(onder het rijden kapot gegaan), en dat hij nu vaag begint te doen met niet willen starten enz nog geen problemen mee gehad(heb hem ook net 1,5 week:p )
edgo

Bericht door edgo »

Eerste bike was een tweede hands naamloos chineesje daar heb ik wel problemen mee gehad, slechte koude start, ketting liep er dikwijls af, ik kwam er gewoon te laat achter dat de bike was afgeragt. Nu hebben we een Sendai-Aikido, heb zelf het ding afgemonteerd en alles gecheckt en dit is echt een werelds verschil, start altijd meteen, en loopt veel mooier
hier ben ik echt tevreden over :!:
Bij aankoop tweede-hands dus goed opletten, of even proefrijden :!:
Gast

Bericht door Gast »

dit topic is al vrij oud; ik dacht dat de afspraak was dat we er dan niet meer op mochten reageren( correct me if i'm wrong) :roll:
Gesloten