aankoopprijs van een imitatie als je ze met de 100 afneemt

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

aankoopprijs van een imitatie als je ze met de 100 afneemt

Bericht door Gast »

Heb zo is wat info ingewonnen via via,zogezegd dat ik wou gaan handelen in die dingen.
Ik zou ze dus krijgen aan 75€per stuk bij minimum afname van 100 stuks,dus ze zijn echt wel goedkoop gemaakt.
Wou dit even meedelen.
Gebruikersavatar
Marvin15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:37
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

Waarom denk je dat er zo !CENCUUR! veel op marktplaats staan :wink:
Al die handelaren weten dat, en laten even een container met 100 stuks hierheen komen..
Maar je word wel !CENCUUR! hard genaaid, als je zon ding voor 250 koopt van zon kerel :evil:
slipperman

Bericht door slipperman »

Dat is goedkoop zeg! Kunnen we met de minibike-forum leden er ff geen 100 kopen :D Ik zou er dan wel een stuk of 5 - 10 willen hoor ;)
Gast

Bericht door Gast »

²nd that ^^ !

Kwil er ook wel een paar ! :)
Gast

Bericht door Gast »

Het is wel een investering van 7500 euro, maar je kan ze zeker voor 200 verkopen :D
tel uit je winst
Gast

Bericht door Gast »

Ik wil er ook wel 10 dan.
Volgens mij heb je er zo 100 bij elkaar.
Gast

...

Bericht door Gast »

wanneer het doorgaat mail mij even want dan wil ik er ook wel een paar... brookhuis_1@hotmail.com
alvast bedankt!
groeten
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Hier ben ik ook mee bezig, maart het is niet dat je die bikes voor 75€ per stuk kan kopen. Dat is een fabeltje.

Je koopt een chinese bike voor 120-160€, en dan komt er nog shipping en BTW, en import kosten bij. En dan kom je al gauw richting de 220-270€ per bike.

Edit:
Oh maar die aller nieuwste imitatie chineesjes, zijn inderdaad wel goedkoop, rond de 90-100 euro de stuk, hum dat is nog meer troep als troep.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

Is die 100 euro per stuk incl. btw?
En hoeveel moet je er dan afnemen?
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

100€ per stuk, bij afname van 100 bikes. En daar komt nog en het 1 en ander bij, dus reken maar op rond de 200euro.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

Bij degene die ik zei was het dus degelijk 75€ per stuk bij afname van 100 maar ik ga die zooi niet beginnen verhandelen en achteraf allemaal ontevreden klanten op je dak,mij niet gezien.
Het was louter informatief dat ik dit meegedeeld heb.
Greetz.
slipperman

Bericht door slipperman »

Ik heb je toegevoegd op msn ;) Zou je mij die handelaar zijn gegevens kunnen geven. Ik met wat vrieden kopen er wel 100 ;)
Gesloten