boete

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

ik ga de laatste tijd vaak met me bike naar familie toe ( woont 50 meter verder op ) dit doe ik omdat ik met een hoes bezig ben voor me mini en de maten moet weten omdat ik hem daar maak.

NIET RIJDENT HOOR!!!!!

ik hou me mini zonder hem ook maar 1 keertje aan te zetten gewoon in me hand en loop er voorzichtig mee over de stoep.....ook dit schijnt niet te mogen.... ( ik heb al een keer gehoord dat je mini daarvoor kan worden ingenomen :? dat hoeven ze bij mij niet te flikken hoor dat vind ik echt onzin)....wedde dat ik me bike nooit laat innemen ook al komt de mobiele eenheid, een chineesje of niet ik ben er trots op :roll:
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

wrm zou je hem nie moge dragen eg maf hoor...als ik ga rije zet ik hem altijdj op een speciaal karretje :lol: (zelfgemaakt ding ) en als ze hem dan af willen pakken nou dan zouk ok boos worden en gewoon heel die !CENSUUR! vent negeren. Ik zou nie weten wat ik verkeerd doe...rij nooit op de weg
wilt weer een minibike :P
shadowman

op de straat

Bericht door shadowman »

lopend met dat ding aan de hand kunnen ze niets doen
ga je er op zitten met je motor uit kunnen ze moeilijk doen en een boete
vanwege "aanstalten maken tot rijden met een niet op de openbare weg toegestaan voertuig"
Kan het ook niet helpen maar zo heet dat officieel
wordt je er rijdend mee gepakt is het boete plus inbeslagname
en dan kun je hooguit bezwaar aantekenen
met als motivatie dat opgevoerde scooters ook geen type goedkeuring meer hebben ,en dus illegaal zijn
maar niet inbeslag worden genomen en door mogen rijden
nadat ze op de rollenbank hebben gestaan.
En nee ze vernietigen hem niet
enals je aan streetracing doet ook niet omdat de waarde van de auto boven het bedrag van de boete uit komt
al zou het niet zon gek idee zijn om iemand die met meer dan 100 KM/h
over een stukie industrie terrein jakkert waar je eigenlijk maar 50 mag
zelf z`n auto laten slopen

MAAR je kunt ook al dat gezeik voorkomen en niet op de openbare weg rijden
zòn boete kun je betalen een nieuw minibikje is ook te betalen
maar als je per ongeluk iemand voor z`n poten jakkert en die wordt daardoor invalide
nou dan kun je de rest van je leven je spaarvarkentje omkeren
want dat is NIET te betalen

DUS DOE IEDEREEN EN JEZELF EEN LOL
EN RIJ NIET OP DE OPENBARE WEG
8)
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

en zo is het maar net
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gast

Bericht door Gast »

De inbeslag genomen minibikes worden niet vernietigd maar worden op een veiling in zwolle verkocht en chinees die bij minibikebrothers vertelde mij dat hij had er daar zelf ook wat vandaan ..
ganta

Bericht door ganta »

hm.. ga ik ook maar eens naar zo'n veiling.. mischien dat er nog een blata voorbij komt voor 200 euro :P :lol:
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

koop je een bike van 2000 euro ..lijkt me sterk da je dan over de weg gaat rije...

dan word het wel heel riskant he(of je moet veel geld hebbe natuurlijk:wink: :wink: )
wilt weer een minibike :P
Gast

Bericht door Gast »

wat een onzin met die boetses 750 euro of zo toch ? en over de 1000 hoor ik wat een slap !CENCUUR! zeg, tjonge jonge hier als je gepakt word eerst warschuwing, daarna krijg je boete zal niet meer zijn als 100 echt niet geld wolfen daar miss bij jullie ^_^
Senda X-treme

Bericht door Senda X-treme »

minibike inbeslag
voorkomen €226
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Het is dus of of? Of die boete of je minibike inleveren.
Senda X-treme

Bericht door Senda X-treme »

hier zeggen ze inleveren+boete
Gast

Bericht door Gast »

ik vind dat een waarschuwing wel op z'n plek is...en ja geven ze die niet eerst maar pakken ze hem meteen af dan heb je het wel bont gemaakt...

ik gun het i.i.g niemand dat ie z'n bike kwijt raakt....


en ik denk dat misschien 3 van de tien echt op het circuit rijd de rest rijdt op parkeerplekjes en industrieterreinen ( wat ik ook heel goed vind :roll: ) en ja dan heb je nog die andere die rijden over de straat....ik vind het knap als je dat durft terwijl je weet dat als er iemand ff wil oversteken en je raakt hem dat zijn leven en de jouwe kapot is :(

ik heb zelf ook in het begin 3 keer ffies door de straat gereden zonder helm etc....toen hield ik al mijn hart vast van: als er maar niet iemand uit dat steegje komt fietsen.... ( maar ook ik heb mijn lesje wel geleerd met mijn topic :roll: )

gewoon niet doen...op een mooi parkeerplaatsje is het gewoon veel beter en veel LEUKER want je kan je er lekker uitleven en als je echt wilt genieten gewoon naar et circuit :arrow:

scheurse allemaal :P
Gast

Bericht door Gast »

dus je mag wel gewoon op een parkeer plaats??
Gast

Bericht door Gast »

als het volledig is afgesloten wel ja.....
Gast

Bericht door Gast »

jelle2 schreef:In belgie is het in beslag namen en 1000€ (jaja je ziet het goed!!!!!!!!) per minibike dat er aanwezig is! Geloof me, heb het zelf mee gemaakt op de parking van het Waasland Shoppingcenter op een zondag namiddag!!!
Is wel !CENSUUR! als je gewoon op een parking aan het rijden was.
Een kennis van mij is flik en ze houden er een sport van om er elk een pocket in beslag te kunnen nemen.
Gesloten