boete

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

slipperman

Bericht door slipperman »

mokador schreef:ik ga de laatste tijd vaak met me bike naar familie toe ( woont 50 meter verder op ) dit doe ik omdat ik met een hoes bezig ben voor me mini en de maten moet weten omdat ik hem daar maak.

NIET RIJDENT HOOR!!!!!

ik hou me mini zonder hem ook maar 1 keertje aan te zetten gewoon in me hand en loop er voorzichtig mee over de stoep.....ook dit schijnt niet te mogen.... ( ik heb al een keer gehoord dat je mini daarvoor kan worden ingenomen :? dat hoeven ze bij mij niet te flikken hoor dat vind ik echt onzin)....wedde dat ik me bike nooit laat innemen ook al komt de mobiele eenheid, een chineesje of niet ik ben er trots op :roll:
Mag wel heb het idd hier al eens gelezen, maar ik heb dan zoiets tegen die persoon van F*CK OFF met je leuke verhaaltjes. Ik GARANDEER je dat het mag ;)
Bury

Bericht door Bury »

ik ben 2 keer aangehouden en 2x kreeg ik een kans

en als je minibike wordt gepakt dan wordt hij vernielt en niet naar een veiling ofzow bij scooters is het dat als je scooter wordt afgepakt dat hij terug naar de winkel gaat maar minibikes mogen niet op de OBW dus die worden vernield omdat het gevaarlijk is
dat heeft de politie gezegd die mij op een maandag heeft aangehouden

hij heeft verteld dat er een jongen was die onder de auto lag met zijn mini
ze moesten hem 2x opereren dat koste heel veel, toen moesten de ouders hun huis verkopen omdat ze het niet konden betalen.

vandaar dat ik mijn bike nu verkoop

en ik zeg jullie niet op de OBW rijden
Gast

Bericht door Gast »

Op eigen terrein heb je geen last van politie :!:
Gast

Bericht door Gast »

slipperman schreef:
mokador schreef:ik ga de laatste tijd vaak met me bike naar familie toe ( woont 50 meter verder op ) dit doe ik omdat ik met een hoes bezig ben voor me mini en de maten moet weten omdat ik hem daar maak.

NIET RIJDENT HOOR!!!!!

ik hou me mini zonder hem ook maar 1 keertje aan te zetten gewoon in me hand en loop er voorzichtig mee over de stoep.....ook dit schijnt niet te mogen.... ( ik heb al een keer gehoord dat je mini daarvoor kan worden ingenomen :? dat hoeven ze bij mij niet te flikken hoor dat vind ik echt onzin)....wedde dat ik me bike nooit laat innemen ook al komt de mobiele eenheid, een chineesje of niet ik ben er trots op :roll:
Mag wel heb het idd hier al eens gelezen, maar ik heb dan zoiets tegen die persoon van F*CK OFF met je leuke verhaaltjes. Ik GARANDEER je dat het mag ;)
Gewoon je bougie er uit draaien. :wink: Kun je bewijzen dat er niet op gereden kan worden.
Gast

Bericht door Gast »

3 km van mij af in Genk hebben ze laatst iemand opgepakt, bikeje weg en 1500 euri boete!!
RunnerX

Bericht door RunnerX »

'k vind het belachelijk, als je op een afgelegen parking of ergens waar je niemand stoort wat zit te rijden.
en op een kartbaan kan ik niet terrecht voor wat ik ermee doe(whieelie's stoppie's, enzo... dan kan'k echt nergens meer:s

maar een parking en je hebt toestemming van de eigenaar om daar te rijden met je pocketbike, mag je daar dan? 't is wel 'n gewone parking als een ander, dus iedereen kan erop, maar't is wel eigendom van iemand.

momenteel heb'k hier achterin een graspleintje, waar een fietspad doorloopt, daar zit'k meestal op te stuntelen:p
als er fietsers, wandelaars, honde ofzo zijn stop'k gewoon ff.
Gast

Bericht door Gast »

RunnerX schreef:'k vind het belachelijk, als je op een afgelegen parking of ergens waar je niemand stoort wat zit te rijden.
en op een kartbaan kan ik niet terrecht voor wat ik ermee doe(whieelie's stoppie's, enzo... dan kan'k echt nergens meer:s

maar een parking en je hebt toestemming van de eigenaar om daar te rijden met je pocketbike, mag je daar dan? 't is wel 'n gewone parking als een ander, dus iedereen kan erop, maar't is wel eigendom van iemand.

momenteel heb'k hier achterin een graspleintje, waar een fietspad doorloopt, daar zit'k meestal op te stuntelen:p
als er fietsers, wandelaars, honde ofzo zijn stop'k gewoon ff.
RunnerX in de banneuxwijk? :wink: :D
RunnerX

Bericht door RunnerX »

DragonX schreef:
RunnerX schreef:'k vind het belachelijk, als je op een afgelegen parking of ergens waar je niemand stoort wat zit te rijden.
en op een kartbaan kan ik niet terrecht voor wat ik ermee doe(whieelie's stoppie's, enzo... dan kan'k echt nergens meer:s

maar een parking en je hebt toestemming van de eigenaar om daar te rijden met je pocketbike, mag je daar dan? 't is wel 'n gewone parking als een ander, dus iedereen kan erop, maar't is wel eigendom van iemand.

momenteel heb'k hier achterin een graspleintje, waar een fietspad doorloopt, daar zit'k meestal op te stuntelen:p
als er fietsers, wandelaars, honde ofzo zijn stop'k gewoon ff.
RunnerX in de banneuxwijk? :wink: :D
ja? hoe weede da?
Gast

Bericht door Gast »

omdat ik u dan gezien heb toen ik met LO aan het lopen was daar :P
PioLanti**

Bericht door PioLanti** »

Heyz


de boete is ong 250€ en je kan nog een boete krijgen omdat ie is opgevoerd,zelf als er een powerfilter opzit.
ik hep ze ook al agter me aan ghad
reed al1 testritje door de straat en .........politie
naja ze hebbe me dan niet gepakt maar tog
et is wel zonde van al dat geld als je gepakt word.
edgo

Bericht door edgo »

Natuurlijk wordt je bike vernietigt, dit voertuig heeft geen goedkeuring van het RDW, en wordt dus onttrokken aan het openbare verkeer. Anders is het als je bijvoorbeeld met je gewone motor gek hebt gedaan en in beslag is genomen, dan kan deze op een later tijdstip misschien weer terug gegeven worden aan je. Anders wordt hij verbeurd verklaard en gaat meestal in de verkoop, bij de dienst de Domeinen :oops:

En nee ik heb dit gelukkig niet zelf meegemaakt :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Nederland...moet altijd voor op lopen met de grootste !CENSUUR! regels.

In spanje mag je gewoon blazen van alles...In nederland mag je tereur voor bereiden, Journalisten in elkaar slaan naardat je ne tuit de bak komt. Kinderen verkrachten het mag alllemaal.
maar een hobby of kleine dingen worden direct afgestraft ze zijn niet goed wijs. Het zelfde geld voor de politie die jongens op w8 op schjool voor rollebank controle of ze niets beters te doen hebben. Gwoon kansloos. K vind dat de gemeente maar voor moet zorgen dat je een plaats krijg om te rijden...WANNEER er een asielzoeker komt krijg hij ook gelijk een huis enz dat wij betalen...Waarom wij geen plaats om te rijden.
Ben het er mee eens dat je niet op de eg moet rijden ivm het je hele leven lang betalen van de operatie kosten etc.

Wat nu eigelijk wil zeggen is...dat gewoon K*T is hierO,
Hobby maG niet...maar vandalisme wel :S
Gast

Bericht door Gast »

vernietiging van je spullen tuurlijk niet hun hebben het recht daar niet voor of je moet er afstand van nemen dan wel
maar hun mogen niks van je spullen slopen miss zeggen ze het wel beetje om je bang te maken maar slopen NEVER in beslag nemen oke dat miss wel maar je zou hem gewoon terug moeten kunnen krijgen tegen een goede betaling natuurlijk
Gesloten