INFO

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Xigh

...

Bericht door Xigh »

Een Sendai, of naja dat denk ik, ik ben er na drie maanden nog steeds niet achter :wink: M'n tandwiel achter is steviger dan die op de meeste onbekende chinezen en ik heb andere schijven die erg lijken op die van een Sendai.
Afbeelding
Tadaa :) Ik vermaak me er leuk mee.
Gast

Bericht door Gast »

hoeveel heb je er voor betaald?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Teveel, 200 tweedehands.
Gast

Bericht door Gast »

ooh
Xigh

Bericht door Xigh »

maka schreef:ooh
Kijk zo kom je wel aan je berichten :wink: Ik zal er even wat bij vertellen. Ik heb hem toen gekocht maar ik wist er niks van, ik dacht: als het maar rijd. Dus ik erop zitten en gas vol open, zo ongeveer met m'n hoofd de grond aangetikt (ik stond meteen op en tilde automatisch het ding op). Dus ik dacht: nou helemaal top. Maar de kappen bijvoorbeeld waren beschadigd (twee scheuren in die tank-zit combi) en onderop waren de ophangingspunten afgebroken. Ik dacht naja mooi 200 euro, !CENSUUR! die kappen. Maar ze zijn in korte tijd zo sterk in prijs gedaald dat ik achteraf gezien beter een maand had kunnen wachten. Ik heb er nu een andere carburateur op 14mm Dellorto maar daar moet nog een kleinere sproeier in want ik heb een lekker verkoolde bougie :wink:
Gast

Bericht door Gast »

ik hoop dat mijn minibike ook beetje snel is ( als ik er 1 ga halen )
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Naja die van mij is niet heel snel hoor :wink: Maar ik moet nog aantal dingen aanpassen, zoals die vervroegde onsteking en andere sproeier dus, ik hoop dat ie dan een beetje wil :) Nu rijd ie 50 ofzo.
Gast

Bericht door Gast »

60 is hard zat...misschien zeg je nu, doe mij maar 80 maar koop nou maar degene die je mooi vind 60 is om te beginnen erg leuk :wink:

tunen kan altijd nog :P

mijne ging iets van 55 ruim maar heb er nu powerfilter op en zelfgemaakt race vliegwiel, en me vliegwielspietje moet ook nog komen ... als dat erop zit verwacht ik dat hij wel 3km harder zal gaan :roll: dat HOOP ik tenminste van harte :P
Laatst gewijzigd door Gast op do 22 sep 2005, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Haha ik wil hem minimaal 70 anders is het een waardeloze snelheid, ik heb ook niet het gevoel dat je hard gaat, enige voordeel: je kunt eigenlijk alle bochten vol gas :wink:
Gast

Bericht door Gast »

kijk van jou heb ik al gelezen dat je plat door de bochten gaat dus of je jezelf nog als beginner beschouwd?

van parkeerplaatsen heb je i.i.g. geen ding nodig die 80 gaat :wink:

ik heb trouwens zelfde achtertandwiel als jij hebt
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Naja plat, het kan platter, m'n voeten en steppies komen inmiddels wel op de grond maar zo scheef hangen is nog lang niet zo gecontroleerd als de echte rijders hier. Maar ik oefen voor m'n motor :wink: Heb ik al wat gevoel ervoor :wink: (hoop ik).

Maar het gaat er gewoon om dat je er lol in hebt en dat kan met 50 ook al :) Ik rij in het weekend vaak met Doede (ook bekende van het forum) en zijn minibike gaat een stuk harder :wink: Maar toch hebben we lol :D
Xigh

Bericht door Xigh »

mokador schreef:60 is hard zat...misschien zeg je nu, doe mij maar 80 maar koop nou maar degene die je mooi vind 60 is om te beginnen erg leuk :wink:

tunen kan altijd nog :P

mijne ging iets van 55 ruim maar heb er nu powerfilter op en zelfgemaakt race vliegwiel, en me vliegwielspietje moet ook nog komen ... als dat erop zit verwacht ik dat hij wel 3km harder zal gaan :roll: dat HOOP ik tenminste van harte :P
Kun jij dat vliegwiel ombouwen? Want dan wou ik misschien vragen of je dat ook bij mij kunt doen (tegen vergoeding).
Gast

Bericht door Gast »

btw is die rooie ducati geen v racer??

http://www.minipocketbike.foxnonstopsho ... Schuin.jpg
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Nope, zo'n Tai Chi rip off is dat (dus ook een V-racer rip off).
Gast

Bericht door Gast »

ja oke, ze zijn identiek dus ik dacht ik vraag het ff
Gesloten