wie kan mij helpen.

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Baan schreef:Het kan ook zijn dat je gasnaald niet goed staat afgesteld. Probeer deze eens een randje omlaag of omhoog te zetten.
Er zitten 5 standjes op. Die van mij zit op de een na onderste. Een maat van mij had hem eens op de een na bovenste en toen startte hij ook niet.

Succes en als je er niet uit komt moet je het maar laten weten.
Hoe kun je het beste je gasnaald afstellen?
Hoe moet je je benzine kraantje zetten?Welke stand

Ik heb nu dat mijn chineesje wel aanslaat(moet gasgeven) maar dat het stationair toerental te laag is en dus gelijk afslaat zodra ik het gas los laat.
Gast

Bericht door Gast »

bezinekraantje moet verticaal staan :wink:
Gast

Bericht door Gast »

icecubes schreef:
Baan schreef:Het kan ook zijn dat je gasnaald niet goed staat afgesteld. Probeer deze eens een randje omlaag of omhoog te zetten.
Er zitten 5 standjes op. Die van mij zit op de een na onderste. Een maat van mij had hem eens op de een na bovenste en toen startte hij ook niet.

Succes en als je er niet uit komt moet je het maar laten weten.
Hoe kun je het beste je gasnaald afstellen?
Hoe moet je je benzine kraantje zetten?Welke stand

Ik heb nu dat mijn chineesje wel aanslaat(moet gasgeven) maar dat het stationair toerental te laag is en dus gelijk afslaat zodra ik het gas los laat.
moet je de dat schroefje op je caburateur even naar links draaien en klein stukje als het beter is laat je het zo anders draai je hem weer terug :wink:
Gast

Bericht door Gast »

heeey dat probleem hat ik ook
als je je vlotterbak er af halt en de vlotter naar beneden haalt zie je dat een 2-potig dingetje een pennetje tegen houd. Die viel dr bij mij er uit maar ik stopte hem er weer verkeerd in, dat pennetje had ik er gewoon weer in gedrukt. Maar dat 2-potige dingetje heeft nog een sleufje er boven daar moet je hem weer tussen schuiven voordat je hem weer in het gaatje drukt
Gast

Bericht door Gast »

beetje flut uit gelegt ik wet het maar heb nog niet zoveel verstand ervan :lol: :lol: :wink:
Gast

Bericht door Gast »

ik heb zo'n beetje alles wel geprobeerd wat jullie vertellen. kan het zijn dat er nu gewone brommer benzine in zit? deze is dunner dan de smering die je zelf zou maken dat daardoor je sproeier te groot is? gasnaald al geprobeert onder/midden/ bovenstegleufje maar niks, alleen af en toe een knal gelijk als je hem aantrekt. maar ik heb zo aan dat ding getrokken dat ik nu een nieuwe rondsel moet kopen. ik koop gelijk nieuwe sproeiers en weer een andere bougie en dan zien we het verder. ik hou jullie op de hoogte.
Baan

Bericht door Baan »

icecubes schreef:
Baan schreef:Het kan ook zijn dat je gasnaald niet goed staat afgesteld. Probeer deze eens een randje omlaag of omhoog te zetten.
Er zitten 5 standjes op. Die van mij zit op de een na onderste. Een maat van mij had hem eens op de een na bovenste en toen startte hij ook niet.

Succes en als je er niet uit komt moet je het maar laten weten.
Hoe kun je het beste je gasnaald afstellen?
Hoe moet je je benzine kraantje zetten?Welke stand

Ik heb nu dat mijn chineesje wel aanslaat(moet gasgeven) maar dat het stationair toerental te laag is en dus gelijk afslaat zodra ik het gas los laat.

Gasnaald afstelling is iets wat volgens mij bij elke minibike anders is dit is iets wat je gewoon uit moet proberen.
Gesloten