welke koppeling..?? 2 of 3 schoens

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

welke koppeling..?? 2 of 3 schoens

Bericht door Gast »

ik wil een racekoppeling kopen voor mijn v-racer extreme sport.. nu weet ik niet of ik er eentje zal kopen met 2 of 3 schoens? heb er al een paar gezien op internet enzo.. ma weet het verschil niet

en kan iemand mij adviseren in een goede en snelle uitlaat?

groet bezzl
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Drieschoens is beter, die heeft meer grip en slipt dus minder.
Gast

Bericht door Gast »

jah da is wel zo maar dan komt ie minder snel op toeren.. wat ik juist moet hebben..

groet bezzl
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Dan heb je toch net je eigen vraag beantwoord :)
Gast

Bericht door Gast »

nee dan moet je even goed lezen.. ik vroeg wat beter was.. en niet dat 2 schoens hogere toeren maken..
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Tweeschoens koppeling voor jou dus! Uitlaatje? Genoeg keus zou ik zeggen. Kijk bv naar die van Tecnigas, forumleden die er een hebben zijn er zeer tevreden over. Maar je moet natuurlijk ook rekening houden met wat je zelf wilt. Of je neemt een scooteruitlaat en gaat aan het lassen..

Multibike.nl heeft wel een aantal uitlaatjes in hun assortiment.

AE
Gast

uitlaat en koppeling

Bericht door Gast »

de meeste 3 schoens koppelingen kun je niet afstellen. ik heb een 2 schoens racekoppeling bij www.Multibike.nl gekocht die instelbaar in op gewicht. ik rij er ieder weekend mee zonder ploblemen.
Ook uitlaten kun je hier bestellen. ik rij met de tecnias GP1, dat scheelt echt veel.
Gesloten