wie het er ervaring met v-racer.nl met bestelle ?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

wie het er ervaring met v-racer.nl met bestelle ?

Bericht door Gast »

wie het er ervaring met v-racer.nl met bestelle ? ik had namelijk afgeloope woensdag deze bike bestelt V-Racer Extreme Sport Geel maar weete jullie ong eveer waneer die dan bij jou thuis is ? alvast bedankt GJ
JaMeSoN

Re: wie het er ervaring met v-racer.nl met bestelle ?

Bericht door JaMeSoN »

v-racer! schreef:wie het er ervaring met v-racer.nl met bestelle ? ik had namelijk afgeloope woensdag deze bike bestelt V-Racer Extreme Sport Geel maar weete jullie ong eveer waneer die dan bij jou thuis is ? alvast bedankt GJ
ik heb me bike daar besteld geen probleen mee gehad als je wil weten wat de voortgang van je bestelling is kan je beter ff bellen naar v-racer.nl
Telefoon: 035-6421274


greetz

Jameson
Gast

Bericht door Gast »

dankje voor de info ik had die man al gebeld hij zij dat we elke dag de vooruitbetaalinge contrele en dat die dan zo snel mogelijk na je toe komt maar heb je nog enige info hoe je het beste te werk moet gaan als je hem gaat uitpakke ? en na hoeveel daage had jij hem ?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

V-racer.nl verstuurt altijd alles op woensdag, zodat iedereen z'n spullen voor het weekend binnenheeft.
Gast

Bericht door Gast »

klopt, maar grote bestellingen de bike's dus versturen ze volgens mij zo snel mogelijk..... :roll:
Gast

Bericht door Gast »

dat zou wel beter zijn als ik hem in het weekend heb maar moet je als je hem hebt echt helemaal naloope dat cilinder enzo vastzit en uitlaat >
Gast

bestellen bij v-racer

Bericht door Gast »

bij v-racer leveren ze best snel minibikes. maar op de snelle spullen moest ik toch wel even 3 weken wachten. kunnen ze niks aan doen. op = op en het moet uit amerika komen dus dat duurt wel ff
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Als ik jou was zou ik de bike idd even nalopen, kan nooit kwaad! Even alles afstellen, zoals de carb, het stuur, eventueel de remmen, en idd de motor kan ook geen kwaad.

Succes en veel plezier met je bike!

AE
Gast

Bericht door Gast »

luchtschroef 3 kwart slag los maar hij zou het wel gwn goed moete doen met de sproeier die al in de carb zit want heb verder geen ervaring met een minibike aleen met scooters :D daar weet ik wel veel van ik sleutel vaak en heb zelf mn scoot opgevoert enzo maar ik hoop de bike iedegeval snel te krijge !
Gast

Bericht door Gast »

waneer kan ong de bike verw8te dan ??
Gast

Bericht door Gast »

niemand >
Gesloten