jullie ervaringen met deze ??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

jullie ervaringen met deze ??

Bericht door Gast »

hallo
ik ben opzoek naar een mini bike met een paar vrienden van me
ik heb al een tijd deze op het oog ..
Afbeelding
Afbeelding

maar is dit troep of is het best te doen voor 165 euries
en gaat dit nog een beetje snel standaart kwa optrekken enz
en zijn hier ook andere cilinders voor te krijgen bijv 70cc ofzo

ik hoop van jullie te horen

mvg'
erik
ganta

Bericht door ganta »

leuke bike om mee te beginnen..
gewoon een standaard chineesje.
zomaar een 70cc eronder zal niet snel gaan.. dan moet er gelijk een heel puch blok onder en het frame aanpassen.. als je dat wil doen kan je beter gelijk een zelfbouw maken :)

ps. met de zoekfunctie is genoeg info hier voor te vinden :)
Gast

Bericht door Gast »

U get what u pay for..Voor het geld is het helemaal geen verkeerde aankoop..Verw8 geen racemonster of zo. Je komt er mee aan het sleutelen maar het is gewoon een hele leuke bike om mee te beginnen als je het aankoopbedrag in je oordeel meeneemt. Mocht het bevallen kun je dan alsnog besluiten om meer geld te investeren.
Gast

Bericht door Gast »

bedankt voor jullie antwoorden
maar met het optrekken hoe gaat dat ??
hard of vrijwel niet
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Verwacht geen auto-wheely :P

maar deze bike trekt wel lkkr weg hoor, aleen als je stil staat en je geeft volgas wil hij nog wel eens uitvallen.

Maar dat is een standaard probleem van chineesjes :P
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: jullie ervaringen met deze ??

Bericht door Carlos Keutel »

erikjede1ste schreef:hallo
ik ben opzoek naar een mini bike met een paar vrienden van me
ik heb al een tijd deze op het oog ..

maar is dit troep of is het best te doen voor 165 euries
en gaat dit nog een beetje snel standaart kwa optrekken enz
en zijn hier ook andere cilinders voor te krijgen bijv 70cc ofzo

ik hoop van jullie te horen

mvg'
erik
Hihihi Ik kom terug, naar 2 maanden, en het eerste wat ik zie is weer zo'n sendai vraag :D Grappig dat dat nog steeds niet verholpen is dmv een sticky :P
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

Er gaat bijna altijd wel wat kapot, het is een chinees.
Maar er zijn zat tuningsonderdelen voor te krijgen, als je hier eens rondzoekt kom je genoeg winkels tegen.
Gast

Re: jullie ervaringen met deze ??

Bericht door Gast »

de minibike die helemaal links staat op de eerste foto (camel geel) heb ik gekocht voor 159 euro bij sjrbikes.nl. Maar je hoeft niet te veel te verwachten van de kwaliteit, want bij mij was de trek start na 2 dagen al kapot gegaan :P. Maar verder is het zeker een leuke minibike
ganta

Re: jullie ervaringen met deze ??

Bericht door ganta »

Carlos Keutel schreef:Hihihi Ik kom terug, naar 2 maanden, en het eerste wat ik zie is weer zo'n sendai vraag :D Grappig dat dat nog steeds niet verholpen is dmv een sticky :P
klopt :P
er is nu een sticky ''samenvatting chinese bikes'' maar volgens mij niet zo veel word gekeken...
er is ook ''het 'grote'' kleine vragen topic'' waar om werd gevraagd voor een sticky..en nog wel een paar... maarja word aan gewerkt ;)
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

is gewoon een chinees en is net zulke troep als alle andere chinezen en je kun het maar alvast geleert hebben:ZOEKFUNCTIE

en er is ook een sticky over dit!!

eigenlijk zouden de mods gewoon iedere keer (ongeveer 56 keer per dag) dat topic moeten sluiten
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

de winter schreef:is gewoon een chinees en is net zulke troep als alle andere chinezen en je kun het maar alvast geleert hebben:ZOEKFUNCTIE

en er is ook een sticky over dit!!

eigenlijk zouden de mods gewoon iedere keer (ongeveer 56 keer per dag) dat topic moeten sluiten
Of een "Before you enter agreement" waarin je moet zweren dat je niet zult vragen of dit een goede chinees is :D
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Of voor elke vraag die met chinese bikes te maken heeft 1€ storten op de rekening van Daans.

Niels
Gast

jij hier al langer?

Bericht door Gast »

de winter schreef:is gewoon een chinees en is net zulke troep als alle andere chinezen en je kun het maar alvast geleert hebben:ZOEKFUNCTIE

en er is ook een sticky over dit!!

eigenlijk zouden de mods gewoon iedere keer (ongeveer 56 keer per dag) dat topic moeten sluiten
:twisted: Is wel leuk als elke nieuw komer zo wordt verwelkomt en eigenlijk toch wel leuk dat er zoveel mensen een chineesje kopen,hoe meer mensen een minibike kopen des te meer mensen maken mischien ook de overstap naar het (echte) werk, en gaan ook echt wedstrijd racen.
En veel nieuw komers op dit forum mogen zich zelf even de tijd nemen om uit te zoeken hoe het forum werkt en als ze het dan nog niet weten dan mogen ze dat toch gewoon vragen?
P.S Ik ben ook een nieuw komer op dit forum en ja ik heb een chinese bami besteld. :wink:
wevie666

Bericht door wevie666 »

Dat is eigenlijk wel zo.

Hoewel het erg irritant is zijn het toch de uitzonderingen die deze berichten plaatsen. Ik denk dat heel veel mensen eerst wel gaan zoeken op het forum.
Dat zou ik tenminste doen.
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

zie deze topic vind je alles er over
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=5963
volgende keer even zoeken dan vind je alles

grtz jere (js racing zeeland)
Gesloten