Nieuwe Uitlaat

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Nieuwe Uitlaat

Bericht door Gast »

Hey, ik ben eigenlijk op zoek naar een uitlaat die de eigenschappen van mijn bike niet achteruit laat gaan maar WEL een groot deel van het geluid dempen.. Ze zijn nogal luidruchtig ;-)


Greetz, Jeroen
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

hallo
dan zou je moete opzoek gaan naar een goeie race uitlaat of als je een beetje handig ben dan kan je er zelf 1 maken en laten berekene dan haal je toch wel het meeste uit je bike .
maar als je het geluid wil laten dempe dan zou ik als ik jou was de demper er afhale en dan ander demper wol of een andere demper er op zette
grtz jere
schroefje

Bericht door schroefje »

JS racing zeeland schreef:hallo
dan zou je moete opzoek gaan naar een goeie race uitlaat of als je een beetje handig ben dan kan je er zelf 1 maken en laten berekene dan haal je toch wel het meeste uit je bike .
maar als je het geluid wil laten dempe dan zou ik als ik jou was de demper er afhale en dan ander demper wol of een andere demper er op zette
grtz jere
Mijn fatty pipe die maakt geen herrie en de demper heb je er zo af,En je wint er nog wat power mee.
Gast

Bericht door Gast »

Toen ik bij mijn vorige mini een carbon race uitlaat erop zette werd het geluid best wel wat minder.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

vriend van me heeft technigas uitlaat (ook bestelt) en maakt veel zachter geluid dan die takkeherrie die uit die orgi uitlaatjes komt

als je dan tog een technigas uitlaat koopt kun je natuurlijk ook die set kopen die v-racer aanbied is een technigas uitlaat, bbk met boosterpoorten, en butterfly carb. voor €250
Gast

Bericht door Gast »

Zijn er nog website's / webshop's ervoor?? Waar je ze op je gemakje ff kan bekijken?
Gebruikersavatar
Nickname-42
forum gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: do 10 jun 2004, 15:35
Locatie: Twello
Contacteer:

Bericht door Nickname-42 »

He gasten,

Weet misschien iemand of een uitlaat voor een waterkoeler (Nitro Sport etc.) op een luchtgekoeld blok past dan?

(als dat dat zo is, weet ik nog wel een leuk uitlaatje voor jullie luchtkoelers!)
RunnerX

Bericht door RunnerX »

je kan er zo'n uitlaat gelijk mij onder maken, dempt erg fel, geeft beetje 'n dof geluid, neit dat dat m'n bedoeling was, maar'k vond't gewoon mooi
Gebruikersavatar
Nickname-42
forum gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: do 10 jun 2004, 15:35
Locatie: Twello
Contacteer:

Bericht door Nickname-42 »

Ha RunnerX,

De uitlaat past zonder enige aanpassingen? De aansluitflens op het blok is dan ook hetzelfde?
RunnerX

Bericht door RunnerX »

Nickname-42 schreef:Ha RunnerX,

De uitlaat past zonder enige aanpassingen? De aansluitflens op het blok is dan ook hetzelfde?
is enkel de demper die ik vervangen heb, en zelf een aansluiting ervoor gemaakt
Gast

Bericht door Gast »

Hey,

Mijn uitlaat is kapot, en ik zoek een nieuwe niet al te dure uitlaat.
Kan iemand mij advies geven waar ik deze het beste (en goedkoopste) kan kopen. Zou het liefst een snellere uitlaat willen dan de originele..

Gr Jeroen
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Jeroennn schreef:Hey,

Mijn uitlaat is kapot, en ik zoek een nieuwe niet al te dure uitlaat.
Kan iemand mij advies geven waar ik deze het beste (en goedkoopste) kan kopen. Zou het liefst een snellere uitlaat willen dan de originele..

Gr Jeroen
Hej,

Welkom op het forum en goed dat je eerst ff zocht voordat je nieuw topic opende maar de laatste post was op 28 oktober, dus volgende keer gewoon ff nieuw topic over aanmaken hoor :wink:

Over die uitlaat, ik heb nog wel een fat-pipe te koop, is niet meer nieuw maar is ook absoluut niet duur!!
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=7306

Pb maar bij interesse

Grt Rik
Gast

Bericht door Gast »

Ja maar deze past volgens mij niet op de chinese minibike's of heb ik dit verkeerd?
Gebruikersavatar
pietjuh
forum gebruiker
Berichten: 1146
Lid geworden op: wo 19 okt 2005, 16:49
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door pietjuh »

dat heb je verkeerd jah :wink:
2e plaats NK Sen. Open 50 2011
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008


HK racekoppelingen!
Gesloten