Watergekoeld imitatie ding vs. Tai Chi
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- felix
- forum gebruiker
- Berichten: 690
- Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
- Locatie: laren(nh)
- Contacteer:
Ik zou Zeker weten gaan voor de Immitatie Waterkoeler.
Watergekoeld brengt veel voordelen met zich mee,
Hij blijft op de Ideale verbrandings Tempratuur.
Bij een tewarme motor, heb je vermogen verlies,
wat dus veel sneller bij de luchtkoeler gebeurd.
Vooral als je op Kartbanen wilt gaan rijden, daar is het namelijk Gas open gas dicht,
Ik zou dus voor de waterkoeler gaan,
MvG Wilco
Watergekoeld brengt veel voordelen met zich mee,
Hij blijft op de Ideale verbrandings Tempratuur.
Bij een tewarme motor, heb je vermogen verlies,
wat dus veel sneller bij de luchtkoeler gebeurd.
Vooral als je op Kartbanen wilt gaan rijden, daar is het namelijk Gas open gas dicht,
Ik zou dus voor de waterkoeler gaan,
MvG Wilco
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
Mjah watergekoeld is ook een slagje duurder. Ik heb eigenlijk de Tai Chi al gereserveerd. Maar 460 euro (+ paar lichte tunings onderdelen) vindt ik wel veel voor een minibike waarmee ik af en toe even naar de kartbaan mee ga.
Watergekoeld is beter, heeft meer vermogen, koelt beter en is veel duurder .
Ik hoop dat ik soon een beetje van mn Tai Chi kan genieten waar ik toch wel vanuit ga.
Watergekoeld is beter, heeft meer vermogen, koelt beter en is veel duurder .
Ik hoop dat ik soon een beetje van mn Tai Chi kan genieten waar ik toch wel vanuit ga.
-
- forum gebruiker
- Berichten: 999
- Lid geworden op: vr 30 apr 2004, 15:37
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
70/80 klopt wel hoor.. Maar de ene loopt beter en harder als de andere dit is typisch Chinees dus de een loopt 60 en de andere maarzo 75.. Maar een waterkoeler Chinees is 10x beter als een luchtkoeler..
KTM SX-F 250 4 Takt! :$:$
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]
http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]
http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
80 haalt ie nooit
80 km/u halen ze nooit met de setup van de fabriek. Het zou theoretisch ook niet kunnen.
Achter ligt er een 68 tands tandwiel en voor een 6 tands. De motor loopt maximaal 11500 tot 12000 toeren. Als je dit gaat uitrekenen, dan haal de de 60 amper.
Dus allemaal verkoop praat. Als iemand een tai-chi of chinese waterkoeler heeft die fabriek af 80 loopt kom ik er even naar kijken, want ik heb ze nog niet gezien.
Achter ligt er een 68 tands tandwiel en voor een 6 tands. De motor loopt maximaal 11500 tot 12000 toeren. Als je dit gaat uitrekenen, dan haal de de 60 amper.
Dus allemaal verkoop praat. Als iemand een tai-chi of chinese waterkoeler heeft die fabriek af 80 loopt kom ik er even naar kijken, want ik heb ze nog niet gezien.
Hey,
Hoeveel pk staat er nou echt (getest) op een achterwiel van een Tai Chi en hoeveel op een polini replica (lc).
Ik vraag me nou namelijk af welke meer vermogen heeft en op de kartbaan sneller uit de bocht zal trekken en meer door zal trekken.
De watergekoelde lijkt me sneller trekken als een Tai Chi en lijkt me ook meer vermogen te hebben.
Gr Ypuh
Hoeveel pk staat er nou echt (getest) op een achterwiel van een Tai Chi en hoeveel op een polini replica (lc).
Ik vraag me nou namelijk af welke meer vermogen heeft en op de kartbaan sneller uit de bocht zal trekken en meer door zal trekken.
De watergekoelde lijkt me sneller trekken als een Tai Chi en lijkt me ook meer vermogen te hebben.
Gr Ypuh
-
- forum gebruiker
- Berichten: 1952
- Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
- Locatie: Baarland-Zeeland
- Contacteer:
Re: 80 haalt ie nooit
Halen ze wel hoor heb zo'n ding op de kartbaan zien rijden en die reed al die aikaido's eruit die toch wel tegen de 60 redenbasvaningen1 schreef:80 km/u halen ze nooit met de setup van de fabriek. Het zou theoretisch ook niet kunnen.
Achter ligt er een 68 tands tandwiel en voor een 6 tands. De motor loopt maximaal 11500 tot 12000 toeren. Als je dit gaat uitrekenen, dan haal de de 60 amper.
Dus allemaal verkoop praat. Als iemand een tai-chi of chinese waterkoeler heeft die fabriek af 80 loopt kom ik er even naar kijken, want ik heb ze nog niet gezien.
En die verkoperspraatjes zijn 80-100km/h en 8 pk maar denk zelf eerder aan 6,2 pk en 70-80km/h
owja was zelf voor die watergekoelde chinees gegaan, rijd denk ik toch wel stukje sneller
Vind trouwens die velgen van die tai-chi wel vette kleur hebben
Re: 80 haalt ie nooit
hij is als het goed is uitgerust met een 8 t standaart dus maak je maar geen zorgen want die 80 haalt hij makkelijk. je mag heus wel een keer naar mij komen kijken hoorbasvaningen1 schreef:80 km/u halen ze nooit met de setup van de fabriek. Het zou theoretisch ook niet kunnen.
Achter ligt er een 68 tands tandwiel en voor een 6 tands. De motor loopt maximaal 11500 tot 12000 toeren. Als je dit gaat uitrekenen, dan haal de de 60 amper.
Dus allemaal verkoop praat. Als iemand een tai-chi of chinese waterkoeler heeft die fabriek af 80 loopt kom ik er even naar kijken, want ik heb ze nog niet gezien.
- Richard D
- forum gebruiker
- Berichten: 1362
- Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
- Locatie: Ens
- Contacteer:
Ik heb zelf ook zo'n bami 911, enneh die 80 km/h ziter er zeker wel in.
de acceleratie is dan niet overdonderend, maar met een 6-7 tands erop gaat ie echt als een kogel, laat staan als je er een goede koppeling in zet
de acceleratie is dan niet overdonderend, maar met een 6-7 tands erop gaat ie echt als een kogel, laat staan als je er een goede koppeling in zet
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl