Denk dat de tai chi er een concurent bij heeft !!!!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

jeroenv
forum gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: do 29 sep 2005, 12:32

Denk dat de tai chi er een concurent bij heeft !!!!!

Bericht door jeroenv »

Kwam dit tegen op het net,
http://www.technoline.nl/products.php?s ... oproduct=1.
heb zelf ook zo'n bike maar dan van welink, zijn identieke bikes.

Dus daar zou je dan ook mee mogen racen lijkt mij leuke ontwikkeling.
Gast

mmm

Bericht door Gast »

mmm mooie bike, 100 km per uur is niet niks zo hard gaat een tai chi ook.
Hij lijkt iets dikker. even wachten en kijken wat de andere leden ervan vinden :wink:
edgo

Bericht door edgo »

Gave bike ik denk als we aan de derde bike gaan denken dat deze voor dit geld zeker in aanmerking komt :!:
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Re: mmm

Bericht door doede46 »

PieterdeBoer schreef:mmm mooie bike, 100 km per uur is niet niks zo hard gaat een tai chi ook.
Hij lijkt iets dikker. even wachten en kijken wat de andere leden ervan vinden :wink:
100 km/h is wel wat over dreven hoor :wink: meestal wel eenbeetje zo bij die chinezen :lol:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Re: mmm

Bericht door Gast »

doede46 schreef:
PieterdeBoer schreef:mmm mooie bike, 100 km per uur is niet niks zo hard gaat een tai chi ook.
Hij lijkt iets dikker. even wachten en kijken wat de andere leden ervan vinden :wink:
100 km/h is wel wat over dreven hoor :wink: meestal wel eenbeetje zo bij die chinezen :lol:

MvG DoeDe

neej het is zo kijk maar op de link
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

dat is wat de fabriek zegt.niet wat de Techniek zegt :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Het zal max de 80 halen denk ik. Het zijn altijd vertandingen ronde de 6 op 68... dat trekt loeihard op maar wil nooit echt veel harder als 70-80.

En trouwens er zijn veel meer watergekoelden die het tegen de tai chi kunnen opnemen zoals de V-racer...
edgo

Bericht door edgo »

En toch blijf ik het een leuke bike vinden voor dat geld. En de prestaties worden meestal wel wat AANGEDIKT
ganta

Bericht door ganta »

deze bike is al ''oud''
ik ken iemand die heeft dezelfde (niet op het forum) en ik ken ook iemand met een tai chi... nou die tai chi trekt hem er zo uit hoor.
en die gast die deze bike ook heeft die trekt niet zo lekker, want iedereen met een normale chinees haalt hem in op de baan. Meestal in de bochten.

PS.
hoe komt het toch dat ik denk dat deze stickers er op gephotoshopt zijn :roll: :lol:
http://www.technoline.nl/thumb.php?phot ... eight=1000
edgo

Bericht door edgo »

Ik ben ook al oud :(
Gast

lol

Bericht door Gast »

ganta schreef: PS.
hoe komt het toch dat ik denk dat deze stickers er op gephotoshopt zijn :roll: :lol:
hahaha ja dat zie ik ook nu je het zegt bij dat inhammetje is de witte vrouw recht en heineken heeft een andere achtergrondkleur en overlapt rood

ik begin te twijfelen of deze minibike wel €550,- waard is
schroefje

Re: Denk dat de tai chi er een concurent bij heeft !!!!!

Bericht door schroefje »

jeroenv schreef:Kwam dit tegen op het net,
http://www.technoline.nl/products.php?s ... oproduct=1.
heb zelf ook zo'n bike maar dan van welink, zijn identieke bikes.

Dus daar zou je dan ook mee mogen racen lijkt mij leuke ontwikkeling.
Sja maar of je ook echt mee kan vooraan?
mannid

Bericht door mannid »

zijn al oud. staan al 2 maanden tekoop op marktplaats
edgo

Bericht door edgo »

Wat maken nu die stickers toch uit als ik een bike koop, heb ik het liefste er niets van die zooi op zitten. En dat ze nu die foto bewerkt hebben. Misschien willen ze de bike zo leuker over laten komen, de meeste vallen daar wel voor!
edgo

Bericht door edgo »

mannid schreef:zijn al oud. staan al 2 maanden tekoop op marktplaats
Wat heeft dat er nu mee te maken :?: Hier in mijn buurt adverteert er één al wel een jaar met de zelfde bikes (fotos) en gek hé hij blijft ze nog verkopen ook :!:
Gesloten