even een vraagje!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
mini-bike-hc

even een vraagje!!

Bericht door mini-bike-hc »

hallo ik heb een klein vraagje want ik heb mijn mini-bike net 2 weekjes nieuw en hij starte binnen 3-4 keer starten en toen moes ik steeds vaker trekken aan de trekstarter, nou moet ik hem wel 30 keer aan trekken dan is ie wel aan toen ik hem had dee ik er benzine in en toen kwam er wat zand bij kan dat verstopt raken,en die man zei mix kan er ook in maar dan rookt ie meer kan het mis zijn dat de bougie een beetje onder de vet (benzine) zit weet jij er mis wat van of heb je ok is een keer gehad zeg dan even mazzel :P
edgo

Bericht door edgo »

Nou om te beginnen kun je beter geen"zand" tanken, nu zul je het hele spul zuiver moeten maken, je tank zo wie zo en als er een benzine filter op zit kun je die het beste vernieuwen,en als dat allemaal nog niet heeft geholpen, dan zul je ook de carberateur, sproeiers, e.d. moeten reinigen en doorblazen :roll:
Ik wens je veel succes :!:
Gast

Bericht door Gast »

wat ook helpt is elke keer je gaat rijden een half uurtje op voorhand je benzinekraantje openzetten , helpt toch bij mij :)
Gast

Bericht door Gast »

ethannetje schreef:wat ook helpt is elke keer je gaat rijden een half uurtje op voorhand je benzinekraantje openzetten , helpt toch bij mij :)
half uurtje?

wil je de tank zo graag leeg hebben?
Gesloten