Wie heeft er allemaal een Polini 911 Replica?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

Dank je voor het antwoord. Het was eigenlijk gewoon voor de lol dat ik het probeerde. Heb ik nu gewoon geluk gehad? Je ziet er wel meer voor en rond die prijs verkocht worden.
Waar heb jij je tandwiel, uitlaat enzonogmeer vandaan?
Waarom doen zo weinig mensen het zo, het scheelt echt veel geld. Is dat toch een stukje onzekerheid?
De reakties op Welink zijn alle zeer positief. heb alle hoop dat het goed gaat komen.
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Super 7 schreef:Dank je voor het antwoord. Het was eigenlijk gewoon voor de lol dat ik het probeerde. Heb ik nu gewoon geluk gehad? Je ziet er wel meer voor en rond die prijs verkocht worden.
Waar heb jij je tandwiel, uitlaat enzonogmeer vandaan?
Waarom doen zo weinig mensen het zo, het scheelt echt veel geld. Is dat toch een stukje onzekerheid?
De reakties op Welink zijn alle zeer positief. heb alle hoop dat het goed gaat komen.
Wellink is inderdaad super, de mijne werd sneller geleverd dan verwacht.

tandwiel kan je bij HOP en dergelijke bestellen, ik heb hem bij Salomon&swierts vandaan (bizeta 17.50)
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

Heb je nog een telefoonnummer of internetadres? Hoe heb je betaald, middels een overschrijving van de bank?
Gast

Bericht door Gast »

Zocchi autocooling is niet op tijd leverbaar, ik wil volgende week toch echt wel een paar rondjes draaien in Echt.. :(

Derhalve maar een 80mm trommel + carbon koppeling + 6T sprocket besteld, uitlaat wordt iets voor later.
Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

Ik zie weinig verband met de eerdere vragen en onderwerpen....? :wink:
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Super 7 schreef:Heb je nog een telefoonnummer of internetadres? Hoe heb je betaald, middels een overschrijving van de bank?
ff goed lezen voordat je gaat bieden is wel zo verstandig.
zo staat er duidelijk op de advertentie van e-bay vermeld hoe je het moet afhandelen!!!
ik wil het wel ff voorkauwen hoor, je stuurt een mailtje met de code van je gewonnen advertentie naar wellink.
dan krijg je een factuur met hun bank.rek.nr.
overmaken
en hij gaat op de post
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

Dan heb ik het goed begrepen, echter vind ik het overmaken (kan alleen met overschrijvingskaart voor buitenlandse betalingen - postbank) erg omslachtig. Dat duurt zo wie zo 3 tot 5 werkdagen, daarna moet je weer wachten op de levering. Dat duurt ook weer 3 - 5 dagen. Ben gewoon ongeduldig en in blijde verw.....
Thanks
mille
forum gebruiker
Berichten: 335
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 11:53
Locatie: goes

Bericht door mille »

Richard D schreef:
Super 7 schreef:Heb je nog een telefoonnummer of internetadres? Hoe heb je betaald, middels een overschrijving van de bank?
ff goed lezen voordat je gaat bieden is wel zo verstandig.
zo staat er duidelijk op de advertentie van e-bay vermeld hoe je het moet afhandelen!!!
ik wil het wel ff voorkauwen hoor, je stuurt een mailtje met de code van je gewonnen advertentie naar wellink.
dan krijg je een factuur met hun bank.rek.nr.
overmaken
en hij gaat op de post
en de factuur komt die over de post of per mail want ik heb er ook een gewonnen maar nog niets vernomen kreeg alleen een link van hun site toegestuurt.
Gast

polini onderdelen voor de 911 replica

Bericht door Gast »

hallo
ik voer stukken van polini in en na enige aanpassingen kan ik zeggen dat ik voor de prijs van 700euro een voledige ombouw kunnen doen naar een polini cilinder, uitlaat, koppeling, koppelingshuis, carbu, carter lagers naaldlagers en zuiger (+eventueel om je bike dan voledig te tonen als een echte word meestal ook nog het trekstart deksel geplaatst.)
dan heb je geen replica meer maar the real thing.
voor alle info en prijzen greenthumb80@skynet.be
Gast

Bericht door Gast »

YES!!

Het is gelukt, gisteren de bevestiging ontvangen dat ik 3 Banshee-uitlaten van het oude type kan kopen, deze zijn passend te maken voor de 911 replica :)

Afbeelding

De onderste uitlaat is m'n huidige uitlaat, type 911 replica mark II
De middelste uitlaat is het oude type 911 replica mark I
De bovenste uitlaat is de Banshee uitlaat

Een is voor mezelf, een is voor een maat van me en ik heb er straks nog 1 over, zal een weekje duren voordat ik de uitlaten heb maar ik zal uiteraard uitgebreid verslag doen en misschien verkoop ik die 3e uitlaat nog wel.. ;)
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Ik hou me aanbevolen voor de uitlaat :D
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

Ook mij kan je bijschrijven als geinteresseerd voor de uitlaat.
Gebruikersavatar
ertoes
forum gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 07:44
Locatie: Nieuwegein

Bericht door ertoes »

@ prozaq:

goed man, ik ben benieuwd als hij eronder zit! ik denk dat ik voor
de PBU of Zocchi uitlaat ga, succes en ik hoor t graag van je!
Polini 911 replica

- BZM koppeling
- Polini Race uitlaat 143.425.011
- dellortho 17,5mm
- cilinder volledig bewerkt
- malossi membraan
- domino snelgas
- shimano deore remhevels
- +/- 8PK
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Wie kan me helpen aan een nieuwe watergekoelde cilinder van een polini replica? Of is er iemand die weet waar ik hem kan kopen?

De Bike ging slecht lopen zodra hij warmer werd en bij het los halen vd cilinder bleek dat er een gat aan de onderkant vd cilinder zat van ongeveer 5mmx3mm.

Heb op de site van Hop gekeken maar zag een 49cc watergekoelde cilinder te koop voor 160e vind het wel aardig prijzig.

Dus wie o wie kan mij helpen?
Steven
Gast

distefano

Bericht door Gast »

ik kan je wel helpen aan een nieuwe cilinder van polini.
bij mij kost die cilinder ook 140euro hoor, maar dan heb je wel de cilinder met nicasil wand en extra spoelkanalen.
mijn tel nummer is 0476/33.95.40 bel me even als je iets nodig hebt, dan kan het nog bij de bestelling van 22dec.
groeten
Gesloten