Pagina 1 van 2

v-racer nitro of sendai thai chi

Geplaatst: do 10 nov 2005, 22:47
door Gast
welke is het beste kwaliteit en race vermogen.

Geplaatst: do 10 nov 2005, 23:04
door Nicolaas-racing
Nitro Sport natuurlijk


Meer Pk
Watergekoeld
Sterker Frame!

Geplaatst: do 10 nov 2005, 23:48
door Gast
Nicolaas-racing schreef:Nitro Sport natuurlijk


Meer Pk
Watergekoeld
Sterker Frame!
Eerste 2 dingen kan ik nog inkomen. Maar waarom zou die een sterker frame hebben dan?

Geplaatst: vr 11 nov 2005, 15:21
door Nicolaas-racing
Nou als ik alleen naar het uiterlijk kijk dan denk ik dat wel

Geplaatst: vr 11 nov 2005, 15:37
door Gast
Waterkoeler is langer rijden zonder probelemen...

Waterkoeler heeft meer vermogen

Tai chi is al getuned, (sport uitlaat, power filter en dikkere carbu)... v-racer niet...

Tai chi ziet er alleen mooier uit...

Heb V-racer gekiest

Geplaatst: vr 11 nov 2005, 17:20
door Gast
Kun je v-racer makkelijk tunen?

V-Racer tunen

Geplaatst: za 12 nov 2005, 08:39
door wimgrob
Ja, alle snelle delen van een orginele Blata B1 passen er op !!!
Heb zelf een V-Racer met de volgende veranderingen:grotere radiateur(nooit meer problemen met de koeling gehad), 17,5 mm Dell Orto carburateur met Blata spruitstuk,powerfilter en menbraamplaatjes.
Blata koppeligshuis met Hank koppeling + 72 tands achtertandwiel(nooit meer koppelingsproblemen gehad,ondanks dat we altijd indoor op kartbanen rijden).
Orginele Blata cilinder en zuiger (orginele cilinder was bijna net zo snel maar is vastgelopen na 1,5 jaar intensief gebruik) en T41 banden.
Betere aluminium eindemper van zeer goede kwaliteit.
Alu voetsteunen.
Dit is het resultaat :meer als 10 pk aan het achterwiel!!!!!
Rij nu ongeveer 2 jaar met deze V-Racer, wereld ding !!!!!!
Gaat weg omdat we nu racen bij de RAP met een 4-takt Pasini.
Deze V-Racer is te koop, stuur me een pb met je bod, let wel met al deze aanpassingen heeft hij wel het nodige gekost.
Het is dus GEEN KOOPJE !!!!

Geplaatst: za 12 nov 2005, 08:43
door mille
en voor de v-racer is er nu ook een 14pk malossi cilinderkit tekoop.

Geplaatst: za 12 nov 2005, 11:25
door Gast
mille schreef:en voor de v-racer is er nu ook een 14pk malossi cilinderkit tekoop.
WAAAAAR :!: :!: :!: :!:

Geplaatst: za 12 nov 2005, 11:31
door mille
Jordy Rossi schreef:
mille schreef:en voor de v-racer is er nu ook een 14pk malossi cilinderkit tekoop.
WAAAAAR :!: :!: :!: :!:
ik denk dat je die ook wel bij de schooterboer kan bestellen.

Geplaatst: zo 13 nov 2005, 16:53
door Gast
Nicolaas-racing schreef:Nou als ik alleen naar het uiterlijk kijk dan denk ik dat wel
Nou kwa uiterlijk ziet het frame er toch echt wel hetzelfde uit?

Geplaatst: di 29 nov 2005, 17:14
door Gast
nou ik denk dat die cilinder kop echt geen 4 cc eruit haalt ja als je want je kan een v-racer nitro sport ook maar tunen tot 10 pk en dan een cilinder kop die er nog 4 pk uit haalt das een klap hoor.. daar geloof je zelf toch niet in.. :?: :?: :?: :? :?

Geplaatst: di 29 nov 2005, 17:18
door Stenley
Blata team rijs schreef:nou ik denk dat die cilinder kop echt geen 4 cc eruit haalt ja als je want je kan een v-racer nitro sport ook maar tunen tot 10 pk en dan een cilinder kop die er nog 4 pk uit haalt das een klap hoor.. daar geloof je zelf toch niet in.. :?: :?: :?: :? :?
Er staat cilinderkit, een kop alleen haalt misschien niet zoveel uit. Maar als je een cilinder hebt met goede poorttimingen, maar goed of hij dan de 14 pk haalt is natuurlijk de vraag...

Geplaatst: di 29 nov 2005, 20:18
door Sharkbite
Op een v-racer staat toch juist dezelfde uitlaat en carb(14mm) als een tai chi. Frame is toch ook juist hetzelfde als een tai chi. Dat gaat het dan niet maken enkel de waterkoeling en de pk's.

Geplaatst: di 29 nov 2005, 20:44
door de winter
Sharkbite schreef:Op een v-racer staat toch juist dezelfde uitlaat en carb(14mm) als een tai chi. Frame is toch ook juist hetzelfde als een tai chi. Dat gaat het dan niet maken enkel de waterkoeling en de pk's.
tai chi is wel opgevoerd hoor anders zou hij toch niet hader gaan dan aikido :roll: