Welke uit deze 3?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten

Welke voor mij?

v-racer nitro
7
16%
sendai tai chi
12
27%
polini 911 replica
26
58%
 
Totaal aantal stemmen: 45

Gast

Welke uit deze 3?

Bericht door Gast »

poll
Hallo ik wil eens vragen welke het beste voor mij is.
Ik wil goed meekunnen in kartbanen racekes.
Ik wil weelies kunne maken en andere triks.
Hij moet standaart al sjiek zijn en gemakkelijk getuned worden.
In belgie verkrijgbaar zijn.

2
welke is het beste als je niet naar de prijs kijkt?
en welke is het beste als je wel naar de prijs kijkt?
En wat zijn de prijsen van die polini 911 replica?
Gast

Bericht door Gast »

Weet niemand hoeveel polini 911 kost en of ze in belgie te verkrijgen zijn ? waarom vind niemand een v-racer nitro sport goed?
Gast

Bericht door Gast »

waarom krijg ik geen reacties. Ik wil ook weten waarom je die hebt gekozen?
Wat is de prijs van zo een polini 911 replica?
Gast

Bericht door Gast »

frankynr1 schreef:Weet niemand hoeveel polini 911 kost en of ze in belgie te verkrijgen zijn ? waarom vind niemand een v-racer nitro sport goed?
Zie andere poll Nitro versus Thai-chi :wink:
Gast

Bericht door Gast »

is een polini 911 replica betere kwaliteit dan andere chinezen? Of is het hetzelfde materiaal maar gewoon polini nagemaakt?
Gast

Bericht door Gast »

gewoon polini na maak ik vind het frame ook niet mooi ik vind da alemaal maar te dik..en is standaard maar 6.2 pk en een sendai tai-chi is standaard 6.7 pk en is makelijk op te voeren tot de 10 pk en is qua onderdelen makelijke en goedkoper en die polini replica is qua onderdelen moeilijk te verkrijgen en veel duurder.... met vriendelijke groet mike
Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

De polini is redelijk scherp in te kopen bij Ebay (Welink), je kunt dan nog eea aanpassen en dan heb je voor de zelfde prijs als een Tai Chi een hele mooie replica staan. Deze replica is alleen al uniek door zijn lichte en mooie frame en de externe waterpomp.
Sendai heeft een dealernetwerk en is derhalve niet onder de 499 te koop, wel ver weg voor minder maar dan moet je weer verzendkosten gaan ophoesten.
Hen 2 dagn geleden een polini gekocht op deze manier, heb hem nog niet binnen maar als alles loopt als het hoort ben ik blij!
Gesloten