Gas hendel

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Gas hendel

Bericht door Gast »

ey,
ik heb een v-racer maar me hendel is van binnen heel gaar
ik kan hem niet meer vol gas geven ja kanw el maar dan moet ik heel langzaam doen moet ik een neiwue kopen of....
hier een foto !!!.................

Het is dat witte rechts!..

Afbeelding
edgo

Bericht door edgo »

Ja inderdaad dit binnenwerk is gaar, weg ermee en koop gewoon een snelgashendeltje bij de lokale bromfiets-handel wel even opletten dat het tonnetje van de gaskabel in dit binnenwerk past want daar zit soms verschil in, zo'n snelgas is nog fijner ook in de bediening en de kosten in ieder geval niet meer dan 12,50 dus dat valt wel mee :!:

Succes :D
Gast

Bericht door Gast »

edgo schreef:Ja inderdaad dit binnenwerk is gaar, weg ermee en koop gewoon een snelgashendeltje bij de lokale bromfiets-handel wel even opletten dat het tonnetje van de gaskabel in dit binnenwerk past want daar zit soms verschil in, zo'n snelgas is nog fijner ook in de bediening en de kosten in ieder geval niet meer dan 12,50 dus dat valt wel mee :!:

Succes :D
Weet jij er een van voor de v-racer ?????
tomos enz ik weet het niet wat voor 1
want als ik weer een chinees ding haal dan heb ik weer het zelfde gezijk

Mvg jordy 8)
edgo

Bericht door edgo »

Ja zoals ik eerder berichte gewoon bij de bromfiets-handel en vragen naar een universeel snelgashendel dit past gewoon op iedere mini-bike ik heb dit bij mijn vorige bike ook gedaan :!:
Gast

Bericht door Gast »

edgo schreef:Ja zoals ik eerder berichte gewoon bij de bromfiets-handel en vragen naar een universeel snelgashendel dit past gewoon op iedere mini-bike ik heb dit bij mijn vorige bike ook gedaan :!:
dus gewoon elk brommer hendel ????.....
edgo

Bericht door edgo »

Jordy Rossi schreef:
edgo schreef:Ja zoals ik eerder berichte gewoon bij de bromfiets-handel en vragen naar een universeel snelgashendel dit past gewoon op iedere mini-bike ik heb dit bij mijn vorige bike ook gedaan :!:
dus gewoon elk brommer hendel ????.....
Ja Jordy maar je moet er alleen op letten dat je tonnetje van de gaskabel er in past, hier heb je twee maten, en ik zou gaan voor een gashendel van aluminium. De diameter van je stuur (buis) is hetzelfde als van een brom/snor fiets of scooter :!:
Gesloten