Verbruik

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
WllmJn

Verbruik

Bericht door WllmJn »

Hoeveel verbruikt dat eigenlijk een minibike? Dat hang waarschijnlijk af van het gewicht van de persoon die er op zit ofzo? :? <Correct me if i'm wrong>
ganta

Bericht door ganta »

is moeilijk te zeggen hoeveel hij verbruikt omdat je bijna nooit weet hoever je hebt gereden met 1 tank. sommige hebben wel een km teller maar kan je daar ook de afstand op zien?? wil ik ook wel eens weten.

volgens mij maakt het gewicht ook uit.. omdat je ook een lagere top krijgt als je zwaarder bent.
WllmJn

Bericht door WllmJn »

ganta schreef:is moeilijk te zeggen hoeveel hij verbruikt omdat je bijna nooit weet hoever je hebt gereden met 1 tank. sommige hebben wel een km teller maar kan je daar ook de afstand op zien?? wil ik ook wel eens weten.

volgens mij maakt het gewicht ook uit.. omdat je ook een lagere top krijgt als je zwaarder bent.
Toch raar dat niemand zich dit ooit heeft afgevraagd, nuja...
edgo

Bericht door edgo »

Ik zou ook het verbruik niet weten, ik weet wel dat je met een jerrycan van 5 ltr je een hele tijd vooruit kunt :!:
Gast

Bericht door Gast »

Mijn chinees rijd ongeveer 1 liter op 40-50 km...

Mijn polini replica rijd ongeveer 1 op 25 km...
Gast

Bericht door Gast »

heb net ook een km teller erop gezet dus ben nog aan het tellen zit nu op 12 km en tankt zit nog best wel vol
Gast

Bericht door Gast »

staat bij mij gewoon in het boekje dat ik erbij heb gekregen... :?
Gast

Bericht door Gast »

Ligt er denk ook aan hoe je rijdt...? ALs je rustig aan het toeren bent of telkens vol het gas er op!!
Gast

Bericht door Gast »

mokador schreef:staat bij mij gewoon in het boekje dat ik erbij heb gekregen... :?
en ik denk dat dat niet klopt :?
WllmJn

Bericht door WllmJn »

Ypuh schreef:Mijn chinees rijd ongeveer 1 liter op 40-50 km...

Mijn polini replica rijd ongeveer 1 op 25 km...
En hoe komt het dat je Polini Replica zoveel verbruikt en je Chinees een stuk minder?
Gast

Bericht door Gast »

WllmJn schreef:
Ypuh schreef:Mijn chinees rijd ongeveer 1 liter op 40-50 km...

Mijn polini replica rijd ongeveer 1 op 25 km...
En hoe komt het dat je Polini Replica zoveel verbruikt en je Chinees een stuk minder?
De waterkoeler maakt veel meer toeren.
Gesloten