Aargghh, heb IK dat weer.........

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

PIR3lly

Aargghh, heb IK dat weer.........

Bericht door PIR3lly »

Vandaag mijn Sendai Tai Chi opgehaald... Kom ik thuis merk ik dat ik wat transport schade heb overgehouden. :cry:

Niets groots ofzo; het is het blokje dat het rechter stuurdeel met de rechter voorpoot verbindt (zie plaatje:)
Afbeelding

Ik heb geen idee hoe dit heet, maar weet iemand waar ik ze goedkoop (desnoods gebruikt) snel kan vinden/kopen?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik geloof dat zoiets een clip-on heet. Weet zo snel niet waar je die kan kopen. Misschien moet je even de standaard winkels afgaan die op deze site staan. Hop Motorsport of V-racer ofzo. Je kunt ze trouwens ook gewoon bij een brommerzaak halen.
Gebruikersavatar
Franse
forum gebruiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:47
Locatie: Kwadendamme

Bericht door Franse »

Het is een een clip-on daar heb je gelijk in maar waar je die kan kopen zou ik ook niet zo snel weten :roll:
Maar je moet maar eens op die site's kijken
Maar ik denk wel dat een brommerzaak zoiets heeft!!
Kijk maar even rond!

Suc6 ermee

Gr Franse
Mijn zelfbouw bike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13023
Gebruikersavatar
Marvin15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:37
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

Ik zie zo 1,2,3 niet wat er stuk aan is?
Dat is een clipon, en die hoort alleen aan je voorvork en stuurhendel vast te zitten voor zover ik weet.
Die spleet is zodat je hem kan losdraaien en verstellen (hoogte en hoek) en kunt demonteren.
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Marvin15 schreef:Ik zie zo 1,2,3 niet wat er stuk aan is?
Dat is een clipon, en die hoort alleen aan je voorvork en stuurhendel vast te zitten voor zover ik weet.
Die spleet is zodat je hem kan losdraaien en verstellen (hoogte en hoek) en kunt demonteren.
Ik heb de foto even ge-update :wink:

Hij is dus gebroken net onder de twee schroefjes...
Ik ga wel even bij een brommerzaak kijken, bedankt voor de info!
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Blech...
Al in een paar brommerzaken geweest, maar niets...
Toch maar online gaan zoeken dus. :?
Gast

Bericht door Gast »

www.sendai.nl zou ik als eerste proberen. Daar kun je dat vast wel bestellen. Zou even bellen als ik jou was. Weet je het gelijk
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

ik ken het probleem , vriend van me had het ook, hij heeft via *geen sponsor* Minibike een nieuwe kunnen regelen, dus je zou *geen sponsor* anders kunnen bellen. www.reijsminibikes.nl 8)
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Bedankt voor de tips mannen!!

Ik heb sendai, *geen sponsor*, *geen sponsor* en v-racer een meeltje gestuurd.
Nu even afwachten.
Baan

Bericht door Baan »

Heb je geen garantie?
Dit noem ik geen transport schade.
Lijkt mij een productie fout!!!
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Ik heb de bike gebruikt gekocht. Er zou 5 jaar garantie op moeten zitten, maar de rekening krijg ik nog thuis gestuurd.

Echter is het gebeurt doordat de bike in mijn auto op het stuur heeft gelegen en uiteindelijk waarschijnlijk een klap heeft gekregen waardoor ik denk dat ie gebroken is... zou best een fabrikage fout kunnen zijn, maar bewijs dat maar eens...

Maar ach, ik heb er al 1 besteld. Was maar 9,95€
Gast

Bericht door Gast »

Oh kijk eens aan...Voor die 10 euro zou ik niet moelijk gaan liggen doen. Derop schroeven en gaan met dat ding 8)
Gast

Bericht door Gast »

PIR3lly schreef:Ik heb de bike gebruikt gekocht. Er zou 5 jaar garantie op moeten zitten, maar de rekening krijg ik nog thuis gestuurd.

Echter is het gebeurt doordat de bike in mijn auto op het stuur heeft gelegen en uiteindelijk waarschijnlijk een klap heeft gekregen waardoor ik denk dat ie gebroken is... zou best een fabrikage fout kunnen zijn, maar bewijs dat maar eens...

Maar ach, ik heb er al 1 besteld. Was maar 9,95€
Damn, dat moet een beste klap zijn geweest dan :wink:
Ik denk persoonlijk dat hij ergens anders kapot is gegaan, als dit met transport is gebeurd moet er wel meer beschadigd zijn...zo'n stuk krijg je niet snel kapot lijkt mij
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

dmcruley schreef:
Damn, dat moet een beste klap zijn geweest dan :wink:
Ik denk persoonlijk dat hij ergens anders kapot is gegaan, als dit met transport is gebeurd moet er wel meer beschadigd zijn...zo'n stuk krijg je niet snel kapot lijkt mij
Ik ben best een redelijk sportieve auto rijder :lol:
Maar ach, misschien was ie inderdaad al slecht, of een klein beetje gescheurd. Zoals ik al zei, voor die 10 euries maakt het ook niet zoveel meer uit.
Gast

Bericht door Gast »

Neeh, das waar..... veel plezier met je bike alvast :D!
Gesloten