blata b1 replicas

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

blata b1 replicas

Bericht door Gast »

Ben van plan een blata b1 origami watergekoelde replica te halen maar zit nog met een paar vragen in men hoofd.
Welke is de beste kwaliteit?
Past al het origineel spul erop?
Wat zijn de meest voorkomende mukken met de replica's?
Adresjes ?

B.V.D
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

sendai tai chi

*geen sponsor*
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Warm lopen,koppeling,uitlaat.................verder gaan?
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ja,dingen die eraf vliegen,de koppeling die om het uur kapot gaat,bougies die kapot gaan,uitlaat die niet goed vast zit.
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

Nicolaas-racing schreef:Ja,dingen die eraf vliegen,de koppeling die om het uur kapot gaat,bougies die kapot gaan,uitlaat die niet goed vast zit.
je kan ook overdrijven.maar het zijn niet altijd de beste machines, je kan ze wel verbeteren,maar dan moet je dr tog aardig wat in steken.

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

tai-chi

Bericht door Gast »

hoi ik heb een tai chi te staan das een na maak van een blata b1 hij staat te koop omdat ik nu een echte blata b1 kit ri heb met 14,9 pk aan het 8ter wiel mijn tai-chi heeft ongeveer 10 pk das heel veel en is helemaal op gevoerd met een 17,5 milimeter delorto carberateur en blata koppeling en snelgas er zit ook het originele spul bij een 14 milimeter carberateur en een race koppeling en er zit een race uitlaat onder en tanwiel 68 zit er ook bij. de minibike is zwart met groen en ik verkoop hem voor 450,- nieuw is hij 499,- maar ik heb er nog voor 300 ckr aan gesleuteld dus dat zou dan eigelijk 800,- zijn en ik vraag 450,- euro voor foto's of meer informatie meld me aan op msn...mskart14@hotmail.com
Gast

Bericht door Gast »

10 pk en dat alleen dmv een 17.5mm dellorto of heb je er nog andere dingen aan gedaan die je bent vergeten :shock:
Gesloten