Trillingen verminderen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Trillingen verminderen

Bericht door Gast »

Ik heb erge last van trillingen, vooral als ik met draaiende motor stilsta. Ik heb overal rubbertjes zitten, zowel aan de binnen- als aan de buitenkant. Op de metaalverbindingen zitten overal veerringetjes. Ook alles is strak genoeg aangedraaid.

Wie heeft nog tips om deze trillingen te verminderen?
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

hmm,,je hebt een chinees? (die trille nogal ja,) met name de kuip trilt er.ik zou zo snel niet weten wat je er aan moet doen.mischien betere kwaliteits rubbertjes plaatsen.of je kuip er af halen.
bij mijn broertje trilt vooral , als je op de bike zit..aan de rechterkant een uitstekend deel plastic (boven de trekstart) heel erg.mischien bijwerken ofzo? 8) :P meer zou ik zo snel niet weten... :oops:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

doede46 schreef:hmm,,je hebt een chinees? (die trille nogal ja,) met name de kuip trilt er.ik zou zo snel niet weten wat je er aan moet doen.mischien betere kwaliteits rubbertjes plaatsen.of je kuip er af halen.
bij mijn broertje trilt vooral , als je op de bike zit..aan de rechterkant een uitstekend deel plastic (boven de trekstart) heel erg.mischien bijwerken ofzo? 8) :P meer zou ik zo snel niet weten... :oops:

MvG DoeDe
Bij mij..was het onder me tankje..waar je tankje op je frame zit..heb ik dubbelzijdig plakband gedaan zodat de tank-zit combi net niet m'n frame raakte :).

Hopelijk heb je hier wat aan (K)..
Gast

Bericht door Gast »

Ik denk dat ik eens met dikke zachtere rubbertjes ga proberen. Effe langs de bouwmarkt dus...

Misschien kom ik nog wel een geniale oplossing tegen :D
In dat geval laat ik het horen
Gesloten