UITGEBR TEST CHINESE BIKE WATERGEKOELD * NU 50 cc * 10,8 Pk

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

dutchblade

Bericht door dutchblade »

*HANK* schreef:
Wij zijn ook wel benieuwd naar het verglijk, dus als er iemand is met zo'n uitlaat kom maar wij testen wel. :wink:
Haha, en ik hoopte nog wel dat eerst iemand anders die pijp kocht...
*HANK* schreef:Wij hebben ook gekeken om hem onder het blok door te laten lopen, maar dat gaat niet lukken zonder de slijptol in het frame te zetten, dus deze optie zal het niet worden.
Ik had ook al een beetje gekeken en zag dat je dan erg veel moet aanpassen aan de vorm, dus ook indrukken enzo.. daar word het ook niet beter van...

Ik zag op de site van AB dat de prijzen van uitlaten nog wel aardig varieert. Ben wel heel benieuwd wat het uiteindelijk word.
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo

Hierbij delen wij mee (wegens de vele vragen naar de uitlaat) dat de uilaat door ons, voor verkoop gemaakt gaat worden.

We hebben nog een nieuw ontwerp gemaakt voor een nog mooiere en betere pasvorm, maar wel met dezelfde prestaties (dus zelfde conus vormen als de test uitlaat).
Tevens zijn we nog op zoek naar een leuke en goed werken demper voor de uitlaat.

Ook willen we bij deze duidelijk maken, dat bij montage van alleen deze uitlaat het niet zeker is dat de bike + 10 Pk heeft, dit heeft dus ook met andere factoren te maken en een goede afstelling.

De uitlaat met demper gaat 180,- Euro kosten.
Laatst gewijzigd door *HANK* op vr 06 jan 2006, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gast

Bericht door Gast »

Leuk grafiekje :D
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

*HANK* schreef:Hallo

Hierbij delen mij mee (wegens de vele vragen naar de uitlaat) dat de uilaat door ons voor verkoop gemaakt gaat worden.

We hebben nog een nieuw ontwerp gemaakt voor een nog mooiere en betere pasvorm, maar wel met dezelfde prestaties (dus zelfde conus vormen als de test uitlaat).
Tevens zijn we nog op zoek naar een leuke en goed werken demper voor de uitlaat.

Ook willen we bij deze duidelijk maken, dat bij montage van alleen deze uitlaat het niet zeker is dat de bike + 10 Pk heeft, dit heeft dus ook met andere factoren te maken en een goede afstelling.

De uitlaat met demper gaat 180,- Euro kosten.
De prijs valt nog mee....d8 dat ze veel duurder werden. Maar voor de mensen met een replica :lol: nu heb je een echt werkende uitlaat :P

EGt super tof dit
wilt weer een minibike :P
Blackvelvet

Bericht door Blackvelvet »

uitlaat potje kan je van zochhi sport nemen kost iets van een 30 euro mar demp echt goed.
Gebruikersavatar
Sharkbite
forum gebruiker
Berichten: 1104
Lid geworden op: za 15 okt 2005, 23:55
Locatie: Genk(Belgie)

Bericht door Sharkbite »

Zou het ook mogelijk zijn die uitlaat eens op een tai chi(luchtgekoelde blata b1 replica) te kunnen testen? Ik vind de prijs lang niet mis.
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Hank,
Als je een uitaat nodig hebt om te testen heb ik nog wel een zocchi voor je om te testen,zowel voor een 911 replica als een chinese replica met demper,en als je verschillende dempers wil testen ik heb genoeg modellen liggen.Maar je moet dan wel even naar den haag komen om het op te halen,let wel deze onderdelen zijn allemaal nieuw dus ik wil ze na gebruik wel weer terug hebben.Je kan me ook bellen 0653630333.
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

opa schreef:Hank,
Als je een uitaat nodig hebt om te testen heb ik nog wel een zocchi voor je om te testen,zowel voor een 911 replica als een chinese replica met demper,en als je verschillende dempers wil testen ik heb genoeg modellen liggen.Maar je moet dan wel even naar den haag komen om het op te halen,let wel deze onderdelen zijn allemaal nieuw dus ik wil ze na gebruik wel weer terug hebben.Je kan me ook bellen 0653630333.
Das volgens mij een aanbod dat je niet zomaar kunt laten liggen :wink:
Gast

Bericht door Gast »

wat kost een uitlaat zonder demper????
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

remcomvpp schreef:wat kost een uitlaat zonder demper????
Hallo

Dat weet ik nog niet, we zijn namelijk nog naar een demper op zoek, en weten dus nog niet helemaal wat de demper gaat kosten.

Maar zodra we het weten staat het hier.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

opa schreef:Hank,
Als je een uitaat nodig hebt om te testen heb ik nog wel een zocchi voor je om te testen,zowel voor een 911 replica als een chinese replica met demper,en als je verschillende dempers wil testen ik heb genoeg modellen liggen.Maar je moet dan wel even naar den haag komen om het op te halen,let wel deze onderdelen zijn allemaal nieuw dus ik wil ze na gebruik wel weer terug hebben.Je kan me ook bellen 0653630333.
Hallo

Ik ga je bellen. :wink:
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Sharkbite schreef:Zou het ook mogelijk zijn die uitlaat eens op een tai chi(luchtgekoelde blata b1 replica) te kunnen testen? Ik vind de prijs lang niet mis.
Hallo

Ja dat is wel de bedoeling om het eens te proberen, maar we gaan eerst dit afronden :wink:
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Sharkbite
forum gebruiker
Berichten: 1104
Lid geworden op: za 15 okt 2005, 23:55
Locatie: Genk(Belgie)

Bericht door Sharkbite »

*HANK* schreef:
Sharkbite schreef:Zou het ook mogelijk zijn die uitlaat eens op een tai chi(luchtgekoelde blata b1 replica) te kunnen testen? Ik vind de prijs lang niet mis.
Hallo

Ja dat is wel de bedoeling om het eens te proberen, maar we gaan eerst dit afronden :wink:
Ok, ben een beetje nieuwsgierig daarmee :oops: . Wilt dat zeggen dat er ook zo'n test als deze komt voor de tai chi?
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Sharkbite schreef:
*HANK* schreef:
Sharkbite schreef:Zou het ook mogelijk zijn die uitlaat eens op een tai chi(luchtgekoelde blata b1 replica) te kunnen testen? Ik vind de prijs lang niet mis.
Hallo

Ja dat is wel de bedoeling om het eens te proberen, maar we gaan eerst dit afronden :wink:
Ok, ben een beetje nieuwsgierig daarmee :oops: . Wilt dat zeggen dat er ook zo'n test als deze komt voor de tai chi?
Dat druf ik nog niet te zeggen, maar een uitlaat testen zeker wel.
En ik denk dat de verschillen voor de rest niet veel zullen afwijken met de watergekoelde versie.



Update Pag 1.


Conclusie

Prijs uitlaat.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

Goed werk jongens, ga zo door.

Ander vraagje, het leverd wel geen pk's op maar hoe warm word het water nu met deze veranderingen?

2de vraag: Is het beter om een blazende cooler op je radiateur te zetten of 1tje (net zoals in een auto) met een zuigende werking?

Hebben jullie hier ook testen voor gedaan of gaan jullie dat misschien nog doen?

mvg,
Maik.
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Gesloten