wat schatten jullie hoeveel pk die gaat krgijen? ik denk rond de 10/11ab-tuning schreef:Het is de bedoeling dat de onderdelen die er voor ontwikkelt worden niet extreem duur worden, maar in ieder geval een goede prijs-kwaliteit verhouding in plaats van allerlei onderdelen met de meest snelle namen die weinig uitmaken.
Vergelijkbaar met de HK-Koppelingen dus
UITGEBR TEST CHINESE BIKE WATERGEKOELD * NU 50 cc * 10,8 Pk
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Hallo
We willen in eerste instantie met de huidige onderdelen kijken hoever we kunnen komen, dus eerst de cinlinder netjes maken, en omdat het blokje nu uit elkaar licht doen we voor de zekerheid er nieuwe lagers in en olie keringen.
Dan gaat het blok weer inelkaar dan wordt er weer getest.
Dus per verandering of aanpassing gaan we testen, zo willen we dus laten zien wat er per aanpassing of vervanging per onderdeel de winst is, zo rolt er dus per wijziging een prijs kaartje uit en laten we zien wat het meeste resultaat heeft.
Uiteindelijk proberen we natuurlijk om er zoveel mogelijk uit te halen, de doelstelling is om er zo'n 10 tot 12 Pk uit te halen, en het topvermogen zo rond de 12000 toeren komt te liggen dit zou een beetje het ideale zijn.
We willen in eerste instantie met de huidige onderdelen kijken hoever we kunnen komen, dus eerst de cinlinder netjes maken, en omdat het blokje nu uit elkaar licht doen we voor de zekerheid er nieuwe lagers in en olie keringen.
Dan gaat het blok weer inelkaar dan wordt er weer getest.
Dus per verandering of aanpassing gaan we testen, zo willen we dus laten zien wat er per aanpassing of vervanging per onderdeel de winst is, zo rolt er dus per wijziging een prijs kaartje uit en laten we zien wat het meeste resultaat heeft.
Uiteindelijk proberen we natuurlijk om er zoveel mogelijk uit te halen, de doelstelling is om er zo'n 10 tot 12 Pk uit te halen, en het topvermogen zo rond de 12000 toeren komt te liggen dit zou een beetje het ideale zijn.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Kunnen jullie foto's maken van hoe het blok open ligt enzo.. en hoe de cilinder eerst was en na.*HANK* schreef:Hallo
We willen in eerste instantie met de huidige onderdelen kijken hoever we kunnen komen, dus eerst de cinlinder netjes maken, en omdat het blokje nu uit elkaar licht doen we voor de zekerheid er nieuwe lagers in en olie keringen...........
.
dank u
- Marvin15
- forum gebruiker
- Berichten: 910
- Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:37
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Ik denk niet dat ze een complete how to gaan maken, of fotos posten van hoe hun de cilinder hebben gepost ofzo.Luckzor schreef:Kunnen jullie foto's maken van hoe het blok open ligt enzo.. en hoe de cilinder eerst was en na.*HANK* schreef:Hallo
We willen in eerste instantie met de huidige onderdelen kijken hoever we kunnen komen, dus eerst de cinlinder netjes maken, en omdat het blokje nu uit elkaar licht doen we voor de zekerheid er nieuwe lagers in en olie keringen...........
.
dank u
Als hun steken er ook veel tijd ik, dus als ze slim zijn houden ze het voor zichzelf, zodat jij jou cilinder op kunt sturen, en hun hem voor je bewerken..
Je zult bijv. ook geen poortmap van een tuner (bijv. XSH) krijgen ofzo..
uhmm daaar heb je wel beetje gelijk in ja..Marvin15 schreef:Ik denk niet dat ze een complete how to gaan maken, of fotos posten van hoe hun de cilinder hebben gepost ofzo.Luckzor schreef:Kunnen jullie foto's maken van hoe het blok open ligt enzo.. en hoe de cilinder eerst was en na.*HANK* schreef:Hallo
We willen in eerste instantie met de huidige onderdelen kijken hoever we kunnen komen, dus eerst de cinlinder netjes maken, en omdat het blokje nu uit elkaar licht doen we voor de zekerheid er nieuwe lagers in en olie keringen...........
.
dank u
Als hun steken er ook veel tijd ik, dus als ze slim zijn houden ze het voor zichzelf, zodat jij jou cilinder op kunt sturen, en hun hem voor je bewerken..
Je zult bijv. ook geen poortmap van een tuner (bijv. XSH) krijgen ofzo..
Foto's met uitdraai
Hallo
Zo de eerste foto's en de uitdraai zijn er.
Deze zijn te bewonderen aan het begin van het topic.
Zo de eerste foto's en de uitdraai zijn er.
Deze zijn te bewonderen aan het begin van het topic.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Re: Foto's met uitdraai
jeuj bedankt*HANK* schreef:Hallo
Zo de eerste foto's en de uitdraai zijn er.
Deze zijn te bewonderen aan het begin van het topic.
Deze uitlaat is gewoon niet goed van vorm, dan is eingelijk de enige oplossing een andere uitlaat, en deze aanpassen ja dan blijft er weinig van over denk ik.PIR3lly schreef:Helemaal top, zo met de foto's!
Klein vraagje. Komen jullie ook met tips om de originele uitlaat te verbeteren?
Ik kan me voorstellen dat er een aantal mensen zijn die niet het geld hebben om een betere te kopen, maar wel handig genoeg zijn om zelf wat aanpassingen te maken...
Maar wij moeten ook nog bekijken wat de nieuwe vorm wordt, dus nog even afwachten.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Ik ben heel benieuwd. Ik heb zelf ook een waterkoeler gekocht voor erbij, dus alle info is welkom
Maar wat is er nu niet goed aan de vorm van de uitlaat? (afgezien van die dikke buts erin). Ik was al helemaal in de veronderstelling dat dit toch wel een serieuze uitlaat was, ook gezien de afmetingen...
Die deuk heb ik er trouwens niet inzitten, misschien exemplarisch?
Maar wat is er nu niet goed aan de vorm van de uitlaat? (afgezien van die dikke buts erin). Ik was al helemaal in de veronderstelling dat dit toch wel een serieuze uitlaat was, ook gezien de afmetingen...
Die deuk heb ik er trouwens niet inzitten, misschien exemplarisch?
- Sharkbite
- forum gebruiker
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: za 15 okt 2005, 23:55
- Locatie: Genk(Belgie)
Welke aanpassing zouden de Tai Chi(luchtgekoelde) rijders kunnen gebruiken? Uitlaat zou moeten lukken denk ik niet? De afwerking van de poorten zou dat ook niet hetzelfde zijn?
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
- ab-tuning
- forum gebruiker
- Berichten: 229
- Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
- Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
- Contacteer:
Waarom wij denken dat de uitlaat niet goed is, is omdat ten eerste de vorm gewoon niet goed is (naar mijn idee), en ten tweede de vermogensafgifte niet goed is. En het is de uitlaat die voor het grootste gedeelte bepaald op welk toerental en hoeveel vermogen het blokje geeft.aar wat is er nu niet goed aan de vorm van de uitlaat? (afgezien van die dikke buts erin). Ik was al helemaal in de veronderstelling dat dit toch wel een serieuze uitlaat was, ook gezien de afmetingen...
Dus het is goed mogelijk dat we binnenkort een uitlaat ontworpen hebben die (samen met wat aanpassingen aan het blokje en een goede koppeling) kan zorgen voor een minibike waar wel serieus hard mee gereden kan worden
Als de uitlaat van een waterkoeler past op een luchtgekoelde mini is het geen probleem, eventueel kunnen we de luchtgekoelde versie ook eens controleren of die het zelfde is als onze testbike.Welke aanpassing zouden de Tai Chi(luchtgekoelde) rijders kunnen gebruiken? Uitlaat zou moeten lukken denk ik niet? De afwerking van de poorten zou dat ook niet hetzelfde zijn?
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Informeer naar de scherpe prijzen.....
- Sharkbite
- forum gebruiker
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: za 15 okt 2005, 23:55
- Locatie: Genk(Belgie)
Ik weet niet of die uitlaat er onde past, ik denk het wel. Weet iemand dat mss?
Als je een tai chi eens wilt testen, is stel mijne graag ter beschikking.
Als je een tai chi eens wilt testen, is stel mijne graag ter beschikking.
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
ab-tuning schreef:
Waarom wij denken dat de uitlaat niet goed is, is omdat ten eerste de vorm gewoon niet goed is (naar mijn idee), en ten tweede de vermogensafgifte niet goed is. En het is de uitlaat die voor het grootste gedeelte bepaald op welk toerental en hoeveel vermogen het blokje geeft.
Dus het is goed mogelijk dat we binnenkort een uitlaat ontworpen hebben die (samen met wat aanpassingen aan het blokje en een goede koppeling) kan zorgen voor een minibike waar wel serieus hard mee gereden kan worden
Klinkt goed...ik wacht met spanning af...