Pagina 11 van 42

Geplaatst: wo 04 jan 2006, 22:50
door mille
Valeray schreef:Echt toppie dat jullie dit doen =D>
Verbaas me er wel over dat de uitlaat van een chinees een gedeelte van het ''Vermogen'' tegenhoud :roll:
dat komt omdat de uitlaat van de blata ook niet echt goed is en daar is het
een replica van die chineesen maken het zelfde na dus ook de fouten.

Geplaatst: wo 04 jan 2006, 23:11
door *HANK*
Update


Uitdraai A.B.T. Uitlaat staat erbij (pag-1).

...

Geplaatst: wo 04 jan 2006, 23:20
door Xigh
10,6 pk :shock: Jullie hebben geknepen er er behoorlijk wat uitgeperst. Netjes hoor.

Geplaatst: wo 04 jan 2006, 23:22
door Gast
ja die ABT kan er wat van met de uitlaten!!!!
en bartje maar lassen!!
nu je eigen 40 cc nog!!

Geplaatst: do 05 jan 2006, 08:23
door ertoes
hebben jullie ook foto's van de uitlaat???

Geplaatst: do 05 jan 2006, 11:47
door doede46
ertoes schreef:hebben jullie ook foto's van de uitlaat???
ik moest ook ff kyken, maar op pagina 9 staan 2 foto's

MvG DoeDe

Geplaatst: do 05 jan 2006, 15:21
door de winter
airsalpower schreef:ja die ABT kan er wat van met de uitlaten!!!!
en bartje maar lassen!!
nu je eigen 40 cc nog!!
`
10,6 pk :shock: goed uitlaatje :D

Sorry voor of-topic hoor maar airsalpower? :? Het is toch airsail, of bedoel je daarmee niet die cilinders?


Gr Rik

Geplaatst: do 05 jan 2006, 15:51
door Gast
de winter schreef:
airsalpower schreef:ja die ABT kan er wat van met de uitlaten!!!!
en bartje maar lassen!!
nu je eigen 40 cc nog!!
`
10,6 pk :shock: goed uitlaatje :D

Sorry voor of-topic hoor maar airsalpower? :? Het is toch airsail, of bedoel je daarmee niet die cilinders?


Gr Rik

Airsal is het merk hoor :) Dit is Johan Vonk, hij rijd met een puch rond van 15,6pk meende ik, tis de buurjongen van Aad :wink:

Geplaatst: do 05 jan 2006, 15:53
door ab-tuning
Het cilindermerk is Airsal, dus zijn naam klopt. Maar volgens mij is het ondertussen al KX85 power geworden, ofniet Johan ? :D

Geplaatst: do 05 jan 2006, 15:53
door Gast
Foto´s doen het gedeeltelijk niet.

Geplaatst: do 05 jan 2006, 17:23
door de winter
Arjan S schreef:
de winter schreef:
airsalpower schreef:ja die ABT kan er wat van met de uitlaten!!!!
en bartje maar lassen!!
nu je eigen 40 cc nog!!
`
10,6 pk :shock: goed uitlaatje :D

Sorry voor of-topic hoor maar airsalpower? :? Het is toch airsail, of bedoel je daarmee niet die cilinders?


Gr Rik

Airsal is het merk hoor :) Dit is Johan Vonk, hij rijd met een puch rond van 15,6pk meende ik, tis de buurjongen van Aad :wink:
Oow ok zit ik er naast :roll: nu weer ontopic :twisted:

Gr Rik

Geplaatst: do 05 jan 2006, 18:29
door Sharkbite
Zou je de uiteindelijke vermogengrafiek eens kunnen uitleggen.
Ik had al begrepen det bij de 1ste grafiek het vermogen op een veel te kort toerenbereik vrij kwam en ja enkel slip tot gevolg ging hebben. Het vermogen is nu meer verspreid, wilt dit nu zeggen dat je koppeling volledig vast zit voor het piek vermogen waardoor hij wel goed en beter gaat optrekken?

Geplaatst: do 05 jan 2006, 22:40
door blanco220
zijn de uitlaats te koop als je juist weet welke uitlaat ideaal is.Zodat iedereen de kans heeft zon een uitlaat te bezitten.Mijn bike is alles al aan gedaan moet dan juist nog de uitlaat hebben.En met deze uitlaten mogen we de koppeling dan vroeger instellen voor minder slip
groeten

Geplaatst: do 05 jan 2006, 22:46
door *HANK*
V-T3C schreef:Hebben jullie ook al gekeken of hij nou ook echt beter koeld tegenover normaal.Wil men koelings probleem over 2 weken verholpen hebben en kan alle tips en info gebruiken !!

Gr J
Hallo

Ik heb het idee dat het een stuk verbeterd is, maar kan dat nog niet helemaal beoordelen omdat we er niet mee gereden hebben.
En met de laatste uitlaat testen hebben we een andere radiateur gebruik omdat de chinese was overleden (lek).

Geplaatst: do 05 jan 2006, 22:52
door *HANK*
dutchblade schreef: Ik ben vooral benieuwd naar de vergelijking met de zocchi, want daar zat ik toch wel over te twijfelen om die aan te schaffen.


Zou het geen optie zijn om de uitlaat onder het blok te laten lopen, net zoals de Elite??? Scheelt weer een scherpe bocht.

En, wat misschien wel het belangerijkste is, KOST TIE??? :lol:
Wij zijn ook wel benieuwd naar het verglijk, dus als er iemand is met zo'n uitlaat kom maar wij testen wel. :wink:

Wij hebben ook gekeken om hem onder het blok door te laten lopen, maar dat gaat niet lukken zonder de slijptol in het frame te zetten, dus deze optie zal het niet worden.