Zo nu weer even naar het uiteindelijk doel van dit topic.
Vandaag weer met de test chinees gereden, wat goed ging hij loopt zeer goed.
Nu alleen de betrouwbaarheid nog want het feest was na 2 x 20 min weer over.
Namelijk het carter en de uitlaat stonden weer vol met koelwater.
Nu is de buiten kop uit elkaar gebrasten, dat kan aan 2 dingen liggen:
Of de compressie verhoudig is wat aan de hogekant.
Of er heeft wat te veel spannig op de buitenkop gestaan met het aandrukken van de binnen kop.
Ik zelf denk het laatste, mede gezien de kwaliteit van het giet aluminium.
Daarnaast ook nog een probleempje met de zuiger veer, er komt namelijk een platte kant aan op de plaats van de uitlaat spijl.
We gaan nu nog uitzoeken wat de oorzaak kan zijn, maar ik heb het vermoeden dat de spijl in de uitlaat poort iets te smal is geworden.
Maar dat is nog niet zeker, uitslag volgt.
Oke dat was het weer even, deze keer wat minder positieve berichten maar ook dat hoort erbij, ook dit moet gemeld worden.
En zoals altijd het komt goed
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!