Pagina 30 van 42

Geplaatst: ma 24 apr 2006, 17:40
door Sharkbite
Het is een beetje de bijbel voor de blata b1 replica en soortgelijke.
Een wel verdiende proficiat.
*APPLAUS*

Geplaatst: ma 01 mei 2006, 11:20
door Patrickn
hey hank ik zie dat je de kroonplaten hebt aangepast het gat 15mm hoger gezet maar hierdoor past de kuip niet meer, omdat deze tegen het wiel aankomt of zie ik dat verkeerd ?

mvg

Geplaatst: ma 01 mei 2006, 22:11
door *HANK*
Patrickn schreef:hey hank ik zie dat je de kroonplaten hebt aangepast het gat 15mm hoger gezet maar hierdoor past de kuip niet meer, omdat deze tegen het wiel aankomt of zie ik dat verkeerd ?

mvg

:oops: Wij hadden geen kuip bij deze bike, dus eingelijk niet op gelet, en zijn voornamelijk voor het betere stuurgedrag gegaan.
Maar mischien is de kuip nog wat aan te passen. :?:

Geplaatst: di 02 mei 2006, 23:38
door DiStefano
Hoi Hank,

Heb jullie uitlaat eronder zitten en ik moet zeggen dat ik er spijt van heb....

Spijt dat ik niet veeeel eerder die pijp bij je hebt gekocht :wink:
Wat een verschil zeg en dat terwijl er een Zocchi onder zat. klasse hoor.

Kom binnekort me blokkie brengen.

Groeten Steven.

Geplaatst: za 13 mei 2006, 16:56
door steefke
hallo hank


wat kost het om mijn orgineele chineese luchgekoelde kopelling opnieuw de schoentjes te laten bekleden?

alvast bedank

Geplaatst: zo 21 mei 2006, 16:21
door Raytje192
Even een vraagje, in de waterkoeler zijn nieuwe membraan plaatjes gegaan dit zijn mallossie vl14 kleppen als ik het goed las, maar zijn dit de 45 graden plaatjes of de 90 graden plaatjes en passen deze zo op het membraan? Alvast bedankt :)

Geplaatst: zo 21 mei 2006, 16:24
door TaiChi16
steefke schreef:hallo hank


wat kost het om mijn orgineele chineese luchgekoelde kopelling opnieuw de schoentjes te laten bekleden?

alvast bedank
kost bij Hank 22,50 per schoentje(+montagekosten) dus als je 3schoens hebt word dat een dure grap :wink: cker voor een een normale chinees ik zou als ik jou was een racekoppelingetje halen voor die chinees 35 euro heb je er al 1 het is een 2 beens en is af te stellen.

Geplaatst: zo 21 mei 2006, 18:15
door Raytje192
Raytje192 schreef:Even een vraagje, in de waterkoeler zijn nieuwe membraan plaatjes gegaan dit zijn mallossie vl14 kleppen als ik het goed las, maar zijn dit de 45 graden plaatjes of de 90 graden plaatjes en passen deze zo op het membraan? Alvast bedankt :)
Niemand die het weet ?

Geplaatst: do 25 mei 2006, 18:42
door bekfire
is het een idee om ook cilinderkoppen te verkopen met verstevigings deksel??

scheel ook wel wat toch??

Geplaatst: di 30 mei 2006, 18:56
door speedydevil
Heey mensuhhh 8)
Ik wil binnenkort ook een watergekoelde aanschaffen maar weet alleen niet waar de koelkanalen zitten kan iemand mij dit kischien uitleggen met foto :oops: :oops:
:cry:

Alvast Bedankt

En hank supertest MOOI!!!!!! :roll: :P :shock:

Geplaatst: zo 04 jun 2006, 19:15
door Eyenox
Mooie test, ik wil deze minibike ook gaan kopen alleen ik las dat jullie maar 20 minuten konden rijden (na de aanpassingen), voor dat hij te heet werd. Hoe lang kan ik dan rijden als ik het niet aanpas. En waarom is dit zo kort. Ik heb zo'n hele goedkope nu en ik wil graag een betere en deze is niet zo duur als de europese, maar wel veel beter als die ik nu heb.

En over de uitlaat, krijg je bij de uitlaat ook een demper? Ik ben zelf geen wedstrijd rijder maar wil wel een hele toffe minibike, ik denk dat het voor mij te duur is aangezien ik hem meer voor de lol koop.

Geplaatst: zo 04 jun 2006, 20:40
door perry1990
je kan 20 min rijden omdat hij daarna te warm is en niet goed is voor je blok standaart kan je 15 min rijden dnek ikikzelf met mechinees ben een keer 3 kwartier doorgegaan om de kartbaan in poeldijk :oops:

Geplaatst: zo 04 jun 2006, 21:16
door Eyenox
Geld dat voor alle minibikes.

Geplaatst: zo 04 jun 2006, 21:18
door Justin
Nee hoor, ik heb +-2 doorgereden alleen gestopt om te tanken(nog geen 2 minuten)

Geplaatst: zo 04 jun 2006, 22:02
door *HANK*
Hallo

We konden met de test bike gewoon net zo lang door rijden als we wilden, namelijk na de aanpassingen van het koel gedeelte waren er geen problemen meer met de koeling, ondanks het grote vermogen waren er geen problemen meer.