spoed!! hulp nodig

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

abdullah_70

spoed!! hulp nodig

Bericht door abdullah_70 »

ik heb een minibike gekocht voor 50 euro trekstarter kappot en achterstuk van kap kappot
en de demper is kappot hij mist dus die dingetje die die demper vasthoud met dat pinnetje

EN HIJ KOMT NIET VOORUIT

en hij moet afgesteld worden

ik heb de koppeling nagekeken en hij is niet versleten

maar mijn vraag is
kan het aan de uitlaat liggen dat die niet vooruit komt of aan de afstelling dat die minder toeren maakt of wat de jongen zij er moet nieuwe sproeier in wie kan mij snel helpen want ik wil graag zosnel mogelijk alles bestellen om hem rijdend te krijgen
Gast

Re: spoed!! hulp nodig

Bericht door Gast »

abdullah_70 schreef:ik heb een minibike gekocht voor 50 euro trekstarter kappot en achterstuk van kap kappot
en de demper is kappot hij mist dus die dingetje die die demper vasthoud met dat pinnetje

EN HIJ KOMT NIET VOORUIT

en hij moet afgesteld worden

ik heb de koppeling nagekeken en hij is niet versleten

maar mijn vraag is
kan het aan de uitlaat liggen dat die niet vooruit komt of aan de afstelling dat die minder toeren maakt of wat de jongen zij er moet nieuwe sproeier in wie kan mij snel helpen want ik wil graag zosnel mogelijk alles bestellen om hem rijdend te krijgen
Kun je het duidelijker uitleggen?
abdullah_70

spoed!! hulp nodig

Bericht door abdullah_70 »

oke die jonge zij hij loopt wel gewoon maar als je gas geeft komt die niet echt vooruit

en hij heeft geen demper dus
en hij is niet afgesteld


en hij zei het kan aan sproeier liggen
dus kan het liggen aan de uitlaat dat die niet vooruit komt of omdat die niet is afgesteld en dat die weinig toeren maakt om dat koppeling uit te klappen

of is de sproeier te groot of te klein dat die teveel of teweinig benzine krijgt
Gebruikersavatar
pietjuh
forum gebruiker
Berichten: 1146
Lid geworden op: wo 19 okt 2005, 16:49
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door pietjuh »

het licht tenminste niet aan de uitlaat denk ik
2e plaats NK Sen. Open 50 2011
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008


HK racekoppelingen!
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Volgens mij is de koppeling wel kapot of blokkeerd die ergens
abdullah_70

spoed!! hulp nodig

Bericht door abdullah_70 »

kweet niet want heb hem nog niet gestart wegen kappote trekstart dus kan ik niet zien of de koppling het wel doet bedankt maar zal eraan denken maar moet ik voor zekerheid wel een sproeiersetje aanschaffen ofniet want ga het maandag bestellen\

nieuwe trekstart en sproeierset

en maakt die veel lawaai zonder demper en heeft iemand een oplossing voor die demper ik heb geen stukje die de demper vasthoud dus die het kokertje vasthoud
Gebruikersavatar
WEGPIRAAT
forum gebruiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 00:17
Locatie: Kartonnen doos onder de brug. Tussen kliko 123 en 127 in.

Bericht door WEGPIRAAT »

Mwah met demper maakt hij ook nog een behoorlijk geluid;). Ken je niet iemand die kan lassen :?: .
Overigens zal de uitlaat wel orgineel zijn en de rest van het motorische gedeelte ook dus een sproeiersetje lijkt me overbodig. Ik zou eerst maar eens een trekstarter regelen. Dan maar kijken of hij wat afgesteld moet worden en dit kun je dan altijd wel met de gasnaald en stationairschroef doen als hij orgineel is.
abdullah_70

spoed!! hulp nodig

Bericht door abdullah_70 »

oke bedankt dan koop ik eerst een trekstart en toevallig ik volg op school voertuigentechniek dus daar ken ik lassen

bedankt ik was vergeten dat je het icht kon lassen

en verder ik denk dat het een orginele is maar er zit wel een powerfilter op
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Ok, wacht...
Voor 50€ gebruikt... en al die dingen kapot.
Dat kan best wel geld gaan kosten.

Wat voor bike is het eigenlijk (je hebt hem nog niet gekocht geloof ik).
Als het maar een "no-name" chineesje is, dan heb je voor 99€ (ex BTW, http://www.arjanvaniperen.nl/vaniperen_ ... biedingen/) al een nieuwe!!

En dan zou ik zeggen dat het zonde is van het geld. Behalve als het een goede bike is!?
Gast

Bericht door Gast »

PIR3lly schreef:Ok, wacht...
Voor 50€ gebruikt... en al die dingen kapot.
Dat kan best wel geld gaan kosten.


En dan zou ik zeggen dat het zonde is van het geld. Behalve als het een goede bike is!?
dat is het niet, want geen gek die een goeie bike voor dat geld verkoopt.

(chineesjes zijn ook wel ´goed´ hoor, maar daar hebben we het ff niet over :wink: )

is een chineesje,let maar op :roll: :wink:
WllmJn

Bericht door WllmJn »

degene die die minibike verkocht heeft, heeft anders wel een goede zaak gedaan...
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

maar ik dnk wel dat die het doet want heb hele blok uitelkaar gehaald alles is goed zuiger is goed geen krassen enzo als ik aan het vliegwiel draai moet ik beetje kracht op zetten dus heeft ook compressie enzo alles is in orde







maar hoe moet je nou echt weten hoeveel compressie die heeft
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

en is tog goede koop 50 euro hij heeft een racefilter en hij heeft zoo een lagerschaal bij voortandwiel net als bij watergekoelde dat je geen kans hebt dat de voortandwiel eruit draait
Xigh

Re: spoed!! hulp nodig

Bericht door Xigh »

abdullah_70 schreef:kweet niet want heb hem nog niet gestart wegen kappote trekstart dus kan ik niet zien of de koppling het wel doet bedankt maar zal eraan denken maar moet ik voor zekerheid wel een sproeiersetje aanschaffen ofniet want ga het maandag bestellen\

nieuwe trekstart en sproeierset

en maakt die veel lawaai zonder demper en heeft iemand een oplossing voor die demper ik heb geen stukje die de demper vasthoud dus die het kokertje vasthoud
Je kunt gewoon een borgpennetje kopen, kost geloof ik tien cent ofzo. Zo zat hij origineel ook vast.
Gast

Bericht door Gast »

abdullah_70 schreef:en is tog goede koop 50 euro hij heeft een racefilter en hij heeft zoo een lagerschaal bij voortandwiel net als bij watergekoelde dat je geen kans hebt dat de voortandwiel eruit draait
of het een goede koop is weet ik niet, tís natuurlijk wat je onder 'goede koop' verstaat.

als je een demper op de kop kan tikken voor minder als €30,- ( wat vast niet gaat lukken) en ook nog de overige dingen (trekstarter`€20,- en die kap ) en toch allemaal binnen die 30 euro...ja dan heb je een 'goede koop' :roll:

tenminste...er is wel al op gereden natuurlijk en als je ze nieuw voor 90 euro koopt nog niet :idea:

luchtfilter zit soms ook al op een nieuwe bike... :arrow: maar goed als jij er maar blij mee bent :!:
Plaats reactie