multibike.nl

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

waarom blijft men dan ook bij deze zaak bestellen :?
Is iedereen er nou nog niet van overtuigd dat ze gewoon niet SPOREN! :evil: pff ik vind ze waardeloos
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

stevie-tai chi schreef:
kleine_duivel schreef:multibike sucks :x

ik ben klant van *geen sponsor* (.nl)
daar kan ik het halen want moet maar een half uurtje te rijden en ik ben er :D

ze hebben trouwens wel een beetje kleine showroom, maar dee service krijgt een dikke 10 :D ...in tegenstelling tot de 1 die ik multibike geef.... :?
jij hebt nog nooit een bike gehad.. en jij haalt ook niet naar *geen sponsor* naar mijn weten.. gewoon bij een vriend van je vader.. :S en wat heb je dan bij multibike gehaald?
en minibike shop heeft helemaal geen kleine showroom valt best mee...!
je bescherming
myby bescherming? dat soort shit?

en bij multibike een luchtfilter voor een vriend van me, heeft maanden geduurd voor ie binnen was,
stevie, misschien sta je er niet bij stil dat een aantal vrienden bikes hebben? en dat ik wel eens help met onderdelen zoeken enzo?
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

en trouwens, ik durf minibike shop niet groot kwa showroom te noemen, ze delen 1 gebouwtje met een computerwinkel hoor....

er stonden 2 mini choppers, 1 crosser en 2 sendai aikido's geloof ik...
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

klopt ze waren leeg.. normaal staat die hele hoek vol.. en zij hebben ook die computer winkel.. maar voor mij hoeft het niet meer..

ze hebben me flink bedondert..! ik ga hier verder niet op in
Gast

Bericht door Gast »

ik ben gewoon naar de winkel gegaan wand ik had een nieuwe ketting nodig en die zaak stond hele maal leeg zijn ze net begonen of zo
Gast

Bericht door Gast »

jimerick schreef:ik ben gewoon naar de winkel gegaan wand ik had een nieuwe ketting nodig en die zaak stond hele maal leeg zijn ze net begonen of zo
jah maar niet iedereen woont er in de buurt of heeft zin om half nederland af te gaan reizen
Gebruikersavatar
EVD
forum gebruiker
Berichten: 1405
Lid geworden op: ma 09 jan 2006, 16:55
Locatie: amersfoort Motor: SM pitbike
Contacteer:

Bericht door EVD »

multibike is 1 man he...hij doet letterlijk alles alleen.
en ik kom daar regelmatig en hebben nu wel veel op vooraad.
kwam door z'n nieuwe lokatie waarom alles zo lang duurde en waarom ze niet telefonish berijkbaar zijn, da was nog nie aangeslote :wink:
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
Midnight

Bericht door Midnight »

ze hebbe nu een vernieuwde webshop, met (staat er ) vernieuwde verzending. wie weet of multibike nu wel te vertrouwen is?
Gast

Bericht door Gast »

EVD schreef:multibike is 1 man he...hij doet letterlijk alles alleen.
en ik kom daar regelmatig en hebben nu wel veel op vooraad.
kwam door z'n nieuwe lokatie waarom alles zo lang duurde en waarom ze niet telefonish berijkbaar zijn, da was nog nie aangeslote :wink:
zo zie je maar weer dat je bedrijf eraan kapot kan gaan als je slechte service hebt.
zoveel klachten ik zou er wat bestellen maar ik begin nu wel heel erg te twijfelen :(
Gast

multibike

Bericht door Gast »

ik zit nu ook al 3 weken te wachten en op de site stond 5 werkdagen
en is *geen sponsor* beter dan?
want anders bestel ik daar
Midnight

Bericht door Midnight »

zeker weten bij *geen sponsor* heb je alles binnen 3 dagen binnen
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

en wat betreft de nieuwe webshop van multibike, miss iets goedkoops bestellen, of 2 dingen, 1x iets wat wel op voorraad is en 1 x iets wat niet op voorraad is?

trouwens, ik vind de oude style makkelijker...maar dat maakt niet..ik haal bij *geen sponsor*.nl...
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

Midnight schreef:zeker weten bij *geen sponsor* heb je alles binnen 3 dagen binnen
volgens mij moest ronnie meulenaars (van dit forum, sorry als ik je naam verkeerd spel) 2 weken wachten op zijn spul.
Gast

Bericht door Gast »

ja lol kan soms vertraging hebben als ze niet iets in stock hebben, is logisch hé
Yamaha

Bericht door Yamaha »

tacchini schreef:ja lol kan soms vertraging hebben als ze niet iets in stock hebben, is logisch hé
Een beetje vertraging zoals 5-6 dagen is NP ,
maar een vriend van mij heeft einde december een membraam bestelt
en heeft hij na 5 WEKEN nog niet gekregen dus toen had hij maar bij *geen sponsor* gehaalt ... was in 2 dagen in huis :x
Plaats reactie