multibike.nl

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
pietjuh
forum gebruiker
Berichten: 1146
Lid geworden op: wo 19 okt 2005, 16:49
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door pietjuh »

De showroom van *geen sponsor* is ook niet zo groot nee..
er staat een glazen kast met tuning-spul, ongeveer 2/3 aikido's, 1 zoon crosser, en 2 choppers..

dat lijkt mij togh ook wel genoeg om te zien :?


ps: membraaN :lol:
2e plaats NK Sen. Open 50 2011
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008


HK racekoppelingen!
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

bij *geen sponsor*.nl krijg je zelfs nog een mailtje met alles wat je gekocht hebt + wat het heeft gekost :) .....(ik heb er zelf afgehaald)
Gebruikersavatar
Aikido gast
forum gebruiker
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 08 feb 2006, 12:13
Locatie: Nieuwerkerk aan den ijssel

Bericht door Aikido gast »

ik hep mijn aikido gekocht bij *geen sponsor* khad m de volgende dag al :shock: is echt een super winkel :!:
Gebruikersavatar
EVD
forum gebruiker
Berichten: 1405
Lid geworden op: ma 09 jan 2006, 16:55
Locatie: amersfoort Motor: SM pitbike
Contacteer:

Bericht door EVD »

multibike is aan het verbouwe en krijgt nog een 2e verdieping....
daarom is er nog wijnig gestald enz :wink:
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
Gast

Bericht door Gast »

nou ik hoor het wel, niet bij multibike dus. Maar Kleine_duivel , ik snap best dat je ook ff mee wilt praten met dit topic maar als jij je vrienden helpt onderdelen uit te zoeken dan betalen hun toch? want is toch zeker voor hun ? jij hebt nog niks om de onderdelen op te zetten ...
Gebruikersavatar
pietjuh
forum gebruiker
Berichten: 1146
Lid geworden op: wo 19 okt 2005, 16:49
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door pietjuh »

kleine_duivel schreef:bij *geen sponsor*.nl krijg je zelfs nog een mailtje met alles wat je gekocht hebt + wat het heeft gekost :) .....(ik heb er zelf afgehaald)
ow.. ik nie :lol:
zal ik vast men email niet hebben gezegd :P
2e plaats NK Sen. Open 50 2011
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008


HK racekoppelingen!
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

nijmegen power schreef:nou ik hoor het wel, niet bij multibike dus. Maar Kleine_duivel , ik snap best dat je ook ff mee wilt praten met dit topic maar als jij je vrienden helpt onderdelen uit te zoeken dan betalen hun toch? want is toch zeker voor hun ? jij hebt nog niks om de onderdelen op te zetten ...
tuurlijk betalen hun, maar ik doe het voor ze!
ik kan toch niet zeggen: ik rij je bike en je rot maar op?..
ze zijn nu trouwens bezig met brommers, de mini's zijn weg..

ik heb alvast stuff gehaald bij *geen sponsor*.nl....

het gaat over multibike.nl en daar heb ik stuff gehaald, en het duurde nogal lang, dus ik mag niet meepraten?...

en trouwens, helaas me bike uitgesteld maar ik krijg vanzelf WEL iets om onderdelen op te zetten :P .....
Gast

Bericht door Gast »

multibike de winkel heet volgens mij toys 2 trade want ik ging minibike halen ging ik naar melkweg te nijkerk op het industrie maar volgens mij is het toys 2 trade of er is weer een nieuwe minibike shop bij
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

ik had een keer een pakkingkje nodig bij multibike dus ik ging langs toen zaten ze nog in amersfoort moest hij het van een blok afhalen :shock: :shock: :shock: :shock: die winkel is 100% bagger
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

Multibike is niet toys 2 trade, want dat kunt je na trekken bij de KVK.
(heb je misschien een website van toys 2 trade?)

En van dat de pakking, dat gebeurt wel eens vaker hoor. Ik denk ook wel bij blata of wat dan ook. Want ze willen de klant te vreden houden anders moeten ze soms weken wachten op iets wat het opsturen niet waard is.
Daniel52

Bericht door Daniel52 »

Ik heb er gewoon goede ervaringen mee ik ben er een aantal keren langs gegaan voor onderdelen hij had alles wat ik nodig had en was heel vriendelijk;)
Maar ik weet niet hoe dat met online bestellen is;)
Gast

Bericht door Gast »

september een koppelingstrekker besteld, tot op de dag van vandaag nog niets binnen.. 12x gemailed en een x aantal keren gebeld.... Deze week laatste mails voor er aangetekende brieven de deur uit gaan en aangifte wordt gedaan
ganta

Bericht door ganta »

Michaellicious schreef:september een koppelingstrekker besteld, tot op de dag van vandaag nog niets binnen.. 12x gemailed en een x aantal keren gebeld.... Deze week laatste mails voor er aangetekende brieven de deur uit gaan en aangifte wordt gedaan
precies het zelfde hier.
ik heb vaak genoeg mails gestuurd maar word soms geantwoord. en de telefoon word ook nooit opgenomen
Gebruikersavatar
TheRockit
forum gebruiker
Berichten: 306
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 20:22
Locatie: 020
Contacteer:

Bericht door TheRockit »

ik wou er net wat gaan bestellen.... NIET DUS..
bedankt allen!!
[img]http://www.xs4all.nl/~therocki/index/JDsmall.JPG[/img]
http://www.xs4all.nl/~therocki
Lap Time Poeldijk - 911 Rep.
[img]http://members.upc.nl/j.bakker57/forums/laprec.JPG[/img]
Gast

Bericht door Gast »

nou die gasten zijn echt super sloom en sowieso altijd onder rembours bestellen en als je meerdere dingen besteld altijd kijken wat op voorraad is en dit in 2 bestellingen doen ... let wel op dat je dat onder 2 verschillende namen doet anders maken hun er 1 verzending van en ja dan kun je wel eens heel lang moeten wachten ik heb me gewoon onder 2 namen daar aangemeld 8) en gewoon blijven mailen naar ze duurt even maar ze hebben tot nu toe nog altijd gereageerd maar idd het zijn best sukkels zit ook al 3 weken te wachten op 2 race koppelingen
Plaats reactie