multibike.nl

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Maar ik snap niet hoe jij op 4 weken komt.Als je kan optellen is 16-01-06 hier 2 weken terug..
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

multibike sucks :x

ik ben klant van *geen sponsor* (.nl)
daar kan ik het halen want moet maar een half uurtje te rijden en ik ben er :D

ze hebben trouwens wel een beetje kleine showroom, maar dee service krijgt een dikke 10 :D ...in tegenstelling tot de 1 die ik multibike geef.... :?
Gebruikersavatar
Franse
forum gebruiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:47
Locatie: Kwadendamme

Bericht door Franse »

Ik heb ook hetzelfde ik heb een andere cillinder besteld en dan nog snelgas voor een maatje maar die zie je hebt het donderdags binnen!!
Maar ik heb nu nog steeds niks en dit duurt al 2 weken :evil:
en bellen en dan steeds voicemail en geen reacties op me mailtjes!!

Wat zal ik nu doen iemand advies? :roll:

Gr martin
Mijn zelfbouw bike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13023
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

Ik heb niet echt een advies voor je.
Ik heb nu net mijn trekstarter binnengekregen en dat heeft ongeveer een half jaar geduurd.
Ik er ook iedere keer achter aan bellen en mailen maar nooit reactie gehad.
Ik heb ze laatst een mail gestuurd dat ik aangifte zou doen en toen in een keer kreeg ik reactie en toen was het snel geregeld.
Toen heb ik mijn trekstarter gekregen. Maarjah wel een half jaar gewacht :?
Gebruikersavatar
Franse
forum gebruiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:47
Locatie: Kwadendamme

Bericht door Franse »

Bedankt Panic Machine ik denk dat ik ook nu zeg dat ik dan aangifte doe want als ik je verhaal goed begrijp kreeg je toen snel je trekstarter?
:roll:
Maar ik zal het eens proberen!

Gr martin
Mijn zelfbouw bike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13023
Gast

Bericht door Gast »

omg!
ik wou eerst daar mijn mini bestellen maar goed dat ik het dan niet gedaan heb! :(
Gast

Bericht door Gast »

ma waarom betalen jullie eerst dan waarom gene rembours!

bij mij is de regel!!!

---geen rembours geen bestelling! laat dat duidelijk voor iedereen zijn, betaal dan maar 5euro meer ofzo!!!! :evil:
Gast

Bericht door Gast »

michaelow schreef:ma waarom betalen jullie eerst dan waarom gene rembours!

bij mij is de regel!!!

---geen rembours geen bestelling! laat dat duidelijk voor iedereen zijn, betaal dan maar 5euro meer ofzo!!!! :evil:
wie zegt dat ze dat doen?
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

Zeeuwse miniracer schreef:Bedankt Panic Machine ik denk dat ik ook nu zeg dat ik dan aangifte doe want als ik je verhaal goed begrijp kreeg je toen snel je trekstarter?
:roll:
Maar ik zal het eens proberen!

Gr martin
Inderdaad ik heb gezegd dat ik aangifte zou doen toen had ik snel weer een reactie. Ik heb wel een afspraak gemaakt bij het politie bureau maar dat was niet nodig want ze hadden het van te voren geregeld.
Ik kreeg ook nergens antwoord op terug en bellen had ook geen zin.

Als je wat meer weet laat het mij even weten!
Groeten Erik
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

michaelow schreef:ma waarom betalen jullie eerst dan waarom gene rembours!

bij mij is de regel!!!

---geen rembours geen bestelling! laat dat duidelijk voor iedereen zijn, betaal dan maar 5euro meer ofzo!!!! :evil:
Je hebt gelijk en dat is bij mij nu ook de regel!
Gast

Bericht door Gast »

owke ik weet wat anders gewoon iedereen multibike boycotten :)
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

jaaah leuk :twisted:
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

kleine_duivel schreef:multibike sucks :x

ik ben klant van *geen sponsor* (.nl)
daar kan ik het halen want moet maar een half uurtje te rijden en ik ben er :D

ze hebben trouwens wel een beetje kleine showroom, maar dee service krijgt een dikke 10 :D ...in tegenstelling tot de 1 die ik multibike geef.... :?
jij hebt nog nooit een bike gehad.. en jij haalt ook niet naar *geen sponsor* naar mijn weten.. gewoon bij een vriend van je vader.. :S en wat heb je dan bij multibike gehaald?
en minibike shop heeft helemaal geen kleine showroom valt best mee...!
je bescherming
Laatst gewijzigd door stevie-tai chi op do 09 feb 2006, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

stevie-tai chi schreef:
kleine_duivel schreef:multibike sucks :x

ik ben klant van *geen sponsor* (.nl)
daar kan ik het halen want moet maar een half uurtje te rijden en ik ben er :D

ze hebben trouwens wel een beetje kleine showroom, maar dee service krijgt een dikke 10 :D ...in tegenstelling tot de 1 die ik multibike geef.... :?
jij hebt nog nooit een bike gehad.. en jij haalt ook niet naar *geen sponsor* naar mijn weten.. gewoon bij een vriend van je vader.. :S en wat heb je dan bij multibike gehaald?

je bescherming
hahah idd!
mischien een paar folders :wink:
sorry dat ik het zeg duivel maar je bent nog te nieuw met minibike's om meteen te gaan zeggen dat ze slecht zijn.
ik weet dat ik ook tegen mensen heb gezegt dat ze het daar beter niet kunnen halen maar dat heb ik alleen gezegt omdat er zo veel mensen slechte ervaringen hebben met die shop en ik heb ze altijd doorgestuurd naar deze topic
ronnie meuleners

nog niet alles

Bericht door ronnie meuleners »

Ik heb nu sinds vorigeweek dinsdag eindelijk mijn bestelling gekregen van *geen sponsor*.nl teminste dat dacht ik kreeg een grootte doos van Technigas en een mooie blauwe pakbon.
Ik kijk dus helemaal blij in de doos en wat zie ik????
Alleen een uitlaat en niet dus de rest van mij onderdelen...
Ik dus direct gebeld kreeg niks er aan..
Ff gewacht weer gebeld kreeg ik zo`n pipo er aan. Ik fijn alles door gegeven dat ik dus dat onderdeel niet gekregen had hij zo "ohw" hoe kan dat nou?? dan zal ik even kijken..weer wachten komt hij er aan zegt hij ja sorry maar die koppelingsklok hebben we niet meer in stock.
terwijl er tegen mij werdt gezegt dat ze wel de koppelingsklok hadden maar niet de uitlaat dus daar moest ik een paar dagen op wachten( Drie weken ) nu dus weer twee weken wachten. nu zou ik dan toch volgende week maandag of dindsdag mijn onderdeel krijgen dit is dus besteld geworden en al vooruit betaald op 16-01-2006 en we zitten nu dadelijk al op 14-2-2006 voordat ik alles heb. echt schandalig vindt ik dat. Ze proberen je gewoon voor de gek te houden hoor. Laat het in het vervolgs ook gewoon rembours komen dan betaal ik wel wat meer.

groeten ronnie... :oops: :evil: :oops: :evil:
Plaats reactie