Is dit een goede replica?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Jeffrey#28

Is dit een goede replica?

Bericht door Jeffrey#28 »

Waar kan ik (in Noord-brabant) zo'n polini replica aankomen, en zijn die goed en hoe duur dan?
Dankje...
Baan

Bericht door Baan »

Nicolaas-racing schreef:Koop nou maar een chinese polini 911 Replica dan komt alles goed..:)
Zou ik ook doen, als je voor een beetje zekerheid wilt gaan.

Blader het forum maar eens door en je zult zien dat er alleen maar goeds over gemeld word.
En als je hem bij de juiste haalt mag je er no mee racen ook!!!!
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Er staat eentje te koop op het forum hier. Kijk maar even in het Te Koop forum.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ja,Die van Lelyracing.Ikzelf ken hem niet hoor maar ik heb z`n bike 1 keer gezien en zien rijden..zeer goede bike..loopt perfect. 1 X trekken is gewoon lopen..trekt goed op alles is gewoon goed,goed onderhouden ook!Top bike!!
Gebruikersavatar
WEGPIRAAT
forum gebruiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 00:17
Locatie: Kartonnen doos onder de brug. Tussen kliko 123 en 127 in.

Bericht door WEGPIRAAT »

Ik kan deze bikes ook leveren maar ik vind het frame, voorvork en verder alles maar niks met zo'n blok eronder.
Dit zijn namelijk de allereerste chineze minibikes waarmee het 2/3 jaar geleden allemaal begon. Die frames en alles zijn gewoon k*t. In mijn ogen ben je ook levensmoe als je daarop gaat rijden (daarom begin ik er niet aan om ze te leveren want ik wil geen doden op m'n geweten hebben).

Koop aub voor dat geld een leuke Polini 911 replica of een degelijke kant en klare zelfbouw. :wink: .
Jeffrey#28

Is dit een goede replica?

Bericht door Jeffrey#28 »

Waar kan ik die kopen dan? :D
Jeffrey#28

Is dit een goede replica?

Bericht door Jeffrey#28 »

Nieuw he;) Geen 2e handse
suzuki gsxr750

Bericht door suzuki gsxr750 »

ik vind de targetbike wel een leuk ding eigenlijk, vooral voor dat geld met waterkoeling! de radiateur zit bij de blata net zo dicht op het voorwiel als bij deze immitatie. ik zou hem wel eens willen proberen! :lol:
suzuki gsxr750

Bericht door suzuki gsxr750 »

is er niemand die zo'n replica heeft, en kan vertellen hoe die rijdt! ben erg benieuwd!
Gesloten