Ik krijg mijn bamibike niet aan :?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Ik krijg mijn bamibike niet aan :?

Bericht door Gast »

ik weet jullie zullen wel denken heb je er weer 1 :P maar ik heb overal gezocht en nix helpt helemaal nix :( ik heb hem bij sjrbikes vandaan al mn 2de :D die andere doet t wel maar deze niet ik ben er mee trug gweest en ze hebben uiteindelijk de bougie vervangen en um aangedaan en heb ik ff gereden :D maar toen ik weer thuis was kreeg ik um nie meer aan :( ik heb gedaan zoals die man um ook heeft gestart benzinekraan dicht en choke half open maar ik krijg um echt nie aan :( misschien kan het liggen aan de choke die een dag half open heeft gestaan? ik weet t ook nie :oops: maar er is dus nadat ik er bij sjrbikes op heb gereden nix meer mee gebeurd verder nergens meer aangezeten heeft een hele dag in de auto gestaan please reageer met nuttige dingen :wink: mzzls guus
edgo

Bericht door edgo »

Misschien toch maar de benzinekraan open zetten,en een beetje spelen met de choke :?:
Gast

hmm....

Bericht door Gast »

tssja zou kunne maar ben bang dat ie weer verzuipt zoals eerst bij mn andere en heb daar geen zin in en die vent heeft um ook gestart met benzinekraan dicht en choke half open ik weet t ook nie meer :( hij mot t gwoon doen mja wie wil er ff wat werkende manieren verzinnen om um te starten en kan het ook liggen aan dat ik niet hard genoeg trek aan het trekkoord? :oops: mzzls guus :wink:
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

krijgt hij wel bezine????
vonkt ie wel???
:roll:

grtz jere ( js racing zeeland)
Gast

umm...

Bericht door Gast »

jah hij heeft t al gedaan dus hij krijgt benzine en hij vonkt ook net nog ff gekeken :P en ook nog vorige x ff benzinekraan open en dan bij starten weer dicht maar het helpt allemaal terwijl er nadat die man van sjr um had gestart nix meer is veranders echt heeel vaag mzzls guus bedankt alvast mensen dat jullie reageren 8)
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Guus,leer eens typen.Daar doe je veel mensen een plezier mee.
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

zet je bike is op je standaart en dan giet je een heel klein btje bezine in het bougi gaatje en dan proberen testarte.
grtz jere ( js racing zeeland )
Gast

srry nicolaas

Bericht door Gast »

srry maar de computer is nog al vaag aan t doen en msn flipt ook nog is dus daarom is dat vage getyp srry daarvoor dus enne ik probeer alle mogge wel :wink:
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

of je bougie warmstoken scheeld ok weleens :P
wilt weer een minibike :P
ganta

Re: srry nicolaas

Bericht door ganta »

Guus van Pienbroek schreef:srry maar de computer is nog al vaag aan t doen en msn flipt ook nog is dus daarom is dat vage getyp srry daarvoor dus enne ik probeer alle mogge wel :wink:
volgens mij bedoel Nicolaas-racing dat je leestekens moet gebruiken.
jij schrijft gewoon 1 lange zin. :wink:
Gast

srry

Bericht door Gast »

owh whahaha daar ben ik gwoon te lui voor :lol: als die rot leestekens geen zin in or maar ik zal voortaan bij lange stukken tekst wel doen :wink: hou me er maar aan :lol: mzzls
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Beetje remmen reiniger in/op je filter spuiten[luchtfilter]
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

of Dampstart (van Holts, is een merk, te krijgen bij halfords). Werkt super.
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

naeh,dampstart is ether,krijg je echt rake klappen van.
hanske

Bericht door hanske »

ik heb hier ook zo,n ding staan wat slecht starten en heb er van de week een fatsoenlijke bougie en een rocketkey ingezet. en nu start hij na 3 keer trekken meteen . succes hanske
Gesloten