Welke is beter?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Welke bike is nou beter de gele of de zwarte uitvoering?

De 1e bike is wat beter (gele)
11
52%
De 2e bike is wat beter (zwarte)
10
48%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gast

Welke is beter?

Bericht door Gast »

Beste minibikers,

Ik had eens een vraag ik wil dus een bamibike gaan aanschaffen gewoon voor de lol. Nu had ik er 2 in gedachten.

Afbeelding
Afbeelding

Nu vond ik het 1e model een stuk lelijker dan de 2e en ik snap ook niet waar die stomme standaart goed voor is :S. Het 2e model vind ik een stuk beter alleen die achterbrug lijkt me een beetje dun of ligt dat aan mij.
Nu wil ik dus een weten welk blokje ''sneller'' en beter zou zijn. Zelf denk ik dat het 2e bikeje sneller en beter is ( die uitlaat is ook beter lijkt me)
Groeten lorenzo
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Mijn zoon heeft ze allebei gereden, en ze hebben allebei hun voor en nadelen.
De gele heeft vind ik als nadeel de dikke ketting ,daar zijn geen andere tandwielen voor te krijgen(tenminste toen wij hem hadden) uitlaat is bij beide niet super, de gele heeft wel beter afwerking zoals voor en achterspatbord ,dikke onderpootjes voorvork, die bij de rode kan voorspatbord snel afbreken. maar de rode reed bij ons een stuk feller en waren we gewoon dik tevreden over.
Daarna een sendai aikido gekocht en dat vond ik wel een heel stuk verbetering. Nu rijd hij een Polini 911 replica en dat is gewoon een heeeeel ander verhaal.

Maar mijn voorkeur gaat uit naar de rode.
suc6
Steven
Gast

Bericht door Gast »

Die bovenste is beter met banshee uitlaat... Verstevigde voorvork..
Ik zou de camel kopen
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Het is precies dezelfde bike :?

Alleen de gele is het hele oude type, en de rode het oude type. Er is nu al weer een ander Nieuwe type.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

Het is niet "precies dezelfde bike". Het frame ziet er wel gelijk uit maar de gele heeft een betere uitlaat en een andere voorvork...
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

BamiBiker schreef:Het is niet "precies dezelfde bike". Het frame ziet er wel gelijk uit maar de gele heeft een betere uitlaat en een andere voorvork...
Ja dat heeft die omdat de nieuwe versie is :lol:

Niels
Xigh

...

Bericht door Xigh »

En andere achterbrug. Wil je het gewoon goed doen koop dan het nieuwe model Sendai Aikido, dan gaat het tenminste een tijdje mee.
Gast

Bericht door Gast »

ja die heb ik ook :D
Gast

Bericht door Gast »

DiStefano schreef:Mijn zoon heeft ze allebei gereden, en ze hebben allebei hun voor en nadelen.
De gele heeft vind ik als nadeel de dikke ketting ,daar zijn geen andere tandwielen voor te krijgen(tenminste toen wij hem hadden) uitlaat is bij beide niet super, de gele heeft wel beter afwerking zoals voor en achterspatbord ,dikke onderpootjes voorvork, die bij de rode kan voorspatbord snel afbreken. maar de rode reed bij ons een stuk feller en waren we gewoon dik tevreden over.
Daarna een sendai aikido gekocht en dat vond ik wel een heel stuk verbetering. Nu rijd hij een Polini 911 replica en dat is gewoon een heeeeel ander verhaal.

Maar mijn voorkeur gaat uit naar de rode.
suc6
een stuk feller voor de rode egt veel of amper merkbaar.?
Groeten lorenzo
ps: de rest allemaal bedankt voor hun reacties maar ut word om te beginnen egt 1 van deze 2.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Dat verschilt per bike hoe fel ze zijn. Als je twee precies dezelfden op precies hetzelfde moment bij precies dezelfde verkoper zou halen en je zou ze naast elkaar zetten hoef je niet gek op te kijken als die van jou ineens veel sneller is als die andere of andersom.
Gast

Bericht door Gast »

haha ja da heb je met die chinese r*mmel is ook met bestuurbare auto's quads enz. Maar nu even om terug te komen WELKE is beter.
ohja die gele is 179 en die andere 150 euries
Groeten lorenzo
Gast

Bericht door Gast »

zoals iedereen eigenlijk al aangeeft: het is moeilijk in te schatten, je moet een beetje geluk hebben dat de bike goed in elkaar zit. Als je het niet weet zou ik gewoon die van 150 euro nemen. Daarna kan je altijd nog een goeie kopen toch ???
Gast

Bericht door Gast »

Ik zou de gele kopen....
Xigh

...

Bericht door Xigh »

De goedkoopste, dan heb je geld voor onderdelen over :oops:
Gast

Bericht door Gast »

haha thnx mensen,
Maar kunnen jullie je meningen onderbouwen ?
Gesloten