Benzine Voor Minibike:S

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Benzine Voor Minibike:S

Bericht door Gast »

Heej ik heb sinds kort minibike hij start niet ook nooit gestart ik weet niet of ik wel Genoeg of juiste bezine gedaan heb ik heb gewoon euro 98 ongelood in de koker die ik erbij kreeg gedaan tot 547.5 dat stond op de koker dat ik em toto zo ver met benzine moest vulle en dan nog tot 600 met 2takt brommer olie dan ff schudde en erin pleure in de tank alsnog start ie niet is dit wel de juite spul of genoeg??? kheb filmpje van de koker en de olie PS:op de brommer olie staat dat je em kan mixen mnet benzine als je wil alvast bedankt. het filmpje kan je gewoon met windows media player openen of met quiktime maaktnietuit.

Filmpje: http://www.freewebs.com/yugolyricz/P1010001.MOV
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Mischien gaat het helemaal niet over de benzine,Heb je wel je benzine kraan open ? Je Choke ? Mischien is je bougie nat,Kijk effe of je bougie vonkt.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Mix nog niet, gebruik eerst enkel benzine en doe er, als hij start later olie bij.
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

euro 95 pakken en een scheutje olie erbij.bijvoorbeeld 1:40 :!:
Succes ermee
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

Zou je de volgende keer alstublieft een enigszins leesbare tekst willen typen?
Na 2 regels was ik de draad al helemaal kwijt ..
Gast

Bericht door Gast »

sorry hoor ik ben pas in Nl sinds een paar jaar ik heb nog beetje moeite met texte goed schrijffen maar ik heb die shit al gemixed maare die chock doet het het benzine loopt door in de benzine slang maar hij vonkt niet PS: Ik heb al gedaan ik wee tniet hoe ik het eruit zou moeten hale de benzine;)
ganta

Bericht door ganta »

leestekens gebruiken moet niet zo moeilijk zijn.
dus als je die voortaan wil gebruiken gaat het lezen al een stuk makkelijker.

ff zoekfunctie gebruiken over de bougi.. ligt of aan de bougi zelf of aan je bobine.. met de zoekfunctie vind je vanzelf wat je het beste kan doen.

en de benzine er uit halen.. onder je carb. zit en klein schroefje, draai die eruit/los en dan komt je bezine er wel uit. vergeet niet een opvang bak er onder te zetten :P
Gast

Bericht door Gast »

ik heb em al weles late verzuipe de benzine komt bij de boegie dus
Gesloten