wat is de beste water gekoelde bike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

uiteraard is de polini replica gewoon het beste ( eindelijk hadden die chinezen even naged8 ) :twisted: mja hij zit gewoon het beste in elkaar!
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Helemaal mee eens dat de Polini het beste inelkaar zit =D> ,

Maar er is nog niet één voorbij mijn Blata B1 replica gekomen op de baan :D

Maar nogmaals: Polini is Klasse ,daarom heb ik ze ook allebei.
Laat die kleine van me niet op rotzooi rijden :shock:
Steven
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

DiStefano schreef:Helemaal mee eens dat de Polini het beste inelkaar zit =D> ,

Maar er is nog niet één voorbij mijn Blata B1 replica gekomen op de baan :D

Maar nogmaals: Polini is Klasse ,daarom heb ik ze ook allebei.
Laat die kleine van me niet op rotzooi rijden :shock:

Geen woord gelogen Distefano [-o< Die kleine rijdt er echt hard vandoor! en de jouwe..Niets op aan te merken :wink:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
vincent popma
forum gebruiker
Berichten: 572
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 17:28
Locatie: witmarsum
Contacteer:

Bericht door vincent popma »

mark#41 schreef:Vincen,bel Bert Deroue eens en kijk of hij een 14R kan regelen waar je eens op kan rijden,je weet niet wat je meemaakt,en ik denk dat je daar echt ee uit de voeetn kunt ïk heb je al meerdere keren zien rijden.
Waarom?Als je alles bij elkaar optelt ben je met een originele net zoveel kwijt als met een opgelapte replica,en dan nog is een replica nietwat een orginele is.

kijk ik vraag gewoon even wat de beste is wand mijn kleine broertje wil graag ook op de kartbaan rijden en zo,n polini 911 rep is veel lichter
dan zijn zelfbouw met 74 cc cilardoni
suzuki gsxr750

Bericht door suzuki gsxr750 »

is er al iemand op dit forum die hem gekocht en of geprobeert heeft?
ik wil er misschien zoeen bijkopen voor de fun! heb wel goed vertrouwen in het blokje, het framepje ga ik dan verbeteren!
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

ik had met een 911 replica gereden en er was geen b1 repllica die me voorbij ging hoor
suzuki gsxr750

Bericht door suzuki gsxr750 »

ik bedoel deze immi blata!Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

jah ik en een maat van mij rijden er zo een.. die dingen zijn gruwelijk snel voor dat geld.. dingen liggen goed in de bocht en trekken als een wilde. ma jah het frame is niet 100% ma jah daar is mee te leven.

er is wel 1 nadeel en dat is de radiateur.. die hangt veel te laag. als je onderuit gaat komt die het eerste aan de grond maar dat hebben we nu verholpen. kan op verschillende manieren maar wij hebben een andere radiateur erop en koelt net zo goed.

jah ik heb er tot nu toe echt schik mee.. bij die maat komen ze er moeilijk voorbij op de baan met de originele blata`s.. en voor feiten kom ma een keertje naar de baan in Uden of zaltbommel.. daar rijden we regelmatig.

groet bezzl
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Lelyracing schreef:ik had met een 911 replica gereden en er was geen b1 repllica die me voorbij ging hoor

Dan waren ze er zeker niet :wink:
Steven
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

DiStefano schreef:
Lelyracing schreef:ik had met een 911 replica gereden en er was geen b1 repllica die me voorbij ging hoor

Dan waren ze er zeker niet :wink:

:lol: :lol:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
vincent popma
forum gebruiker
Berichten: 572
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 17:28
Locatie: witmarsum
Contacteer:

Bericht door vincent popma »

8)
Gesloten