uitlaat technigas gp1

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
ronnie meuleners

uitlaat technigas gp1

Bericht door ronnie meuleners »

is die technigas gp1 echt goed gelast en geeft deze echt meer vermogen???

ik heb gemonteerd op mijn bike nu:

ADA racemebraam
rocketkey
mallossi race luchfilter met adapter.
alluminium trekstarter.
70tands achter tandwiel en 7 tands voortandwiel.
ook heb ik nu een ander koppelingshuis gemonteerd voor betere koeling.

en ik heb mij nu dus die gp1 besteld maar ik weet dus niet of daardoor de minibike echt sneller gaat??

WIE kan mij info verschaffen..
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

Met de zoekfunctie kwam je al een heel stuk verder!
maar vooruit,
de technigas gp1 schijnt een goede pijp te zijn die goed is afgewerkt !
geloof dat de pijp 30 % vermogen winst toevoegd...

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Hier is idd toch echt wel de nodige info over te vinden. En geen vette letters aub.

Maar goed, die Tecnigas GP1 is idd een goede pijp, doet niet veel onder aan de fat pipe. Wel kan ik je adviseren een grotere carb erop te gooien..

Vermogen zal je er wel mee winnen, mits je een andere carb neemt en een bigbore. Met de setup die je nu hebt zal je er niet heel veel op vooruit gaan!
Gast

Bericht door Gast »

AngelEyes schreef:Hier is idd toch echt wel de nodige info over te vinden. En geen vette letters aub.

Maar goed, die Tecnigas GP1 is idd een goede pijp, doet niet veel onder aan de fat pipe. Wel kan ik je adviseren een grotere carb erop te gooien..

Vermogen zal je er wel mee winnen, mits je een andere carb neemt en een bigbore. Met de setup die je nu hebt zal je er niet heel veel op vooruit gaan!
Ik ben het niet met je eens AngelEyes, ik heb zeer veel vermogenswinst behaald nadat ik de technigas eronder had gezet. Ik was echt zeer verbaasd over het verschil. En met monteren had ik ook geen problemen, hij paste meteen.

Zeker als je al het een en ander aan tuning hebt gedaan, zal deze uitlaat een flinke extra boost geven.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Je zegt het zelf al, als je al het nodige aan tuning hebt gedaan zal het je bike een boost geven, maar geloof me de winst die je er nu mee haalt is niks vergeleken bij een setup met een grotere carb en een bigbore of high pressure kit!
Gast

Bericht door Gast »

Tsja, bigbore en carb staan op het lijstje van volgende upgrades, dus ik ben benieuwd...
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Ok, succes met het tune!!
Gesloten