uitlaat geluid???? wie weet hoe die klinkt..??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
ronnie meuleners

uitlaat geluid???? wie weet hoe die klinkt..??

Bericht door ronnie meuleners »

welk geluid heeft de technigas gp1????

dof
scherp
donker...

wie kan het een beetje beschrijven hoe deze pijp klinkt.

groeten ronnie....


Chineesje MT2
ADA Racemembraam.
ADA luchtfilteradapter.
Malossi Luchtfilter.
Rocketkey
Aluminium Trekstarter.
7t voor 70 achter.
Andere koppelingsklok, met betere koeling.
sterkere trekveren.

binnenkort butterfly carb en eind deze week de Technigas Gp1...
Laatst gewijzigd door ronnie meuleners op di 24 jan 2006, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
schroefje

Bericht door schroefje »

ligt ook aan je setup etc...maar hij klinkt vooral een stuk stiller dan de rest gewoon een mooi geluidje
ronnie meuleners

Bericht door ronnie meuleners »

schroefje schreef:ligt ook aan je setup etc...maar hij klinkt vooral een stuk stiller dan de rest gewoon een mooi geluidje
oke al bedankt maar wat bedoel jij met setup ik krijg ook nog die bigbore kit met losse kop en booster poort ??
groeten ronnie..
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Een setup met een grotere cilinder (High Pressure Kit bv) maakt een veel bruuter geluid dan een setup met de standaard (40mm boring) cilinder. Als jij die walbro carb erop hebt met die booster kit en die Tecnigas GP1 dan weet ik zeker dat er een heel vet geluid van je bike af zal komen. Zelf heb ik een Fat Pipe met walbro en High Pressure Kit en ik kan je zeggen.. het BRULT!!

Succes

AE
ronnie meuleners

Bericht door ronnie meuleners »

AngelEyes schreef:Een setup met een grotere cilinder (High Pressure Kit bv) maakt een veel bruuter geluid dan een setup met de standaard (40mm boring) cilinder. Als jij die walbro carb erop hebt met die booster kit en die Tecnigas GP1 dan weet ik zeker dat er een heel vet geluid van je bike af zal komen. Zelf heb ik een Fat Pipe met walbro en High Pressure Kit en ik kan je zeggen.. het BRULT!!

Succes

AE
ja ik heb je filmpie`s gezien ja zijn echt super mooi.. en je bike is echt super.
ik ben mijne nu aan het schuren en aan het passen voor echt flipfloplak met flakes (grof metallic) kleuren zijn echt te gek maar da`s nog geheimpje.)
hoop dat ik dadelijk een snelle vettuh bike heb ... en eentje die goed klinkt niet zoals een strontvlieg als nu...

groeten ronnie.
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Wollig met een beetje suiker...
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Wow best een zalig geluidje eigenlijk :P
Jah zo is het.
Gesloten