Lucky seven

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Lucky seven

Bericht door Gast »

ik heb een minibike van Lucky Seven gekocht maar is het eigenlijk een goeie minibike? :shock: :roll:
Gast

Bericht door Gast »

dit is de betere chineesje vindt ik want ik heb em zelf ook nog en nooit echt problemen mee gehad trekt goed rijd goed ..
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb ook een lucky 7 en ben er best tevreden mee. Heb hem nog niet lang dus misschien komen de problemen nog...
Gebruikersavatar
Nickname-42
forum gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: do 10 jun 2004, 15:35
Locatie: Twello
Contacteer:

Bericht door Nickname-42 »

Ik heb em nu bijna een jaar, en rij er nog met veel plezier mee! Zolang je hem netjes onderhoud zul je er niet heel veel problemen mee hebben. Sleutelen moet je na elke rit wel doen (check of er niks losloopt e.d.)

Het enige echte probleem is de beperkte grondspeling dus je zult sowieso je voetsteuntjes naar boven moeten draaien. En koop gelijk een fatsoenlijk benzinefilter, die willen ook wel regelmatig kapot gaan (erg vervelend als je tank net vol zit!)

Voor vragen over je Lucky 7 kun je altijd mailen.
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

1 topic niet genoeg ?
Gast

Bericht door Gast »

@ nickname: bedankt voor je tips :D
@ Stevie: jazekers dat genoeg alleen de andere is verplaatst en hebben andere vragen zoals je kunt lezen als je die andere ook bekeken hebt
ganta

Bericht door ganta »

yup lucky 7 is een goede bike.
heb hem zelf ook... en zoals al gezegd is. vervang die benzine filter maar als eerste.. ik dacht dat mijn carb lekte en toen ik dat wou oplossen (die vlotter goed doen ) en ik mijn tankje + slang er ook af haalde zag ik dat mijn bezine slangetje onder het filter aan de buiten kant onder de benzine zat..
verder had ik alleen een voor tandwiel dat er uit draaide tijdens het rijden, een geknaptje gaskabel. en een vaag achter tandwiel.. .
ik heb hem nu iets meer dan een half jaar dacht ik en verder geen grote problemen gehad. rijd goed en trekt ook aardig :)
voet steuntjes kan je het beste afzagen. tot dat je net je voet met de zijkant er op kan zetten. heb ik ook en kan nu veel platter door de bocht.
Aan de kant van mij ketting heb ik het hele voetsteuntje er af gehaald. daar kan ie nu ook niet meer op leunen, want dan valt ie om :P het eerste wat dan de grond raakt is de schroef van mijn achter wiel :o :P
Gast

Bericht door Gast »

al ik het frame ook bekijk zijn die veel dikker dan de sendai of andere van dat soort merken \:D/

nu alleen nog wachten totdat hij binnen is (Bestelling) [-o<
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Lucky 7 is beter dan sendai aikaido hebk keer gelezen:S heb er zelf ook een gehad, en idd dat benzinefilter moet je vervangen en carberateur is ook niet goed!

Grt Rik
Gast

Bericht door Gast »

de winter schreef:Lucky 7 is beter dan sendai aikaido hebk keer gelezen:S heb er zelf ook een gehad, en idd dat benzinefilter moet je vervangen en carberateur is ook niet goed!

Grt Rik
is ongeveer dezelfde kwaliteit maar ik hbe lkkr no geen1 probleem gehad! ok miss een paar :P
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

BamiBiker schreef:
de winter schreef:Lucky 7 is beter dan sendai aikaido hebk keer gelezen:S heb er zelf ook een gehad, en idd dat benzinefilter moet je vervangen en carberateur is ook niet goed!

Grt Rik
is ongeveer dezelfde kwaliteit maar ik hbe lkkr no geen1 probleem gehad! ok miss een paar :P
welke dan ?
Gast

Bericht door Gast »

Achterem deraf geragt en een paar boutjes doorgedraait
Gast

Bericht door Gast »

jah maar dat is jou eigenfout waarschijnlijk :roll:
ganta

Bericht door ganta »

er zijn gewoon problemen die je bij elke (chinese) bike kan krijgen.
de ene bike is mischien iets, iets slechter gemonteerd ofzo.
Gesloten