silverfox keuring??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
WEGPIRAAT
forum gebruiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 00:17
Locatie: Kartonnen doos onder de brug. Tussen kliko 123 en 127 in.

Bericht door WEGPIRAAT »

Gewoon informeren bij de RAP.

Ik vind het maar gewoon onzin. Dat nummer zit niet eens in het balhoofd geslagen. Gewoon een stukkie ijzer er schots en scheef op gepopt. Ik vind het gewoon oneerlijk want het is verder exact hetzelfde materiaal. Maarja mensen die er toch niet mee gaan rijden kunnen gewoon het plaatje en de papieren verpatsen :wink: .
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Gerard S schreef:Ik heb ook vernomen dat technoline ze ook bij welink weghaalt, net als ik en vele anderetrieste situatie...

gerard
Dat noemen ze ook wel " monopolie"
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gebruikersavatar
adriaan
forum gebruiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 06 nov 2005, 23:09
Locatie: Hoogezand / sappemeer
Contacteer:

Bericht door adriaan »

hoi , ik zal jullie direct het fabeltje uit de lucht halen , technoline haalt ze niet bij welink .
en die kleuren importeerd hij zelf , ze komen wel bij de zelfde fabriek weg.
weet niet waar het verhaal weg komt , het klop niet wat er gezegd wordt.
en er zijn degelijke verschillen bij deze replica`s , dat licht net weer aan de verzending .
de ene bike heeft een uitlaat met slangeklem en zo komt die weer met een aansluiting met veren.
dat is net wat er geproduceerd wordt in china en wat er op voorraad is , dus de ene keer zo en de andere keer weer anders.
en vraag met welke uitlaat die gekeurd is bij RAP ??.
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

Bericht door Dannyrossi46 »

dus geen verschillen....
want er zijn ook meedere mensen van het forum die er ook een hebben met certificaat maar toch ook gewoon slangeklemmen dus een beetje raar
Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

Da's nou een knap staaltje marketing! Denk dat het over een tijdje wel mogelijk is je polini replica te laten schouwen en zo ook een framenummer en certificaat te krijgen. Dat is overigens ook zo met onderdelen voor deze bike, ze zijn beperkt leverbaar en je betaald de hoofdprijs. Theo van Hemmen is de enige die importeert en alle overige leveranciers eten uit zijn ruif. Zo heeft niemand nu bijv een koppelingshuis compleet op voorraad. Je spreekt af met Theo van Hemmen en die is gewoon een dagje weg. Dus bijna voor niets naar Nijmegen gereden.
Probleem is dat je wel afhankelijk bent van dat soort mensen. er is eigenlijk maar 1 oplossing, zelf naar Italie en spullen halen.
Gebruikersavatar
adriaan
forum gebruiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 06 nov 2005, 23:09
Locatie: Hoogezand / sappemeer
Contacteer:

Bericht door adriaan »

Dannyrossi46 schreef:dus geen verschillen....
want er zijn ook meedere mensen van het forum die er ook een hebben met certificaat maar toch ook gewoon slangeklemmen dus een beetje raar
wel verschillen met de uitlaat zoals ik heb verteld , het is net wat er op voorraad is in china.
had de laatste paar weken een paar met verschillende pijp , heb er foto`s van gemaakt.
en dan wou ik wel eens weten met welke pijp hij gekeurd is bij RAP.
want met de uitlaat met veren doet hij het beter op als met de slangeklem.
lees maar eens de forum`s er zijn mensen met verschillende uitlaatpijp.
waar die mee geleverd is .
ik merk het zelf ook , als het aan mijn ligt wil ik alleen die met de veren.
is net wat er op voorraad staat.

goed ik laat het hier ook bij , zo heeft ieder zijn eigen meut .
Gebruikersavatar
SuperBike
forum gebruiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 11:15
Locatie: NL.Nootdorp-Pijnacker

Bericht door SuperBike »

Algelopen dinsdag reed er iemand op de Uithof in Den Haag zijn Stamas Captain America Replica in de kreukels, voorvork krom en het nodige polyesterwerk kapot.

Ook hiervan is het een probleem om aan de onderdelen te komen, en dan is dit nogwel een fabrieks bike.
Ik ben Finn van der Kooij, ik ben nu nog te jong om te minibiken maar de bike staat al vanaf 2008 voor mij klaar, daar heeft mijn opa wel voor gezorgd.
Gast

Bericht door Gast »

ik hoop met de tijd dat de 911 ook goedgekeurt wordt :P
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

Bericht door Dannyrossi46 »

maar als je naar de site van technoline gaat ...en als het waar is wat jij beweert over dde uitlaten..dan is die bike op de foto niet goed denk...
ik vindt het nogsteeds een raar verhaal.

alle zogenaamde discussie punten zijn klik klare onzin...
ze zijn exact hetzelfde
Gebruikersavatar
adriaan
forum gebruiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 06 nov 2005, 23:09
Locatie: Hoogezand / sappemeer
Contacteer:

Bericht door adriaan »

ik heb elke week nieuwe binnen , als er weer een bij is nodig ik je uit , of je de kilometers wilt maken :?: .
de uitlaat die heb ik er liggen die ik er af heb gehaald , omdat de klant een andere setup wou.
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

Bericht door Dannyrossi46 »

vindt ik heel lief zo'n uitnodiging...
maar sprak er vandaag weer twee met een technoline...
en wat denk je alle papieren..maar ook gewoon die slangenklemmen op de uitlaat..
ik heb echt mijn best gedaan om maar een verschil te vinden..maar helaas niet kunnen vinden....

dus voormij is zo'n verhaal een beetje bullshit..

sorry maar ik voel het eenmaal zo
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

kan je hem zelf niet laten keuren als je er zon silverfox uitlaat onder zetten..!
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

stevie-tai chi schreef:kan je hem zelf niet laten keuren als je er zon silverfox uitlaat onder zetten..!
Tis denk ik niet een kwestie van uiltaatje zo of toch weer anders, maar gewoon het feit dat je hem bij 1 iemand moet/kan laten keuren.

Volgens mij werd het al gezegt: Monopolie

Zelf keuren moet vast wel op 1 of andere manier kunnen: hoe was dat spreekwoord ook alweer :wink:
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Gebruikersavatar
wimgrob
forum gebruiker
Berichten: 425
Lid geworden op: di 01 apr 2003, 19:05
Locatie: Blaricum n.h.

Keuring

Bericht door wimgrob »

De Silverfox wordt beslist door Technoline zelf uit China geimporteerd.
Ook heeft deze ALLE onderdelen op voorraad,heb ze zelf gezien.
Motorblokken, wielen,polyesterwerk,frames etc. in grote hoeveelheden.
Heeft deze machine bij de RAP(KNMV) laten !CENCUUR!, wat inhoud dat de machine is toegelaten voor wedstrijden van de RAP.
De machine is dus veilig en daardoor is de rijder ook verzekerd bij de KNMV.
Maar als er iets gebeurd wil Tecnoline niet opdraaien voor een machine die niet van hem komt.
Vandaar dat alleen een machine die door Technoline is geleverd mag meedoen aan de wedstrijden.
Daarbij verschillen de machines in kleine details als b.v. kleur, uitlaat etc..
Binnenkort zijn er ook tuningsproducten leverbaar.
Te weten koppelingen ,uitlaten ,carburateurs,menbramen etc.
Al met al maakt deze importeur heel wat werk van deze machine !!!!
Laatst gewijzigd door wimgrob op wo 01 feb 2006, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

Bericht door Dannyrossi46 »

dus koop je een technoline.mag je hem dan ook niet spuiten???
Gesloten