Caberateur los gehaald

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Xseron
forum gebruiker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 10:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Xseron »

bij mij ging hij lekken door het slangetje :cry: was niet echt prettig
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Gast

Bericht door Gast »

Afbeelding

moet dit slangetje nog ergens in?

want me caberateur lekt nu ergens :S
Gebruikersavatar
Xseron
forum gebruiker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 10:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Xseron »

nej dat zit goed... daar komt brandstof uit als er iets mis is met je carb :D
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Gast

Bericht door Gast »

uhhmz dan zal ik dat witte ding toch maar eens omdraaien ^^
Gast

Bericht door Gast »

:? kheb dat witte dingen anders gedaan, en nu valt hij weer uit als ik hem los trek :(

maar nu lekt hij niet meer :? :? :?
Gast

Bericht door Gast »

nu begin hij weer te lekken.

toch maar dat witte ding als op plaatje 2 erin doen.

maar wat kan de oorzaak zijn van dat lekken???
Gast

Bericht door Gast »

Wat denk je van dat het vlottertje (dat witte ding) te laag komt en dat de benzine toevoer niet helemaal sluit, doordat hij toch net omgekeerd zit.
Dus de benziene die maar blijft toevloeien.....

Heb het zelf vandaag ook ondervonden dat bij mij het vlottertje omgekeerd zat en begon te lekken via de overloop (dat slangetje).

Gewoon vlotter omdraaien zoals die hoort en carb. goed schoon spuiten met compressor, dan moet die niet meer lekken.

Succes
Gast

Bericht door Gast »

ItsME schreef:Wat denk je van dat het vlottertje (dat witte ding) te laag komt en dat de benzine toevoer niet helemaal sluit, doordat hij toch net omgekeerd zit.
Dus de benziene die maar blijft toevloeien.....

Heb het zelf vandaag ook ondervonden dat bij mij het vlottertje omgekeerd zat en begon te lekken via de overloop (dat slangetje).

Gewoon vlotter omdraaien zoals die hoort en carb. goed schoon spuiten met compressor, dan moet die niet meer lekken.

Succes

hoe heb jij het vlottertje zitten?


Afbeelding

of

Afbeelding




ik zelf denk de 2e.[/img]
Yamaha

Bericht door Yamaha »

Chasin schreef:
ItsME schreef:Wat denk je van dat het vlottertje (dat witte ding) te laag komt en dat de benzine toevoer niet helemaal sluit, doordat hij toch net omgekeerd zit.
Dus de benziene die maar blijft toevloeien.....

Heb het zelf vandaag ook ondervonden dat bij mij het vlottertje omgekeerd zat en begon te lekken via de overloop (dat slangetje).

Gewoon vlotter omdraaien zoals die hoort en carb. goed schoon spuiten met compressor, dan moet die niet meer lekken.

Succes

hoe heb jij het vlottertje zitten?


Afbeelding

of

Afbeelding




ik zelf denk de 2e.[/img]
zoals plaatje 1 :x
Gast

Bericht door Gast »

beetje raar dat de ene hem op plaatje 1 heeft,
en de andere heeft hem zo op plaatje 2 :P

kga na schooltijd maar weer eens wat proberen.
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb het vlottertje netzoals de meesten op plaatje 2, met het opstaande randje naar boven. Ikzelf denk dat het die chineesen niet zo nauw komt en dus gewoon dat ding erin gegooit hebben. Niet echt nadenkend hoe het nou hoord. Dat had ik zelfs met mijn benzine kraantje geheel verkeerd gemonteerd!!!

Als je goed kijkt naar het koperen plaatje of eigenlijk de twee pennetjes die het afsluitertje (benzinetoevoer) bedienen. Dan vallen die precies op het opstaande randje van het vlottertje.

Toeval???? denk het niet......
Gast

Bericht door Gast »

ben helemaal met je eens.
aan die 2 pinnetjes zat ik ook al aan te denken. die vallen pressies
in dat randje van het flottertje.
Gesloten