PROPIPE RESULtATEN TESTS PG 4

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Niek

Bericht door Niek »

Dikke yasuni c16 demper erop :twisted:

(sorry liet me ff gaan)
Gast

Bericht door Gast »

Viper62 schreef:ik heb zo het gevoel dat er een tuitje aan t eind van die demper moet want volgensmij blaas je zo allemaal uitlaatgassen je filter in (wat natuulijk niet goed is)
idd ging er trouwens een leovinci zx carbon demper opsteken, vandemer is het om het even maar de wint mag niet in de demper terug blazen dus best een tuutje dat de uitlaatgassen er langs achter uitkomen zoals bij een blata wrs elite
Viper62

Bericht door Viper62 »

tacchini schreef:
Viper62 schreef:ik heb zo het gevoel dat er een tuitje aan t eind van die demper moet want volgensmij blaas je zo allemaal uitlaatgassen je filter in (wat natuulijk niet goed is)
idd ging er trouwens een leovinci zx carbon demper opsteken, vandemer is het om het even maar de wint mag niet in de demper terug blazen dus best een tuutje dat de uitlaatgassen er langs achter uitkomen zoals bij een blata wrs elite
als dat past, een leo demper is volgensmij best dik en wat ik op dat ding zie is super dun
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Denk idd dat demper van meeste uitlaten te dik is, maar weet wel dat die van fatpipe wel moet passen!!

Of je bouwt er zelf een, heelemaal mooi en alleen veel werk, niet erg moeilijk(als je beetje materiaal hebt dan :wink: )

Grt Rik
Viper62

Bericht door Viper62 »

de winter schreef:Denk idd dat demper van meeste uitlaten te dik is, maar weet wel dat die van fatpipe wel moet passen!!

Of je bouwt er zelf een, heelemaal mooi en alleen veel werk, niet erg moeilijk(als je beetje materiaal hebt dan :wink: )

Grt Rik
ja maar ik heb niet de beschikking over een lasapparaat...
misschien dat ik wat met iemand kan regelen want als ik zo'n uitlaat wil, wil ik wel een goede
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Bram_Snoek schreef:is de expansie van deze pijp ongeveer net zo groot als een technigas :?:

greetz Bram
Denk je dat het verschil maakt hoe groot een expansie is? ZOveelste goedkoper een uitlaat is zoveelste slechter hij presteerd... da's een kei hard feit waar je niet tegenin kunt. Dat komt omdat deze mensen de uitlaat niet berekenen. Ze nemen ruwe maten van een of andere standaart scooter pijp en dit gebruiken ze als basis. Het probleem hiervan is dat deze maten vaak de begrensing ingesloten hebben. Dus bar veel zin heeft het niet. Ik blijf erbij dat je het wel zal merken maar dat dit puur en alleen door het uitlaatspruitstuk komt (wat is dat.....www.google.nl)
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
Gerard S
forum gebruiker
Berichten: 1489
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Gerard S »

Gewoon een goede merk uitlaat kopen, het gaat er niet om welk leuk kleurtje of model hij heeft maar of hij je de gewenste power geeft.
Je wilt toch harder rijden of niet soms, nee?? dan deze kopen.
Gr.

Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Gerard S schreef:Gewoon een goede merk uitlaat kopen, het gaat er niet om welk leuk kleurtje of model hij heeft maar of hij je de gewenste power geeft.
Je wilt toch harder rijden of niet soms, nee?? dan deze kopen.
Hehe... :roll:
Jah zo is het.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Carlos Keutel schreef:
Bram_Snoek schreef:is de expansie van deze pijp ongeveer net zo groot als een technigas :?:

greetz Bram
Denk je dat het verschil maakt hoe groot een expansie is? ZOveelste goedkoper een uitlaat is zoveelste slechter hij presteerd... da's een kei hard feit waar je niet tegenin kunt. Dat komt omdat deze mensen de uitlaat niet berekenen. Ze nemen ruwe maten van een of andere standaart scooter pijp en dit gebruiken ze als basis. Het probleem hiervan is dat deze maten vaak de begrensing ingesloten hebben. Dus bar veel zin heeft het niet. Ik blijf erbij dat je het wel zal merken maar dat dit puur en alleen door het uitlaatspruitstuk komt (wat is dat.....www.google.nl)
Ben ik het dus ook al niet mee eens :P

Technigas is zoiezo al betere kwalitijd, en hij presenteerd beter met mijn oude setup dan(bigbore highpresure kit, butterfly carberateur, racekoppeling HK bewerkt, krukas geklokt)

Grt Rik
Gast

Bericht door Gast »

toch vraag ik me af waarom zou je zelf een uitlaatje in elkaar zaan zitten prutsen als je ze in de winkels kunt kopen?
die mensen maken 1 keer een goeie berekening van een type uitlaat en nemen die pijp in productie.
daar worden er dan duizenden van gemaakt.
met andere woorden je kunt voor dat geld wat die pijpen kosten nooit zelf zo'n ding gaan maken want je hebt altijd of mindere kwalitijd of je komt over die kosten of tijd heen.
dus doe gewoon nie zo moeilijk en koop gewoon een goeie in de winkel
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Slyjoker schreef:toch vraag ik me af waarom zou je zelf een uitlaatje in elkaar zaan zitten prutsen als je ze in de winkels kunt kopen?
die mensen maken 1 keer een goeie berekening van een type uitlaat en nemen die pijp in productie.
daar worden er dan duizenden van gemaakt.
met andere woorden je kunt voor dat geld wat die pijpen kosten nooit zelf zo'n ding gaan maken want je hebt altijd of mindere kwalitijd of je komt over die kosten of tijd heen.
dus doe gewoon nie zo moeilijk en koop gewoon een goeie in de winkel
http://www.50cc.nl/2stroke_pleasure.htm die is waarschijnlijk berektend+ van goede kwalitijd :roll: :twisted:
Laatst gewijzigd door de winter op wo 08 feb 2006, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

dat mag ik hopen voor dat geld :oops: :shock: :lol:
Gebruikersavatar
Gerard S
forum gebruiker
Berichten: 1489
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Gerard S »

Of koop er een bij ABT, deze maakt dus wel degelijk goede uitlaten voor weinig geld afgesteld op jouw type motor.
Gr.

Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Gast

Bericht door Gast »

wat is ABT?
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Slyjoker schreef:wat is ABT?
Is een wie, ab-tuning hier op forum, hij maakt en berekent uitlaten voor een totaalprijs van €150 :wink: Kun je iid beter een laten berekenen :twisted:

Edit: 1 vergeten :oops:
Gesloten