PROPIPE RESULtATEN TESTS PG 4
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
idd ging er trouwens een leovinci zx carbon demper opsteken, vandemer is het om het even maar de wint mag niet in de demper terug blazen dus best een tuutje dat de uitlaatgassen er langs achter uitkomen zoals bij een blata wrs eliteViper62 schreef:ik heb zo het gevoel dat er een tuitje aan t eind van die demper moet want volgensmij blaas je zo allemaal uitlaatgassen je filter in (wat natuulijk niet goed is)
als dat past, een leo demper is volgensmij best dik en wat ik op dat ding zie is super duntacchini schreef:idd ging er trouwens een leovinci zx carbon demper opsteken, vandemer is het om het even maar de wint mag niet in de demper terug blazen dus best een tuutje dat de uitlaatgassen er langs achter uitkomen zoals bij een blata wrs eliteViper62 schreef:ik heb zo het gevoel dat er een tuitje aan t eind van die demper moet want volgensmij blaas je zo allemaal uitlaatgassen je filter in (wat natuulijk niet goed is)
ja maar ik heb niet de beschikking over een lasapparaat...de winter schreef:Denk idd dat demper van meeste uitlaten te dik is, maar weet wel dat die van fatpipe wel moet passen!!
Of je bouwt er zelf een, heelemaal mooi en alleen veel werk, niet erg moeilijk(als je beetje materiaal hebt dan )
Grt Rik
misschien dat ik wat met iemand kan regelen want als ik zo'n uitlaat wil, wil ik wel een goede
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
Denk je dat het verschil maakt hoe groot een expansie is? ZOveelste goedkoper een uitlaat is zoveelste slechter hij presteerd... da's een kei hard feit waar je niet tegenin kunt. Dat komt omdat deze mensen de uitlaat niet berekenen. Ze nemen ruwe maten van een of andere standaart scooter pijp en dit gebruiken ze als basis. Het probleem hiervan is dat deze maten vaak de begrensing ingesloten hebben. Dus bar veel zin heeft het niet. Ik blijf erbij dat je het wel zal merken maar dat dit puur en alleen door het uitlaatspruitstuk komt (wat is dat.....www.google.nl)Bram_Snoek schreef:is de expansie van deze pijp ongeveer net zo groot als een technigas
greetz Bram
Jah zo is het.
- Gerard S
- forum gebruiker
- Berichten: 1489
- Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Gewoon een goede merk uitlaat kopen, het gaat er niet om welk leuk kleurtje of model hij heeft maar of hij je de gewenste power geeft.
Je wilt toch harder rijden of niet soms, nee?? dan deze kopen.
Je wilt toch harder rijden of niet soms, nee?? dan deze kopen.
Gr.
Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
-
- forum gebruiker
- Berichten: 1952
- Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
- Locatie: Baarland-Zeeland
- Contacteer:
Ben ik het dus ook al niet mee eensCarlos Keutel schreef:Denk je dat het verschil maakt hoe groot een expansie is? ZOveelste goedkoper een uitlaat is zoveelste slechter hij presteerd... da's een kei hard feit waar je niet tegenin kunt. Dat komt omdat deze mensen de uitlaat niet berekenen. Ze nemen ruwe maten van een of andere standaart scooter pijp en dit gebruiken ze als basis. Het probleem hiervan is dat deze maten vaak de begrensing ingesloten hebben. Dus bar veel zin heeft het niet. Ik blijf erbij dat je het wel zal merken maar dat dit puur en alleen door het uitlaatspruitstuk komt (wat is dat.....www.google.nl)Bram_Snoek schreef:is de expansie van deze pijp ongeveer net zo groot als een technigas
greetz Bram
Technigas is zoiezo al betere kwalitijd, en hij presenteerd beter met mijn oude setup dan(bigbore highpresure kit, butterfly carberateur, racekoppeling HK bewerkt, krukas geklokt)
Grt Rik
toch vraag ik me af waarom zou je zelf een uitlaatje in elkaar zaan zitten prutsen als je ze in de winkels kunt kopen?
die mensen maken 1 keer een goeie berekening van een type uitlaat en nemen die pijp in productie.
daar worden er dan duizenden van gemaakt.
met andere woorden je kunt voor dat geld wat die pijpen kosten nooit zelf zo'n ding gaan maken want je hebt altijd of mindere kwalitijd of je komt over die kosten of tijd heen.
dus doe gewoon nie zo moeilijk en koop gewoon een goeie in de winkel
die mensen maken 1 keer een goeie berekening van een type uitlaat en nemen die pijp in productie.
daar worden er dan duizenden van gemaakt.
met andere woorden je kunt voor dat geld wat die pijpen kosten nooit zelf zo'n ding gaan maken want je hebt altijd of mindere kwalitijd of je komt over die kosten of tijd heen.
dus doe gewoon nie zo moeilijk en koop gewoon een goeie in de winkel
-
- forum gebruiker
- Berichten: 1952
- Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
- Locatie: Baarland-Zeeland
- Contacteer:
http://www.50cc.nl/2stroke_pleasure.htm die is waarschijnlijk berektend+ van goede kwalitijdSlyjoker schreef:toch vraag ik me af waarom zou je zelf een uitlaatje in elkaar zaan zitten prutsen als je ze in de winkels kunt kopen?
die mensen maken 1 keer een goeie berekening van een type uitlaat en nemen die pijp in productie.
daar worden er dan duizenden van gemaakt.
met andere woorden je kunt voor dat geld wat die pijpen kosten nooit zelf zo'n ding gaan maken want je hebt altijd of mindere kwalitijd of je komt over die kosten of tijd heen.
dus doe gewoon nie zo moeilijk en koop gewoon een goeie in de winkel
Laatst gewijzigd door de winter op wo 08 feb 2006, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gerard S
- forum gebruiker
- Berichten: 1489
- Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Of koop er een bij ABT, deze maakt dus wel degelijk goede uitlaten voor weinig geld afgesteld op jouw type motor.
Gr.
Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl