andere carb, andere krukas ?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Patrickn

andere carb, andere krukas ?

Bericht door Patrickn »

hey ik heb een vraagje ik heb hier nog een 21mm dellorto carb liggen was van plan om die op me minibike te zetten maar draait de krukas dan niet kapot ??

mvg patrick
Gast

Re: andere carb, andere krukas ?

Bericht door Gast »

Patrickn schreef:hey ik heb een vraagje ik heb hier nog een 21mm dellorto carb liggen was van plan om die op me minibike te zetten maar draait de krukas dan niet kapot ??

mvg patrick
licht aan je setup en wat voor een krukas je hebt
Patrickn

Bericht door Patrickn »

alles is std onderdelen en krukas dus ook
Gast

Bericht door Gast »

ik denk dat als je alles standaart hebt dat je beter met 17,5 kunt beginnen maar als je al een 21 mm hebt en die eronder doet dan zou ik wel een beter krukass kopen( zou ik sowieso doen als je begint met tunen..)
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Waarom zou je een andere krukas moeten kopen als je een 21mm carburateur er op zet? Heeft toch niets met elkaar te maken..? Van een 21mm wordt ie niet sneller als ie dat van een 17.5 ook niet doet.
Gast

Bericht door Gast »

royal schreef:Waarom zou je een andere krukas moeten kopen als je een 21mm carburateur er op zet? Heeft toch niets met elkaar te maken..? Van een 21mm wordt ie niet sneller als ie dat van een 17.5 ook niet doet.
zeker weten van wel de doorstroom is beter meer benzine in de carb.
snellere doorstroom is meer benzine naar de cilinder dus sneller op toeren en meer krachten komen op de krukass
Patrickn

Bericht door Patrickn »

oke be dankt dan spaar ik ff voor een krukas :D

waar kun je dat eigenlijk bestellen voor een leuke prijs

mcg
Gesloten