Waar mag jee ermee rijden

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Waar mag jee ermee rijden

Bericht door Gast »

Halo ik wil weten waar je met een minibike kunt rijden(ik hoop dat er iemand in ulft,terborg,silvolde woont die me kan helpen)
Gast

Bericht door Gast »

op een afgesloten terijn.
of op een kartbaan (winterswijk mag het nie :( )
er is niks bij ons in de regio :(
Gast

Bericht door Gast »

Ya das zekers zo.Maar als je in geldelrand woont meot je morgen maar inde krant kijken ijseltsreekvizier ik kom in de krant met minibike
Gebruikersavatar
pietjuh
forum gebruiker
Berichten: 1146
Lid geworden op: wo 19 okt 2005, 16:49
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door pietjuh »

waarom dan..?
2e plaats NK Sen. Open 50 2011
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008


HK racekoppelingen!
Gast

Bericht door Gast »

pietjuh schreef:waarom dan..?
zit een boven verdieping op en ik denk (weet dus niet zeker :P) dat je er met een minibike niet bovenopkomt
omdat een kart daar veel meer grip heeft komt die er wel bovenop
granaat90

Bericht door granaat90 »

Jow, ik kom ook uit ulft. Ik rijd met me minibike wel eens bij de gamma in doetinchem. Dat is 100 % legaal. De politie reed 2x langs. Ze zagen me rijden en deden niks.
PioLanti**

Bericht door PioLanti** »

granaat90 schreef:Jow, ik kom ook uit ulft. Ik rijd met me minibike wel eens bij de gamma in doetinchem. Dat is 100 % legaal. De politie reed 2x langs. Ze zagen me rijden en deden niks.

Beetje oud topic :roll:
Christafari

Bericht door Christafari »

Nou en, moet ie dan een nieuw topic aanmaken om te zeggen dat ie daar ook vandaan komt?
PioLanti**

Bericht door PioLanti** »

Christafari schreef:Nou en, moet ie dan een nieuw topic aanmaken om te zeggen dat ie daar ook vandaan komt?

Neej, maar de Topicstarter zal toch niet meer naar dit topic kijken dus dan zal hij het ook niet lezen,
Plaats reactie