rocketkey snel kapot

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
hun

rocketkey snel kapot

Bericht door hun »

Ik heb nu 2 rocketkeys gehad die snel kapot zijn gegaan. In de hoge toeren knapt de rocketkey af en draait het vliegwiel door zodat de motor niet meer wil lopen. Ik draai het allemaal goed vast maar toch is de rocketkey niet zo'n sterk ding. Kan ik ook iets doen met de ontsteking? Kan ik deze niet iets naar rechts draaien? Hoeveel verder zou deze idealiter moeten komen?
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb hier nog niks over gehoord???

Heb zelf ook een rocketkey van v-racer maar blijft helemaal goed zitten en breekt echt niet af!!!

Heb je locktide gebruikt om rocketkey op zijn plaats te houden? misschien als je dit niet gedaan hebt dat het geheel minder sterk is omdat het zou kunnen bewegen.
Gast

rocketkey???¿¿¿

Bericht door Gast »

eey ik ben hier nieuw en ik heb een minicrosser maar ik hoor iedereen over een rocketkey maar wat is eigelijk een rocketkey kan iemand mij dat uitleggen en verder weet iemand nog iets om goedkoop en snel optevoeren ?? :P :P mvg crossmaniac
Gast

Bericht door Gast »

Een rocketkey is een vervormde spie wat dient te vervanging van je normale spie welke bevestigd zit tussen je vliegwiel en je krukas.
Een rocketkey geeft een voorontsteking. Voor meer informatie gebruik de zoekfunctie en typ in rocketkey of kijk even op de handleidingen op www.v-racer.nl
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Waar heb je de spietjes gekocht?? Foto's van de kapotte??

Zou er een bij v-racer bestellen. Heb ik ook, is goede kwaliteit.. en idd loctite gebruiken!!
Gesloten