Benzine Lek

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

RafaeL schreef:Met een papiertje of staalborstel, is niks moeilijks aan. Soms moet je ook iets durfen te doen niet alles vragen.
papiertje is veel te slap, en een staalborstel heb ik hier niet
Patrickn

Bericht door Patrickn »

gebruik dan je aansteker dan brandt je hem schoon kan trouwens wel ff duren zelfreinigings grens van een bougi is d8 ik 275 graden
Gast

Bericht door Gast »

Patrickn schreef:gebruik dan je aansteker dan brandt je hem schoon kan trouwens wel ff duren zelfreinigings grens van een bougi is d8 ik 275 graden
Hoe gaat dat dan, en is dat wel goed
Patrickn

Bericht door Patrickn »

Drumpie schreef:
Patrickn schreef:gebruik dan je aansteker dan brandt je hem schoon kan trouwens wel ff duren zelfreinigings grens van een bougi is d8 ik 275 graden
Hoe gaat dat dan, en is dat wel goed
eeeuhm... :roll:

klik met je duim op het knopje van je aansteker dan kom er een vlam hou die vlam bij het gedeelte v/d bougie waar het zwart is dat brand je dus weg..

get it ??
Gast

Bericht door Gast »

Hoe lang kan dat duren>>>?
Gast

Bericht door Gast »

Dat pinnetje, blijft zwart en dat eronder ook!!
Patrickn

Bericht door Patrickn »

dan heb je toch egt een staalborstel nodig
Gast

Bericht door Gast »

Me hele bobine is naar de klote, want hij was gewoon doorboord door dat spiraal, en ik heb een nieuwe bobine nodig, maar ik weet ook niet welke
feggy
nieuwe gebruiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 15:04

Bericht door feggy »

je bent niet echt de slimste he !!! :?
BLATA,there can only be one.
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Maar wel de domste .. :wink:
Haha..

Maar je kan je bougie ook gewoon ff bij het gasfornuis houden..
Gaat sneller :wink:

Maar wat is er nouw mis met je bobine..? -->> Foto's ??
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Gast

Bericht door Gast »

jordy 15 schreef:Maar wel de domste .. :wink:
Haha..

Maar je kan je bougie ook gewoon ff bij het gasfornuis houden..
Gaat sneller :wink:

Maar wat is er nouw mis met je bobine..? -->> Foto's ??
Die spiraal stak er aan 2 kanten in die bobine slang, kweet niet of dat hoort, in iedergeval had ik stukje afgeknipt maar nu is hij te kort zegt mijn Pa, en die spiraal is helemaal verbogen, omdat ik met die bougie aan het uithalen was, dus.. maar ik heb nu geen geld voor een bobine,
Gebruikersavatar
janzzuh
forum gebruiker
Berichten: 806
Lid geworden op: zo 12 feb 2006, 20:15
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

Blijft er maar benzine uit je slangetje lopen? Stevie tai-chi had dit probleem volgens mij ook met zijn mini quad.. Dit is de link naar dat topic van hem. Alleen er staat geen oplossing bij.. :cry: Stevie heb je het probleem al gevonden?
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
feggy
nieuwe gebruiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 15:04

Bericht door feggy »

nou drumpie ik weet niet waar het probleem zit, volgens my zit je de boel te stangen :twisted:
BLATA,there can only be one.
Gast

Bericht door Gast »

Benzine lekt niet meer het lag aan de vlokker er zat teveel Benzine in!!, verder krijg ik een nieuwe Bobine van me ouders :lol: , en dan doet hij het weer als het goed is!
Gast

Bericht door Gast »

Teveel benzine in je vlotter??? De toevoer van benzine hoort atomatisch te stoppen, maar als de toevoer (het pennetje) verstopt is door vuil stroomt de vlotterkamer over idd.

Maar mag ik vragen hou oud jij bent, voordat ze hier doorgaan met jou te corrigeren..... misschien zelfs een beetje belachelijk te maken.......:wink: :wink: :wink:
Gesloten