Het best te monteren!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Het best te monteren!

Bericht door Gast »

Ik had een vraag, ik wil binnenkort de Technigas Gp1 kopen, hoe is die het best te monteren want ik neem aan de er wat dingen voor zitten in het frame zelf, Moet je de hele minibike uitelkaar halen, of valt dat nog wel mee?

En ik had al gevraagd in een ander topic: "Stel ik zet de Technigas gp1 eronder, heeft dat gevolgen voor het blok zelf"
Antwoord: nee hij zal alleen meer slijten"

Wat kan ik daar ook aan doen voor minder slijtage.
stefano

Bericht door stefano »

Je moet hem alleen op nieuw afstellen,dat zijn een van de weinig ding die je tegen slijtage kunt doen.

Stefan
Gast

Bericht door Gast »

o.a wat moet je afstellen dan
stefano

Bericht door stefano »

De lucht brandstof verhouding,de cabarateur afstelling dus.
Door je andere uitlaat,moet je je afstelling aanpassen.
Rijd je met een te arm mengsel(te weinig brandstof),dan heb je kans dat je blokje warm/vast loopt.

Stefan
Gast

Bericht door Gast »

stefano schreef:De lucht brandstof verhouding,de cabarateur afstelling dus.
Door je andere uitlaat,moet je je afstelling aanpassen.
Rijd je met een te arm mengsel(te weinig brandstof),dan heb je kans dat je blokje warm/vast loopt.

Stefan
Die dingen heb ik niet zo verstand van dus dat laat ik dan denk ik wel doen
Gast

Bericht door Gast »

Maar ik koop die uitlaat, hoe kan ik hem best goed erin krijgen dan
Gast

Bericht door Gast »

er in bedoel je passen? als het goed is moet die gewoon passen maar als je em sneler wilt optrekken zou ik ook een andere koppeling er op zetten!.
Gast

Bericht door Gast »

blizz schreef:er in bedoel je passen? als het goed is moet die gewoon passen maar als je em sneler wilt optrekken zou ik ook een andere koppeling er op zetten!.
Ik bedoel erin plaatsen, kan je hem er zo tussenschuiven of moet daarvoor dingen weghalen
stefano

Bericht door stefano »

Gewoon even de kappen eraf,dan moet je ruimte genoeg hebben.

Stefan
Gast

Bericht door Gast »

stefano schreef:De lucht brandstof verhouding,de cabarateur afstelling dus.
Door je andere uitlaat,moet je je afstelling aanpassen.
Rijd je met een te arm mengsel(te weinig brandstof),dan heb je kans dat je blokje warm/vast loopt.

Stefan
hoe dacht jij dat af te stellen met een originele carburator??
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

tacchini schreef:hoe dacht jij dat af te stellen met een originele carburator??
Met de sproeier en (indien mogelijk) met de gasnaald.


En inderdaad, door de meeste kappen eraf te halen, kun je gemakkelijk de oude uitlaat eraf schroeven.
De nieuwe zou dan op de plaatsen van de oude uitlaat moeten passen.
Gebruikersavatar
janzzuh
forum gebruiker
Berichten: 806
Lid geworden op: zo 12 feb 2006, 20:15
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

Drumpie schreef:
blizz schreef:er in bedoel je passen? als het goed is moet die gewoon passen maar als je em sneler wilt optrekken zou ik ook een andere koppeling er op zetten!.
Ik bedoel erin plaatsen, kan je hem er zo tussenschuiven of moet daarvoor dingen weghalen
Je oude uitlaat kan je als het goed is met alleen de uitlaat zelf los te halen weg halen. Die mooie Technigas kan je volgens mij ook zonder iets te mollen er op zetten. Dit omdat de bocht d.m.v een veer vast zit.
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
Gast

Bericht door Gast »

janzzuh schreef:
Drumpie schreef:
blizz schreef:er in bedoel je passen? als het goed is moet die gewoon passen maar als je em sneler wilt optrekken zou ik ook een andere koppeling er op zetten!.
Ik bedoel erin plaatsen, kan je hem er zo tussenschuiven of moet daarvoor dingen weghalen
Je oude uitlaat kan je als het goed is met alleen de uitlaat zelf los te halen weg halen. Die mooie Technigas kan je volgens mij ook zonder iets te mollen er op zetten. Dit omdat de bocht d.m.v een veer vast zit.
oke
Gesloten