zocchi koppeling afstellen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
hun

zocchi koppeling afstellen

Bericht door hun »

ik heb een 2-beens koppeling gekocht van zocchi voor mijn chinees, met butterfly, bigbore en een tecnigas. Nu heb ik er gele (midden) en rode (strakke) veertjes bij. Ik ben zelf 100 kilo en vraag me af wat beter werkt. De gele heel strak zetten of de rode gebruiken en ze iets minder strak zetten. In de beentjes van de koppeling zit ook een gat met schroefdraad. Is dat om de schoenen te verzwaren? Wat zou je daar het best in kunnen draaien?
hun

Bericht door hun »

niemand?
Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

Ik heb zelf een 3 schoens koppeling van Zocchi. Rode veertjes en voorzien van een gewichtje welke in het gat is geschroefd. Ik heb mij laten adviseren door Bert Deroue, deze man heeft de basis afgesteld en de bike loopt perfect. Je kunt Bert bellen op 06-53148522.
Hij zal je daar het beste mee kunnen helpen.
Gebruikersavatar
janzzuh
forum gebruiker
Berichten: 806
Lid geworden op: zo 12 feb 2006, 20:15
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

Volgens mij kan je beter de rode veertjes gebruiken en die dan dus wat minder strak zetten. Dan gaat de veer langer mee dan de gele die je dan strakker moet zetten.-
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Inderdaad de rode veren gebruiken...
In die gaatjes kun je bijvoorbeeld een m8 imbus boutje draaien.
Waarschijnlijk zijn er aparte gewichtjes voor te krijgen, maar ik heb ze ook niet.
Gesloten