Minibike kopen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Minibike kopen

Bericht door Gast »

Ik wil graag een chineesje kopen vanaf http://www.minibikebrothers.nl maar nu wil ik er ook alles aan veranderen.

wat is het beste om te kopen om hem harder te laten lopen? ( als er een onderdeel op minibikebrothers zelf staat graag even aangeven met *** dan weet ik dat ook weer.

maar ik ik hem ook gaan spaten zoals die van angeleyes. welke spuitbussen heb ik precies nodig en hoe ga ik te werk ?

dit is diegene die ik wil kopen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Re: Minibike kopen

Bericht door Justin »

manustijl schreef:
maar ik ik hem ook gaan spaten zoals die van angeleyes. welke spuitbussen heb ik precies nodig en hoe ga ik te werk ?

Dat is iets wat je tog egt aan AE zelf moet vragen! :wink:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

is dat die bij super bikes staat?
maar in iedergeval dat is volgeens mij een gewoone standaart chinees en denk niet dat hij 70 loopt en dan 219 euro is best duur dan kun je beter gaan kijken op marktplaat bijv of op http://*geen sponsor*
dan is het niet zo duur.
en sneller laten lopen kun je verandere:
sneller uitlaat
power filter
carberateur
misschien andere tanwiel verhouding
race koppeling
en nog meer dingen staat ook wel veel in de topics moet je maar even rondkijken
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Mijn advies is een Sendai Aikido kopen, is relatief goedkoop (250e) en een goeie chineese bike.

Ik heb zelf een merkloze chinees gekocht maar heb deze na 1 maand al verkocht omdat hij toch wat zwak/slecht gebouwd is.
Daarom heb ik een Sendai Aikido gekocht deze heeft vind ik zelf grote veranderingen.
www.Indoorminibike.nl
Gast

Bericht door Gast »

ja ik heb standaard ook een sendai aikido. maar weet niemand hier dan wat voor spuitbussen je kan gebruiken enzo ?
Gast

Bericht door Gast »

koop mijn sendai aikido :wink:
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

DoC schreef:Mijn advies is een Sendai Aikido kopen, is relatief goedkoop (250e) en een goeie chineese bike.

Ik heb zelf een merkloze chinees gekocht maar heb deze na 1 maand al verkocht omdat hij toch wat zwak/slecht gebouwd is.
Daarom heb ik een Sendai Aikido gekocht deze heeft vind ik zelf grote veranderingen.
*geen sponsor* aikido voor 230 euro!

en ik zal kijken of er op een site mijn bike te vinden is, want die rijd ook lekker :D (je kan hem zonder garantie voor minder dan 200 krijgen)
ik hem m met garantie...
op dat ik te vet had gemengt na, geen problemen gehad :D
de problemen dat dat te vette mengbehouding gaf loste ik simpelweg op, oude benzine eruit, 1:40 mixen, nieuwe erin :D ...

nog geen egte problemen dus :D

Afbeelding
Laatst gewijzigd door kleine_duivel op do 23 mar 2006, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

die minibike zag ik eerst ook in coronel huizen maargoed hij is wel chill waar kan je hem kopen ?
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Re: Minibike kopen

Bericht door thomas1991 »

manustijl schreef:maar ik ik hem ook gaan spaten zoals die van angeleyes. welke spuitbussen heb ik precies nodig en hoe ga ik te werk ?
Gebruik even de zoekfunctie want hier zijn de afgelopen dagen, volgens mij 2 topcis over geopend.
En er zijn zat topics waar het goed in uitgelegd word.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

manustijl schreef:die minibike zag ik eerst ook in coronel huizen maargoed hij is wel chill waar kan je hem kopen ?
1) hij rijd lekker :) (snap niet wat ze op chineesjes tegen hebben :D )
2) ik heb geen idee! ik heb m via kennis met garantie voor 250(+ dat alles wat kapot is gerepareerd word,hoef alleen hefige onderdelen(in prijs) te betalen, word er ook voor me opgezet! (en nogmaals, is nog niet nodig geweest!, zelfs trekstarter doet het nog en de benzinefilter is heel :D

ik heb hem ergens op een site geloof ik voor 180 ex verzenden gezien...
maar weet neit 100% zeker of dat PRECIES dezelfde is, want ik had ook gavere stickers....

ik raad hem zeker aan :D
Gast

Bericht door Gast »

haha oke dan ! maar mensen ik weet nog steeds niet wat voor spuitbus ik moet gebruiken ! kan ik het gewoon bij de hema ofzo halen of moet ik echt naar een speciale zaak gaan ?
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Ik zou gewoon een grote Gamma binnenlopen en jouw situatie uitleggen, en die hebben dan de juiste spuitbussen ik zelf gebruik altijd het liefste Motip.
www.Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Inderdaad gewoon vragen bij de gamma of praxis ofzo, huismerk zou ook goed zijn lijkt mij, aangezien het geen erge omstandigheden hoeft te weerstaan, ALLEEN WIND :roll:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gast

Bericht door Gast »

is dit een leuke minibike om mee te racen ?
of is deze juist niet aanbevolen?

Specificaties:
- 55~65Km/uur!!
- 47cc 2 takt motor (smering 1:25).
- Trekstarter.
- 1.7 lliter tank, Reikwijdte 80KM.
- Dikke voorvork
- Grote bloemkool voorschijf
- Afschroefbare achterbrug.
- Grote 6.5 inch raceslicks (27,94cm).
- Voor en achter schijfrem.
- Ketting aandrijving.
- Snelle uitlaat (onder buddy).
- Afm. 990L x 350B x 560H mm.
- Gewicht 19KG.
- Met zeer komplete en fraaie stickerset.
- Zijstandaard.
- Alle losse onderdelen (uit voorraad) leverbaar.
249euro

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

das wel een goeie bike denk ik, zelfde model als italbike
Gesloten