meer informatie

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten

Wat had je eerder gekocht een sendai taichi of een v-racer extreme sport?(kijk ook naar de prijzen!)

v-race extreme sport
5
28%
sendai taichi
13
72%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gast

meer informatie

Bericht door Gast »

De V-racer Extreme sport zijn die minibikes van 249 euro goedgekeurd voor het NK ? want ze zijn echter bijne hetzelfde als de taichi!.

En worden de stickers van de v-racer extreme sport MET Stickers er al opgeplakt gelevert of moet je dat zelf doen ? ( en zijn ze eringespoten of niet?)

Heeft er iemand een voorkant van de V-Racer Extreme sport "FILLA"
Want die is nergens te vinden :(

En even op de poll stemmen aub
(DENK OOK AAN HOEVEEL GELD HET KOST HE DE BEIDE MINIBIKES DUS NIET OP DE BETERE GAAN STEMMEN :wink: )

:lol:
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Nou, de v-racer extreme sport is niet goedgekeurd voor het NMC
En de tai chi kan je ook pas na verschillende aanpassingen gebuiken voor het NMC.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

de stickers zitten er volgens mij al op bij v-racer!....( www.v-racer.nl )
Gast

Bericht door Gast »

nah is wel beter dat ze er al op zitten want ik heb nu een sendai aikido en daar heb ik ook stickers op en nu is er wat bezine overheen gegaan enz is hij meteen lelijk maargoed ik zoek nog steeds een foto van de voorkant van die v-racer extreme FILLA :(
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ow ow Ow!!

De v-racer extreme sport is helemaaaaaaaal anders dan de Tai Chi!

De v-racer extreme sport heeft gewoon een 47 cc blokje en rijdt iets van 60 kmph. Alleen de kappen zijn hetzelfde als de v-racer extreme sport.

De v-racer extreme sport heb ik hier thuis staan en kan dus echt niet tippen aan de sendai tai chi. De tai chi trekt zeker 3 keer harder op en de sendai tai chi KAN een top van 80/90 halen.


de extreme sport is gewoon een standaard chineesje en kan helemaaaal nooit gebruikt worden voor NK.

De stickers worden er gewoon opgeplakt hoor, we hebben het hier niet over een stamas he..
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Nicolaas-racing schreef:Ow ow Ow!!

De v-racer extreme sport is helemaaaaaaaal anders dan de Tai Chi!

De v-racer extreme sport heeft gewoon een 47 cc blokje en rijdt iets van 60 kmph. Alleen de kappen zijn hetzelfde als de v-racer extreme sport.

De v-racer extreme sport heb ik hier thuis staan en kan dus echt niet tippen aan de sendai tai chi. De tai chi trekt zeker 3 keer harder op en de sendai tai chi KAN een top van 80/90 halen.

Met aanpassingen is alles mogelijk, Het prijs verschil is zo groot dat ik denk dat je daarvan(het bespaarde geld) je v-racer in zoverre kan tunen dat dat verschil bijna niet meer merkbaar is!, maar ik geef je verder wel gelijk! de Tai Chi is de betere bike van deze 2!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gast

Bericht door Gast »

ja maar ik denk dat je dan wel meer dan 200 tuning doet ofnie ?
Gast

Bericht door Gast »

meer
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

miss een watergekoelde polini 911 replica voor 450 euro bij *geen sponsor* iets voor jou?
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Hij twijfelt tussen de V-racer en de Tai Chi, ik denk dat de 911replica toch wel tot een ander soort behoort en dat dat buiten die van hem valt.. Plus hij is watergekoeld waar je weer net dat extra beetje verstand voor nodig hebt,(wat niet iedereen heeft, ikzelf ook niet :lol:)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gesloten