Tandwiel

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
mitch

Tandwiel

Bericht door mitch »

Hey, ik wil achter een groter tandwiel om beter op te trekken, ik heb er nu 54 op zitten en wil er 74 op zetten, mijn vraag is: gaat de top hierdoor veel lager liggen :?: en wat adviseren jullie anders :?:
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

6/68 :wink:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

6/68 :wink:
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Ik heb op mijn Aikido nu 6/68 zitten en mijn top is nu 60km/h aangezien je die snelheid niet op de baan haalt komt er nu een 72tands naar mij toe.
www.Indoorminibike.nl
Gast

Bericht door Gast »

DoC schreef:Ik heb op mijn Aikido nu 6/68 zitten en mijn top is nu 60km/h aangezien je die snelheid niet op de baan haalt komt er nu een 72tands naar mij toe.
jij zei dat je met voorkap reed he , heb jij geen last van dat je stuur tegen je voorkap aangaat als je een bocht maak? hoe los jij dat op ?
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Als je bij mijn paddock kijkt op de eerste pagina dan zie je dat ik de kroonplaat wat heb laten zakken, als ik hem helemaal naar links of rechts doe dan komt hij wel tegen de kap aan.

Maar als je op de kartbaan rijd dan stuur je niet echt met je stuur meer met je lichaam.
www.Indoorminibike.nl
mitch

Bericht door mitch »

DoC schreef:Ik heb op mijn Aikido nu 6/68 zitten en mijn top is nu 60km/h aangezien je die snelheid niet op de baan haalt komt er nu een 72tands naar mij toe.
moet je dan niet de ketting vervangen, of past dat wel?
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Ze zeggen dat kleine ketting beter/sneller is dan een brede, maar ik vind zelf dat ik met een brede minder problemen heb.
www.Indoorminibike.nl
Gast

Bericht door Gast »

waar heb jij je achtertandwiel besteld dan , want bij v-racer hebben ze geen tandwielen voor dikke ketingen.. :twisted:
Gesloten